Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi allemaal,

Ik heb dus al bijna een jaar verkering met Luca en op zich gaat dat wel goed. Het begin was wel een beetje een toestand en kende zijn ups en downs. Ik heb hem vorig jaar in de / op vakantie leren kennen.

Hoe dat precies allemaal ging kun je lezen in mijn topic over “eerste echte vakantieliefde..…”.

Luca is een Belgische jongen en woont in België op een uur rijden met de auto of 3-4-5 uur rijden op de fiets (ligt eraan hoe hard ik fiets) bij mij vandaan. Zelf woon ik in (het zuiden van) Nederland, dus ja das best wel onhandig.

Nu ben ik afgelopen week een leuke jongen (ik noem hem maar even Jur) tegen gekomen. Het was een beetje een aparte ontmoeting, maar ik ben dus sinds die tijd stapelverliefd op hem. Het is niet zomaar een verliefdheidje, zoals ik wel eens vaker heb. Dit is anders. Het voelt alsof hij voor mij gemaakt is. Ik zal verderop nog wel wat meer vertellen over Jur en mij.

Ik heb nog geen seks ofzo met Jur gehad. Ik heb hem alleen wel al helemaal bloot gezien en hij is echt heel mooi en natuurlijk ook heel aardig en lief.

Oh ja, we zijn allemaal jongens :P

Vragen stellen mag natuurlijk altijd en dan ga ik die zo goed mogelijk beantwoorden.

Mijn vraag nu is, hoe pak ik het aan, want ik wil geen van beide pijn doen en ze eigenlijk allebei bij me houden, zodat ik de tijd heb om Jur beter te leren kennen zonder Luca te kwetsen :D

Groetjes 🙂,
M&M’s

418 reacties

@Chocolate Milk,

hahaha, hoe weet je dat?

Jur heeft wel op mij gezeten in zijn blote kont, maar daar is het niet door gekomen. Btw hij heeft een lekker klein kontje en weegt (heel Jur met alles erop en eraan) maar iets van 57-58 kilo ofzo, net zoals ik. Ik kan precies zo mijn handen om zijn billen doen en ik heb niet echt hele grote handen, dus ja…. :P

Maar ik ga hieronder wel ff vertellen hoe die gekneusde rib dan wel gekomen is.


@Pin,

haha goeie grap, mijn rib is zeker wel gekneusd, maar om nou gelijk r.i.p. te zeggen ?
Ik vind het wel grappig en goed gevonden.

Btw die bal zo hoog optillen dat ik die van dat rekje af kon laten rollen, was pijnlijker dan gewoon gooien. Op zich gaat het wel, ik gooi met rechts en die gekneusde rib zit links.

Ik zal ff vertellen hoe het kwam.
We waren gisteravond uit eten en ik bestelde een ijsje als toetje en daar zat alcohol in en ik dacht dat wel mocht als minderjarige, want dat had ik ergens gelezen 😃
Maar nou kom ik er net achter dat dat helemaal niet mocht en ik was, denk ik, een beetje dronken en daarom gestruikeld en tegen een verkeersbord aan gevallen.

Haha, nee sorry voor die flauwe grap met het ijs waar alcohol in zit, das niet waar, ik had gewoon een sorbetijsje :P
Ik ben wel tegen een verkeersbord aan gevallen. Maar dat kwam omdat ik mijn voet "dreigde" te verzwikken (Jur kon weer eens niet van mij afblijven) en toen heb ik me soort van laten vallen en tata ik heb mijn voet niet verzwikt. Hoera :)

Wel jammer dat ik toen met mijn hoofd tegen een verkeersbord kwam en met mijn ribben tegen één of andere hoekige paal waar het bord op zit.

Maar ja, morgen komt de zon weer op, dus niks aan de hand.

Het doet alleen pijn als ik lach en adem haal, verder niet, dus ?
Ik ben er nog niet voor naar de dokter geweest, maar dat hoeft toch ook niet per se?

Ok, nu even vertellen hoe het met Jur en mij gaat

Ik ben heel blij met hem, dat iedereen het nu weet en tegelijkertijd levert het een heleboel vragen op van anderen die zeggen dat ze het jammer vinden dat ik niet meer met Luca ben. Maar ik ben nog wel met Luca, alleen anders.

Jur weet dat ik nog heel veel van Luca houd en weet ook dat hij (Jur) en ik nog moeten ontdekken wat we precies voor elkaar voelen.

We hebben het nu gewoon leuk en zijn verliefd. We vinden van die simpele dingen als samen naar de winkel en samen eten enzo allemaal leuk zolang we maar bij elkaar zijn.

Thuis zitten/liggen we ook vaak tegen elkaar en knuffelen we, maar we houden wel rekening met Luca en twin.

Op de boot was leuk, want onze zus had met, ik denk, Justin de slaapkamer een beetje versierd met van die nep waxine lichtjes op een batterijtje. Echte zou veel te gevaarlijk zijn. Verder hadden ze voor wat lekkers gezorgd: donuts. Ook hadden ze er voor de grap een spuitbus slagroom bij gedaan.

Verzin zelf maar wat je daar allemaal mee kan doen :P

Kleine tip: op de kermis heb je van die spelletjes, dat je een ring om een colaflesje moet proberen te gooien. Nou ja, wij hadden geen ringen, alleen donuts en we hadden geen colaflesjes, dus moesten we improviseren…..:? 🆒

Jur is van zichzelf al lekker, maar met hier en daar een donut en een beetje slagroom erop is hij nog lekkerder :)

Ik heb een soort troetelnaampje voor hem en noem hem mijn “dolfijntje” ?

Misschien vertel ik nog wel waarom ik hem zo noem. Je mag raden en dan zeg ik wel of je warm of koud bent

We hebben ons wel vermaakt op de boot en na afloop hebben we samen gedoucht en zijn we gaan slapen.


@Pin,

Ik had mijn survival pakket wel meegenomen, maar we hebben het niet gebruikt, want we zijn nog niet zo ver. Ik wil niet te snel. Jur heeft nog niet zoveel ervaring en ik laat het een beetje van hem afhangen wat we wel en niet doen.

Ik vind het gewoon al heel fijn om bij hem te zijn en dat hij weet dat ik van hem houd.

Jur heeft tot nu toe, nou ja, totdat ie met mij in de boot ging, alleen met jongens gekust/getongd en afgetrokken. We zijn nu wel iets verder gegaan. Dat kwam door die slagroom en als je die ergens op spuit is er eigenlijk maar één goede manier om die “weg” te halen en dat hebben we dus bij elkaar gedaan.

Dat was wel speciaal om met Jur te doen. Op een gegeven moment hadden we alle slagroom opgelikt, zeg maar en was de spuitbus leeg en toen was er ineens toch nog meer “slagroom”, alleen kwam die uit 2 andere “spuitbussen”.

Het is echt fijn met Jur, maar ik moet hem ook nog van alles vertellen. Ik wil dat hij ook dingen over het misbruik van twin en mij weet. Dat we elkaar echt goed leren kennen.

Het is wel een lastig onderwerp, maar daardoor zal hij twin en mij ook wel beter kunnen begrijpen. Tenminste dat hoop ik. Ik twijfel alleen over hoe en wanneer. Wat is verstandig om te doen?


@100Divergent11,

Ik snap die pesters ook niet, maar ja, want wat kun je er aan doen als je niet weet wie het zijn. Ik wil me er ook eigenlijk niet teveel mee bezig houden en mijn energie in positieve dingen steken.

Jur zijn papa is wel een goeie. Ik dacht de eerste keer dat ik hem zag, dat het zijn opa was haha. Hij is wel iets als 15 jaar ouder dan (mijn) papa en Jur zijn papa is al grijs enzo. Maar hij is wel superaardig en zijn moeder ook,
Dat helpt wel.

Ik had rekening gehouden met minder leuke reacties toen we het op insta hadden gezet. We hebben toch die blote kont foto (een heleboel hadden het niet eens in de gaten, omdat het niet gelijk opvalt) erop gezet. Het is een afgeschermd profiel, dus niet zomaar iedereen kan het bekijken. Alleen bekenden. Maar ja, je weet nooit hoe iedereen reageert.

Daar komen we wel weer achter als we weer thuis zijn en gezien worden met Jur.

Bedankt voor de linkjes. Het liedje kende ik en de tekst past wel en het filmpje had ik nooit eerder gezien, maar het stukje is wel schattig.

Nou ja, dit is ‘m even voor nu.

Tot later :)

Groetjes,
M&M’s
Oei, vervelend van je rib. Tegen een verkeersbord aangeknald, dat kan pijn doen. Ik denk dat, als de pijn bij je rib niet erger wordt, je daar niet mee naar de dokter hoeft. Was de klap tegen je hoofd hard? Anders laat je dat best nakijken. Vraag het anders eens aan Miyagi-sensei, die weet er vast wel raad mee. Voorlopig kan Jur er een kusje op geven.

Ik zat gisteren te denken: er is heftig onweer aan de gang / aangekondigd in Frankrijk, en Jur en M en Ms zitten op een boot. Sh*t. Dan zie ik deze ochtend je berichtje van de gekneusde rib, en zie ik Jur en jou in mijn gedachten van die boot afdonderen. Gelukkig was het niet zo “dramatisch”.

Superlief van je zus en Justin. Die boot helemaal romantisch maken.

Schattige bijnaam. Maakt hij ook van die schattige geluidjes, of heeft hij een leuke lach, net als dolfijnen?

Je kan hem over het misbruik vertellen als jullie alleen zijn, en rustig kunnen praten. Misschien vind je het fijner om een brief te schrijven. Wanneer jij er klaar voor bent, dat is het allerbelangrijkste.

Nog een fijne dag aan iedereen daar.
Oh oh, gekneusde rip.
Haha dat ziet er zo wel uit als een dikke spelfout, maar jij hebt hem gelukkig door. Had er waarschijnlijk beter even een emoji bij kunnen zetten zoals 😛 die of 😉 deze.

Jaja ijsjes met alcohol. Dat heb je niet toevallig van mij uit dat ene topic of is dit allemaal te veel toeval? :8:P

Het doet alleen pijn als ik ... adem haal...
O dat is gelukkig ook niet een activiteit die je regelmatig uitvoert dus dat scheelt weer :8:P

Als het allemaal niet zo ernstig voelt dan is een dokter niet nodig. Als je ribben gebroken waren geweest, had je dat vast wel aangevoeld. Net als een hersenschudding.

Klinkt gezellig op de boot met Jur. Survivalpakket wel mee, maar niet gebruikt. Gewoon voor de zekerheid en dat is prima. Misschien een volgende keer, maar ik denk dat het inderdaad wel verstandig was om het rustig aan te doen.

Ik snap dat je Jur wil vertellen over jullie misbruik. Dat is een belangrijk puzzelstukje in de puzzel M&M's. Ik ben er zeker van dat je er een goed moment voor zal vinden.

Voor nu, geniet lekker van elkaar en een fijne dag voor iedereen gewenst!

Gr. Pin
Hi,

die gekneusde rib lijkt wel een beetje mee te vallen gelukkig. Jur heeft er een kusje op gegeven en toen was het over haha :P

Nee haha, dat heeft wel geholpen, maar het is er niet door over gegaan, Maar Jur had gezien dat er een paar splinters van iets (die paal of stekels van planten ofzo) inzaten en toen heeft papa die eruit gepeuterd.

Het doet nu wel minder zeer en ik hoef niet langer mijn adem in te houden. Ik begon al zo blauw te worden als een smurf en dat is niet goed natuurlijk, haha, @Pin :)

Het is wel een beetje een lelijke soort schaafplek, want ik ben langs die paal naar beneden gegleden, soort van. Ik weet trouwens niet eens zeker of het een verkeersbord was. Volgens mij stonden er alleen sterretjes op. Tenminste toen ik er op keek na die klap

Dat slechte weer was gelukkig een paar honderd kilometer westelijker dan waar wij zitten. Bovendien ligt de boot in een baai en was het bij ons rustig. Dus no worries @100Divergent11 ;)

Btw onze pleegbroer had stiekem in de kuip van de boot geslapen, omdat hij het maar niks vond dat Jur en ik daar alleen zouden slapen. Dat wisten Jur en ik niet en we hadden er ook niets van gemerkt, maar mama wilde dat graag en ze had het vandaag verteld. Wel lief van hem dat hij dat gedaan heeft.

Ja, van dat ijs had ik net gelezen in dat andere topic en ik kon het niet laten, dus ja, sorry voor de grap @Pin. Maar ik vind Malaga-ijs met rum en rozijnen erin wel lekker, dus het had gekund 🆒

Met Jur gaat het wel goed, maar ik heb een beetje een dipje en twijfel aan van alles :(

Ik ben gek op Jur en we hebben het leuk, heel leuk zelfs en dan kijk ik naar Luca en dan denk ik “jij bent alles voor mij” en dan begin ik te twijfelen of ik het wel goed doe.

De laatste weken heb ik er zo naartoe geleefd om Jur weer te zien en gehoopt dat hij mij ook leuk zou vinden. Nu vindt hij mij leuk en begin ik te twijfelen.

Jur is echt verliefd en dat merk ik aan alles. Hij straalt zo iets moois uit en daar word ik heel blij van ?

Maar dan zie ik, vanuit een ooghoek hoe Luca blij voor mij probeert te zijn en hij steunt mij ook echt goed, maar ik zie soms ook wel een beetje verdriet in zijn ogen :(
Hij wil mij niet kwijt, maar gunt mij Jur.

Ik dacht dat het alleen maar makkelijker zou worden als duidelijk was hoe Jur over mij zou denken, maar het lijkt nu alleen maar moeilijker te worden.

In mijn hoofd zit ik van alles te bedenken waarom een relatie met Jur niks zou kunnen worden. Maar behalve dat hij 2 x zo ver als Luca bij ons vandaan woont kom ik niet.

Vorig jaar dacht ik dat twin en ik Luca ook (te) weinig zouden zien om iets op te bouwen, maar daar bleek afstand ook geen probleem. Nou ja, in het begin wel even, maar daar zijn we over heen gekomen.

De afstand naar Jur is wel ongeveer het dubbele, maar voor een weekendje zeker wel te doen. Desnoods doet hij dan een dagdeel huiswerk bij ons of wij bij hem in het weekend en dan kunnen we verder samen zijn.

Ik wil een makkelijke keuze, maar ik weet geen goede argumenten om tegen of Luca of Jur te zijn. Het is dus als in de titel: “ik wil ze allebei”.
Dat lijkt makkelijk, omdat ik dan niet hoef te kiezen, maar het is dan natuurlijk toch best lastig als we op 3 verschillende plekken wonen. Zucht….

Hoe ga ik dat aan Jur vragen? Hoe kan ik dat ooit vragen of verlangen van Jur? Same geldt natuurlijk ook voor Luca. Voor Luca lijkt het me ergens wel makkelijker, dan voor Jur. Luca kent mij en twin al en weet hoe we het afgelopen jaar het gedaan hebben. Voor Jur is het nieuw.

Luca weet wat delen is en wij hebben hem ook de ruimte gegeven. Voor Jur ben ik, voor zover ik weet, echt zijn vriendje.

Waar ben ik aan begonnen?

Verder mis ik mijn twin ook, want we gaan nu minder met elkaar om en als ik bij mijn twin en Luca slaap, zoals vannacht dan wil ik ze allebei knuffelen, maar dan denk ik weer aan Jur en dat het voor hem dan niet leuk zou zijn.

Wat moet ik doen?

Ik ga iig proberen te slapen en hopelijk krijg ik een geweldige droom met de oplossing of komen er weer, zoals gewoonlijk, geweldige reacties binnen, die mij weer de juiste richting op sturen.

Jur maakt wel schattige geluidjes, heeft een leuke lach en ook een spuitgaatje, maar dat is niet de belangrijkste reden waarom ik hem "dolfijntje" noem. Het heeft er wel mee te maken, dus je zit wel warm 😛 @100Divergent11

Groetjes 🙂,
M&M’s
Badge +3
Hoi! Je zegt ook dat je hem al naakt hebt gezien? Hoe en waar dan? En hoe zag z'n lichaam eruit? En waar heb je hem ontmoet en hoe ging dat?
Komt vast goed met die rib. Dat is alvast een zorg minder.

Lief van jullie pleegbroer. Kan handig zijn, iemand die een oogje in het zeil houdt. Het moest maar gebeuren dat er verkeersborden op die boot stonden.

De liefdesgevoelens die je voor Jur hebt, voelen die hetzelfde als voor Luca? Zijn de gevoelens voor Jur intenser, terwijl de gevoelens voor Luca dieper liggen? Heb je bij Jur een gevoel van geluk, en bij Luca een gevoel van geborgenheid?
Sorry voor al de vragen. Ik probeer inzicht te krijgen in wat je voelt. Je hoeft deze niet te beantwoorden als je niet wilt.

Je wilt ze allebei. Ik denk dat het kan helpen die twijfels met Jur, Luca en je twin te delen. Zij kunnen hun, misschien meer objectieve, visie geven, en daar ben je misschien mee geholpen.

Kan je er met je ouders over praten? Zij zijn ouders, en die hebben vaak een zekere wijsheid die wij, tieners, (nog) niet hebben. Wie weet helpt hun levenservaring jou verder.

Je mist je twin. Misschien kan je een twin-dag inplannen, waarop jullie samen iets leuks doen. Op die manier kunnen jullie nog eens fijn samenzijn. Op die dag kunnen jullie plezier maken, en eventueel deze situatie bespreken.

Je twin kan je volgens mij gewoon knuffelen, want het is je twin, en een twin-knuffel is van een andere betekenis als een knuffel tussen mensen die een relatie hebben. Luca kan je vriendschappelijk knuffelen, als je het moeilijk vindt om hem een liefdesgerelateerde knuffel te geven terwijl je een relatie hebt met Jur.

Als je dit met Jur bespreekt, kan hij aangeven wat je van hem kan vragen. Hoe beter je hem leert kennen, hoe beter je inzicht krijgt in wat hij ok vindt en wat niet. Misschien kan Luca met Jur bespreken hoe jullie relatie eruit heeft gezien, vanuit zijn standpunt.

Ok, nu het raadseltje: waarom noem je Jur dolfijntje?
Hierom?
@nederland2005,

bedankt voor je reactie.

Om je vragen te beantwoorden, lees even deze reactie van mij van 22 juli 06.35 uur (dus aan het begin van dit topic):
https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/stapelverliefd-op-jur-terwijl-ik-verkering-heb-met-luca-ik-wil-ze-het-liefst-allebei-maar-hoe-dan-34790?postid=273406

Als je tijd hebt en nieuwsgierig bent, kun je het hele topic lezen en dan weet je het hele verhaal en ook of we al iets gedaan hebben met elkaar en wat dat dan is :P

Groetjes,
M&M’s
@100Divergent11,

ik ga eerst even nadenken over jouw vragen, voordat ik patsboem een antwoord ga geven / kan gaan geven :?

Het is goed dat je al die vragen stelt en ik vind het ook niet erg en ga ze wel beantwoorden, maar ik moet er wel eerst goed over nadenken, want het zijn wel belangrijke vragen ;)

Als je ondertussen nog iets te binnen schiet dat je verder nog wilt vragen, doe het gerust.

Ik doe nog wel dingen met mijn twin en we knuffelen ook nog wel, maar het voelt anders. We zeggen ook wel dingen tegen elkaar en doen dingen samen, maar het is alsof we ons niet helemaal durven geven en dat voelt niet fijn. Zo zijn wij normaal niet tegen elkaar.

Idd wel lief van onze pleegbroer dat hij zo veel om mij (en ook mijn twin) geeft. Hij wil mij ook wel helpen om obstakels, zoals verkeersborden, te ontwijken, maar het zijn nu ook onzichtbare obstakels waar ik tegenaan loop. Die zijn lastiger te ontwijken, want je ziet ze niet en toch zijn ze er :P

Voor je het weet knal je er bovenop.

Bedankt voor het lieve yt filmpje :D

Het is niet de reden waarom ik Jur “dolfijntje” noem. Hij geeft ook wel lieve en lekkere kusjes en daarom vind ik hem wel heel erg lief en leuk, maar de ware reden is anders.

Je zou het een beetje in het filmpje kunnen zien en dat combineren met iets wat ik ergens al een keertje in dit topic over Jur verteld heb. Klinkt heel cryptogram-achtig.

Ik ga je later antwoord geven op alle liefdesvragen over Jur, Luca en mijn twin.

Fijne dag alvast 🆒

Btw we doen wel gwn leuke dingen en de stemming is ook wel goed, maar ja, er knaagt iets 🙂 😞 :)

Groetjes,
M&M’s
Neem maar rustig je tijd om de vragen te beantwoorden.

Wat jammer dat het met je twin niet aanvoelt zoals daarvoor. Ik hoop dat deze situatie snel vordert in positieve richting, en dat het tussen twin en jou fijner wordt.

Bij onzichtbare obstakels kunnen anderen je adviseren, maar aangezien jij de enige bent die de obstakels kan zien, zal je er zelf een weg door moeten vinden. Anderen kunnen dit niet voor je doen, en kunnen je "slechts" steunen. Je omgeving kan je niet altijd weerhouden van tegen een obstakel aan te knallen, maar als het dan eens misloopt, kunnen ze je wel steunen.

Jullie waren een keer waterskiën. Hing Jur achter die boot, en plonsde hij de hele tijd het water in en uit? Of slapen dolfijnen tegenwoordig in groene tentjes?
Hi M en Ms,

Smurfen zijn in ieder geval ook tof, dus als je rib nog pijn deed, was dat niet zo erg geweest ;):P

Sterretjes na de klap? Oei, geen hersenschudding? :8;):P

Oké, hier komt mijn (niet zo heel erg) super advies:

Tijd.

Op een paar praktische vragen die je jezelf (en anderen misschien aan jou) in het begin stelde, heb je inmiddels antwoord:
-Is Jur gay?
Ja
-Is Jur verliefd op mij?
Ja
-Ben ik verliefd op Jur?
Ja
-Ben ik verliefd op Luca?
Ja

Die heb je alvast in de pocket.

We hebben het al eens eerder gehad over dat verschil tussen houden van en verliefdheid met vlinders enzo. Die andere hormonen etc. Jij zit bij Luca duidelijk in de houden-van fase en bij Jur nog helemaal in de verliefdheid-en-vlinders fase.

Jij merkt nu een twijfel. Je hebt alle antwoorden op je eerste vragen en dat betekent dat je opeens die "finale beslissing" moet gaan nemen. Dan komt de stress en de twijfel aan alles.

Wat ik denk is dat je niet te veel moet denken. Doe je ding en geef het tijd.

Besteed tijd aan Jur. Besteed tijd aan Luca. (En aan twin natuurlijk, maar dat doe je sowieso al.) De tijd zal leren waar je "behoefte" aan hebt en waar jij je het beste bij voelt.

De geborgenheid en veiligheid die je bij Luca vindt, zal je die ook bij Jur vinden of vind je bij hem wat anders of meer of minder? Beter of slechter? Geen idee. Dat weet jij ook niet. Nog niet.

Je vergelijkt nu appels met peren. Jur in de verliefd fase en Luca in de houden van fase. Dat is gewoon helemaal anders.

Dus met tijd bedoel ik dat je het nu nog niet kan weten. Het is (in mijn ogen) wachten tot je met Jur in de volgende fase belandt. Dán kun je het vergelijken. Of het is afwachten en merken dat je niet in de volgende fase belandt met Jur en dan kijken of dit wel of niet is wat je zoekt, etc.

Het enige lastige voor nu lijkt me dan een constructie bedenken voor hoe je alles de tijd gaat geven. Fiftyfifty Luca en Jur of anders verdeeld. 100% Jur of nog wat anders. Dat is iets wat je zelf met alle betrokkenen moet bepalen. Hoe gaan we het nu doen? Definitieve beslissingen lijken mij nog niet nodig. Alleen goede en duidelijke afspraken.

Ik hoop dat je iets aan mijn gezwets hebt en dat ik het niet allemaal nog moeilijk maak. Geniet van je vakantie en nog een fijne avond!

Gr. Pin
Hmm dit is lastig zeg... Ik denk dat het heel belangrijk is om zo goed mogelijk je gevoel te volgen. Ik snap wel dat dat heel lastig kan zijn... Maar als je echt verliefd bent op jur moet je je afvragen of je dan houdt van Luca op een manier dat het liefde is of meer houden van in de zin van een hele goede vriend. Als je merkt dat het wel echt houden van is met liefde dan zal je zelf moeten proberen de beste keuze te maken... Hoe lastig het ook is. Probeer erachter te komen waar jij je het finnst bij voelt.
@iedereen,

bedankt voor de reacties. Echt lief :D
Ik moest er even goed over nadenken, maar hier dan toch mijn reactie.

Papa en mama zijn er even een paar dagen niet (geweest). Papa is terug naar de zaak in Nederland en komt vanavond weer hier en mama is voor haar werk / bedrijfje in het buitenland en die komt morgen waarschijnlijk weer terug.

We zijn niet aan ons lot overgelaten, want onze zus en pleegbroer (7 jaar ouder als mij) zijn nu een beetje de “baas”. Verder zijn de papa en mama van Justin en Christian er ook nog. Maar ik kan dus ff niet met papa en mama praten. Wel via app ofzo, maar niet in het echt.

Twee weken geleden ofzo, zag ik het helemaal voor me. Luca komt op vakantie en dan gaan we leuke dingen doen en die doen we ook wel. Dan komt Jur en die houdt van mij en ik van hem en we gaan ook leuke dingen doen en die doen we ook wel.

Volgende stap zou zijn dat Luca, Jur, twin en ik leuke dingen gaan doen met elkaar en die doen we op zich ook wel.

Tenslotte zouden in mijn gedachten Luca, Jur , twin en ik soort van één worden en wat twin en ik tot nu toe alleen met Luca deden, zouden we dan met zijn allen doen. Alleen dat laatste gebeurt niet :(

Ik wil meer met Luca en twin dan dat ik nu doe. Met Jur ga ik wel goed, maar ik zou meer willen. Niet meer of andere seks, want ik vind het fijn wat we nu met elkaar doen. Jur heeft nog niet zoveel ervaring en nog nooit geneukt, maar dat hoeft ie nu niet gelijk voor mij te doen.

Ik vind knuffelen, aftrekken en pijpen met hem heel fijn en ook voldoende voor nu. Ik bedoel, ergens wil ik hem wel neuken en dat Jur mij dan neukt, maar dat kan ook over een week of een maand of over 3 maanden. Dat zien we wel hoe en wanneer, dus met Jur heb ik geen “problemen”.

Ik denk wel dat Jur en ik nog in het stadium “verliefd” zijn en nog niet zover als twin en ik met Luca zijn.

Twin en ik zijn nog steeds “verliefd” op Luca. Elke keer dat we hem zien krijgen we vlinders. Maar er zijn ook diepere gevoelens voor Luca. We weten wat we aan elkaar hebben. Een simpele onenigheid of ruzietje wordt altijd opgelost, want we houden van elkaar. Het is het niet waard om daardoor afstand van elkaar te nemen.

Luca zit in ons hart en dat zal altijd wel zo zijn ? Of we nu wel of niet altijd bij elkaar blijven. We hebben hele speciale dingen met elkaar meegemaakt en nog.

Luca geeft mij nu de vrijheid om te ontdekken wat ik voor Jur voel. Voor Jur heb ik dus een stapje terug gedaan in de seksuele relatie met Luca. Ik vind het logisch om dat te doen en Luca snapt het ook, maar we hebben er allebei moeite mee om geen seks met elkaar te hebben. We missen die intieme contacten.

Twin heeft het er ook moeilijk mee, want tot een paar weken geleden ging alles soort van vanzelf. Wij hadden met zijn 3-en een manier gevonden om dingen met elkaar te doen. Ok, de buitenwereld vond dat, voor zover ze dat dan wisten, wel apart en soms raar, maar wij wisten wat we aan elkaar hadden.

Het liefste zou ik Jur er gewoon bij hebben. Dat we met zijn 4-en dingen doen, zoals we gewend waren te doen met ons 3-en.

Maar ik kan Jur dat nu toch onmogelijk vragen? Wij zijn elkaar nog aan het ontdekken en we hebben het nu leuk en de seks is fijn, maar we zijn nog niet zover als Luca en ik en twin zijn.

Ik heb het wel al met mijn twin besproken of hij Jur erbij zou willen hebben en hij wil dat wel :)
Mijn twin heeft ook gevoelens voor Jur 🆒, maar heeft die soort van “uitgeschakeld” om het niet nog ingewikkelder te maken (voor Jur dan vooral) dan dat het al is.

Mijn twin en Jur gaan ook wel goed. Als ze aan het stoeien zijn, geniet ik. Ik zie dan dat mijn twin ook gelukkig is. Maar tegelijkertijd weet ik dat hij ook wel meer met Jur zou willen. Maar hij doet dat dus niet, uit respect.

Mijn twin is ook nog steeds stapelgek op Luca en Luca ook op hem.
Vorige week ofzo had papa al gezegd dat twin een loyaliteitsdinges (ik weet niet meer precies hoe papa het zei) heeft voor Luca. Twin kan Luca nu niet belasten met dat hij Jur ook leuk vindt. Daar kwam het op neer volgens mij.

Twin heeft het er dus met mij wel over gehad, dat hij Jur ook leuk vindt, maar er om 2 redenen niets mee kan doen :P

De eerste reden is Luca, want hij wil Luca natuurlijk sws niet kwijt, maar Luca ook niet ook nog eens extra belasten met zijn gevoelens voor Jur.

De tweede reden is Jur, want twin wil Jur de kans geven om te ontdekken wat er tussen mij en Jur is.

Van die keer dat Luca verliefd was geworden op feestgay (een jongen van zijn school) en twin en ik hem de kans hadden gegeven om te ontdekken wat zij precies voor elkaar voelden, weet ik, dat Luca wel open staat voor experimenteren. Eerst was Luca “alleen” met feestgay, maar al snel waren we met zijn 4-en in een “relatie”.

Bij feestgay was het uiteindelijk vooral een seksuele relatie tussen ons allemaal en niet die klik, die twin en ik met Luca hebben. Daarom is dat ook gestopt als in de zin van een relatie. Het was meer een soort “friends with benefits” met feestgay en op zich zou dat nog wel eens kunnen gebeuren. Niet nu natuurlijk, nu ik met Jur ben, want dat is al ingewikkeld genoeg.

Als ik het bovenstaande even samenvat, dan kom ik erop dat twin en ik Luca leuk vinden èn omgekeerd. Verder dat twin en ik Jur leuk vinden en dat Luca wel open staat voor een experiment.

Probleem is alleen dat Jur niet weet dat mijn twin hem ook leuk vindt en dat Luca dat ook nog niet weet. Verder hebben mijn twin en ik Luca nog niet expliciet gevraagd of hij Jur “erbij wil hebben”. Luca heeft wel al opmerkingen gemaakt dat hij Jur “wel een leuke en knappe jongen vindt”, maar dat is natuurlijk niet echt een “go”.

Als laatste is het zo dat we Jur nog helemaal niks over de gevoelens van mijn twin verteld hebben. Jur weet ook nog niet dat twin en ik samen met Luca iets met feestgay hebben gehad.

Ik weet dat Jur mijn twin lichamelijk heel aantrekkelijk vindt, want twin en ik, lijken heel veel op elkaar en Jur vindt mij heel aantrekkelijk en bovendien heeft hij wel eens “uit de grap”, denk ik, maar weet het niet zeker, gezegd dat hij het wel spannend zou vinden om tussen ons in te liggen in bed, om dan “leuke dingen” te doen.

Nou ja, ik weet dus niet hoe ik hier verder mee moet en kan :?

In principe is het voor twin en mij wel soort van duidelijk. Wij willen met zijn 4-en. Voor ons is het zo dat we zowel met Jur als Luca willen en dan soort van gelijkwaardig. Dus dat twin met allebei mag en ik ook. Van ons zouden Jur en Luca dan ook wel met elkaar mogen en lijkt ons dat wel mooi om te zien. Ook wel geil btw.

Twin onderneemt niks richting Jur vanwege loyaliteit naar Luca en respect voor Jur.

Ik denk dat ik het wel durf om er met Luca over te praten. Hoe Luca erin staat als hij van twin en mij weet hoe wij erin staan.

Grote vraag is alleen of al dit overleg tussen twin, Luca en mij wel eerlijk is tegenover Jur :?

Wij kunnen toch niet voor Jur beslissen hoe we het willen of is het juist het beste om Jur dat te vertellen of is het gewoon een naaistreek als we dat doen? Het gaat natuurlijk niet alleen om ons 3-en.

Ik weet dat mijn gevoelens voor Jur echt zijn. Ik wil ook eerlijk tegen hem zijn, maar ik wil niet zijn wereld laten instorten. Maar ja, ik wil hem ook niet aan het lijntje houden :?

Ik heb wel eens gedacht om als Jur bij ons (twin, Luca en mij) blijft slapen om dan seks te hebben op één kamer. Dus dat ik met Jur seks en twin met Luca. We hebben nu meerdere 2 persoonsmatrassen tegen elkaar op de grond liggen, dus ja, we liggen dan al wel vlak bij elkaar te seksen.

Je weet nooit of van het één het ander komt. Of met zijn allen douchen en dat ik Jur dan pijp en twin Luca ofzo onder de douche en Jur mij en Luca mijn twin en dan, wie weet welke combi’s er nog volgen.

Ik kan dus wel van alles bedenken, maar dat is misschien niet echt netjes om Jur en Luca er op die manier “zover te krijgen.”

Wat zouden jullie doen?

Ik draai in cirkeltjes en bij elk ding wat ik bedenk zitten er haken en ogen :?

Ik kan Luca natuurlijk wel gaan kussen, terwijl hij met mijn twin aan het seksen is en ik met Jur en dan weer verder gaan met Jur alleen en afwachten of Jur dan met mijn twin wil kussen of met Luca of dat we aan elkaars piemel gaan voelen met zijn allen. Maar is dat wel eerlijk om zo’n opzetje te maken, want dat is het dan wel.

Het moet wel vrijwillig gaan en eigenlijk ook wel van Jur zelf komen. Maar ja, als wij (twin en ik vooral dan) er niet duidelijk over zijn, wat wel kan en mag, dan weet Jur het ook niet.

Hoe komen we hier uit?

Eerst praten en wat dan zeggen, tegen wie en wanneer?
of
Gewoon ervoor zorgen dat we samen (twee aan twee) seksen in dezelfde kamer en dan kijken wat er gebeurt?


@100Divergent11,

ik heb bij allebei een gevoel van intens geluk en verliefdheid. Bij Luca ook wel diepere gevoelens, omdat we elkaar al langer kennen en meer met elkaar meegemaakt hebben.

Het “dolfijntje” raadsel heeft te maken met hoe Jur er uit ziet of iig een gedeelte van hem. Jur viel wel af en toe met waterskiën en ging dan kopje onder, maar het gaat steeds beter en er waren zelfs een keertje echte dolfijnen naast de boot toen we aan het waterskiën waren. Maar dat was niet de reden


@Pin,

leuk om te horen dat je me sws wel tof vindt of ik nou blauw ben of niet haha :P
Ik was altijd de lol smurf, maar de laatste dagen niet zo. Ik voel me nu meer de twijfelsmurf (ook al ben ik niet echt meer blauw, daar twijfel ik dus ook over, of ik nog wel een smurf ben) en dat vind ik wel jammer.

Ik heb het, denk ik, wel met mijn twin opgelost en uitgepraat. Alleen nu nog met de rest.
Jouw lijstje klopt wel en geeft wel duidelijkheid. Ook waar de “problemen” liggen, dus dankjewel daarvoor. Tijd is belangrijk, maar wat als ik te weinig geduld heb?


@Onbekendddd,

ten eerste, lief van je om mee te denken en om te reageren. Ik ga later ook nog wel weer even op jouw topic reageren, maar ga zo eerst nog weg met de jongens. Je houdt het dus tegoed.

Het is idd belangrijk om goed na te denken en keuzes te maken. Alleen ben ik niet zo goed in kiezen. Ik ben beter in delen. Dat is ook wel een soort van kiezen, maar dan anders. Het lijkt makkelijker om te delen, want dan heb ik daarna meer keuzes en mogelijkheden :P

Ik weet alleen niet of dat eerlijk is, vooral tegenover Jur.

Ik vind eigenlijk dat Jur de keuze mag maken. Dat lijkt een soort van verantwoordelijkheid afschuiven, maar zo is het niet bedoeld. Als ik weet wat hij wil, dan kan ik mijn keuze maken, maar dan moet hij wel alle info hebben om een afgewogen keuze te maken. Das dus nog wel een dingetje.

Moet ik het hem duidelijk maken in woorden of in daden of combi?


Alle tips en reacties zijn welkom. Ondertussen gaan we hier vrolijk door, want het is, ondanks alles wat er speelt, wel gezellig hier met zijn allen 🙂 Oh ja, Boy en onze oudere broer hebben het wel heel gezellig......

Fijne vakantie aan iedereen :D

Geniet van elke dag :)

Groetjes,
M&M’s
Je twin heeft ook gevoelens voor Jur. Ik vind het jammer dat hij die gevoelens “uitschakelt” om het niet ingewikkelder te maken. Dat “uitschakelen” moet vast lastig zijn.

Aan Jur zou je kunnen vragen of hij bij jullie drieën bijkomt. Jij vindt het goed, je twin vindt het goed. Luca staat open voor een experiment, en als jullie het voor iedereen fijn houden, lijkt het mij prima.

Je hebt de goede stap gezet door met Jur over je gevoelens te praten. De volgende stap kan zijn om alle gevoelens die nu in de lucht hangen, dus ook die van je twin, als hij dat wil, te bespreken met Luca. Daarna, of daarvoor, kunnen jullie die gevoelens met Jur bespreken.

In principe is het voor twin en mij wel soort van duidelijk. Wij willen met zijn 4-en. Voor ons is het zo dat we zowel met Jur als Luca willen en dan soort van gelijkwaardig. Dus dat twin met allebei mag en ik ook. Van ons zouden Jur en Luca dan ook wel met elkaar mogen en lijkt ons dat wel mooi om te zien.

Als dat voor iedereen ok is, is jullie dilemma opgelost.

Je houdt het eerlijk tegenover Jur, door hem op de hoogte te houden van wat de afspraken zijn. Je kan, als je een gesprek met je twin en Luca hebt gehad, Jur vertellen wat daaruit voortgekomen is. Als er dingen zijn waarvan je ze liever tussen je twin, Luca, en jezelf houdt, mag dat ook.

Jur kan, als hij weet wat jullie zien zitten, zelf nadenken over hoe hij het ziet. Hij wordt nergens toe gedwongen, en mag alles zelf beslissen. Hij mag eruit stappen wanneer hij wil, hij mag zelf suggesties doen, en mag altijd voor zijn wil en gevoelens opkomen.
Zoiets?

Het lijkt me handig eerst dingen goed te bespreken voordat je in bed duikt. Als je eenmaal bezig bent, zijn het misschien eerder hormonen die een beslissing maken. Door eerst te bespreken wie wat ok vindt, voorkom je dat je spijt krijgt van beslissingen die hormonen genomen hebben.

Echte dolfijnen gezien? Cool. Hebben die jullie geen kusje gegeven, zoals in de video?
Goed bezig Jur. Je wordt vast heel goed in waterskiën.

Fijn om te horen dat Boy en je oudere broer het zo gezellig hebben. Heeft Boy zijn watervaste stift mee? Geeft hem een excuus lang met je oudere broer onder de douche te staan, als je die inkt eraf wilt krijgen.

Nog een fijne dag, en een zonnige vakantie 🙂
Wat wordt het allemaal weer ingewikkeld. Je specialiteit ;):P

Grote vraag is alleen of al dit overleg tussen twin, Luca en mij wel eerlijk is tegenover Jur :?
Ik vind dat op zich wel kunnen. Ik bedoel, je kan het ze ook tegelijk vragen, maar de kans bestaat dan dat ze zich bezwaard voelen omdat ze in een groep zijn. Ik denk dat het verstandiger is als jij en twin dit met Luca bespreken en daarna jij met Jur. Ook al wil Luca het niet, lijkt het me toch goed met Jur te praten. Eerst jij alleen met Jur zodat hij zich 100% comfortabel voelt en daarna misschien met de hele groep? Ik denk dat je dat zelf wel goed aanvoelt.

Ik kan dus wel van alles bedenken, maar dat is misschien niet echt netjes om Jur en Luca er op die manier "zover te krijgen."
Ehm nee, hen er op die manier in luizen - want daar komt het eigenlijk op neer - vind ik echt niet kunnen. Dat vind ik een naaistreek.

Eerlijkheid is het beste zeg ik maar altijd :)

daar twijfel ik dus ook over, of ik nog wel een smurf ben
Dat valt heel makkelijk op te lossen. Smeer je een dagje niet in. Dan verbrand je en word je rood. Tadaaa, je bent Grote Smurf :);):P

maar wat als ik te weinig geduld heb?
Geduld is een schone zaak, niet waar? Probeer eens een 12 sterren sudoku te maken, daar krijg je pas geduld van pfffff ;)

Ik ben beter in delen.
It isn't much good having anything exciting, if you can't share it with somebody. It's so much more friendly with two. ~ Winnie the Pooh

Wat rot voor twin dat hij zich zo moet opofferen eigenlijk. Some people care too much. I think it's called love. ~ Winnie the Pooh
Geef hem maar een knuffel van mij.

Groetjes aan iedereen daar! Leuk dat Boy er ook is en hij en je broer het ook gezellig hebben 🆒

Gr. Pin
Hey,

Kijk maar wanneer je tijd hebt om te reageren op mijn topic joh! Je je hoeft er geen tijd voor vrij te maken hoor 🙂

Als je jur de keuze wilt laten maken zal je hem toch echt alles moeten vertellen. Ik zou dit wel in woorden doen. Anders is het voor luca misschien niet zo leuk. Als je de keuze hebt gemaakt (of jur dus) Dan zou ik pas dingen duidelijk maken in daden. Maar dat is mijn afvies en dat kan per persoon verschillen haha.

Ik ben zelf ook altijd heeeeel slecht in kiezen dus ik kan me ongeveer wel voorstellen hoe dit voor jou moet zijn. En ik snap ook zeker dat je het liefst zou delen. Dat zou voor jou de ideaale situatie zijn haha. Ik weet alleen niet of jur en luca dat leuk zouden vinden. Misschien kan je dat ook vragen?

Kijk maar wat je doet! succes iniedergeval!!

Groetjes!
Hi allemaal,

bedankt voor al jullie tips en adviezen :)

Ik heb gisteren met Luca en mijn twin gepraat. Eerst met twin apart en toen met Luca apart en uiteindelijk met ons 3-en.

Luca weet nu dat twin Jur ook leuk vindt, maar dat twin en Jur nog niks met elkaar gedaan hebben. Wel beetje stoeien op het strand en in het zwembad, maar daar was Luca bijna altijd bij geweest, dus dat was niet echt iets nieuws.

Luca vind Jur ook wel aardig en knap en zo, maar hij heeft nog niet een verliefd gevoel gehad. Hij had daar nog niet echt over nagedacht, omdat hij mij Jur gunde en af wilde wachten wat daar uit zou komen.

Jur is wel het type jongen dat Luca leuk vindt, dus het zou wel kunnen.

Ik heb Luca gezegd dat ik nog steeds verliefd op hem ben en hem ook niet kwijt wil, maar ook dat ik me heel fijn voel bij Jur. Mijn tweestrijd dus uitgelegd.

Ik heb Luca verteld wat Jur en ik wel en niet gedaan hebben. Ter info, we zijn nog niet verder gegaan dan pijpen, aftrekken en tongen. Ondertussen hebben Jur en ik elke dag minsten 1 x seks gehad en als we bij elkaar logeerden meestal vaker :P

Ik heb Luca verteld dat ik elke dag ook verlang naar seks met hem, maar dat ik eerst met Jur moet praten, voordat ik weer seks met Luca krijg. Het lijkt me wel zo netjes om Jur te vertellen, welke gevoelens er zijn. Ik vind het wel één van de moeilijkste dingen die ik nog moet vertellen.

Ik wil Jur niet kwijt en hem ook niet onder druk zetten. Misschien is het nog te vroeg om het tegen Jur te zeggen, maar aan de andere kant wil ik Jur ook niet aan het lijntje houden en dingen achter houden en verzwijgen.

Ik weet wel dat nu niet alles vertellen, iets anders is als liegen, maar toch voelt het beter om open kaart te spelen.

Ik ben dus van plan Jur alles te vertellen 🆒

Tijd speelt ook een rol, want Jur gaat morgen weer naar huis en Luca vertrekt zaterdag weer. Wij gaan zondag weer naar Nederland, want jammer genoeg begint school weer :(

Ik wil graag of het liefst dat alles duidelijk is, voordat iedereen weer naar huis is.

Maar ja, dan moet ik vandaag dus alles uitspreken en ik weet niet of dat allemaal lukt.

Ik wil in persoon, dus irl, met iedereen praten en niet pas als we weer thuis zijn via de app of skype ofzo.

Is het wel haalbaar en verstandig om dat vandaag nog allemaal te proberen of kan ik beter wachten tot volgend weekend :?

In principe hebben we dan afgesproken om iets leuks te doen met zijn allen, dus twin, Luca, Jur en ik.

Ik heb nog gratis toegangskaarten voor een pretpark. Die had mama gewonnen via een loterij en die zijn maar geldig tot 31 augustus geloof ik. Mama heeft 8 kaartjes en wil er 4 aan ons geven en de andere kaartjes aan onze andere broers en zus. Misschien gaan we met zijn allen dan naar hetzelfde park, maar weet ik nog niet zeker.

Ik had dus van de week al soort van gepland om het zo te doen en nog in Frankrijk alles uit te praten, maar nou is er vanmorgen wat gebeurd wat de boel misschien een beetje of heel veel, idk, in de war kan sturen :? 😳 :8

Jur was bij mij blijven slapen vannacht en Jur en ik hadden elkaar gepijpt voor het slapen gaan en dat was lekker en we waren daarna lekker tegen elkaar aan in slaap gevallen :D

Twin en Luca sliepen al toen ik met Jur aan het pijpen was, dus die hebben dat niet gezien, volgens mij. Wij hebben Luca en twin ook niet horen of zien seksen vannacht.

Alleen vanmorgen had Jur “mij betrapt” met Luca :(

Jur was wakker geworden en iedereen was al uit bed. Ik was al eerder opgestaan en had Jur nog lekker even laten slapen.

Toen Jur wakker werd, moest hij plassen en liep hij naar onze badkamer. Die badkamer zit, net als bij ons huis in Nederland, gelijk aan onze slaapkamer. Dus Jur loopt naar de badkamer en ziet “Luca seks hebben met mij”. Door een kiertje van de deur heeft hij staan kijken hoe “Luca mij pijpte en ik Luca neukte”. Hij had “ons zien klaarkomen” en was boos en verdrietig weer in bed gekropen.

Even later kom ik de slaapkamer binnen en zie Jur nog in bed liggen. Het leek alsof hij sliep, volgens mij en ik kuste hem nietsvermoedend wakker.

Jur moest huilen en confronteerde mij met wat hij gezien had :? :(

Ik was er wel heel erg van geschrokken, maar ik probeerde uit te leggen wat er aan de hand was.

Ik was, net als Luca en twin, al eerder opgestaan. Alleen was ik naar de bakker gegaan om stokbrood en waren Luca en twin naar de badkamer gegaan. Jur had dus naar Luca en mijn twin staan kijken toen die aan het seksen waren :P

Om mijn verhaal te bevestigen ben ik toen met Jur naar de badkamer gelopen en zagen we dat Luca en twin nog steeds bezig waren met elkaar.

Jur zag toen ook wel in, dat hij niet naar mij maar naar twin had staan kijken. Bovendien lag er stokbrood en kon mama bevestigen dat ik net terug was van de bakker :)

Jur gelooft mij nu ook wel, maar is er nog wel een beetje door in de war :(
Hij was geschrokken toen hij dacht dat ik Luca aan het neuken was, maar tegelijkertijd was hij ook nieuwsgierig.
Jur heeft nog nooit geneukt en is ook nog nooit geneukt en had het ook nog nooit van zo dichtbij in het echt gezien. Hij vond het wel opwindend, maar schaamt zich ook wel een beetje dat hij er opgewonden van raakte, omdat hij dus naar mijn twin en Luca heeft staan kijken :P

Ik weet dus niet of dit dan het goede moment is om te vertellen dat ik, in het echt, nog steeds seksuele gevoelens heb voor Luca en het mis om met Luca seks te hebben. Of zou het misschien juist nu een goed moment zijn om het wel te vertellen? :?

Ik kan voor allebei wel voors en tegens bedenken.

Wat zouden jullie doen/adviseren?

Luca en twin hebben al tegen Jur gezegd dat zij het niet erg vonden dat hij heeft staan kijken. Ze begrijpen ook wel dat het voor Jur een soort schok was aan de ene kant en opwindend aan de andere kant.

Jur had mijn twin niet in zijn gezicht kunnen aankijken, maar kon wel duidelijk zijn piemel zien en dacht zeker te weten dat het mijn piemel was. Jur had niet verwacht dat onze stijve piemels ook zoveel op elkaar zouden lijken. Hij wist natuurlijk wel dat we verder veel op elkaar lijken, maar had mijn twin zijn stijve piemel nog niet eerder goed bekeken.

Echt geheimen hebben we dus niet meer voor Jur, hij heeft ons nu allemaal bloot en ik actie bezig gezien. Alleen hebben Luca en twin Jur nog niet met een stijve piemel in actie gezien.

Het is dus niet allemaal zo gelopen als ik gedacht en gehoopt had 😞 🙂 :P

Jur heeft nog wel gezegd dat hij erg opgewonden was geworden toen hij mij (dacht hij, maar het was mijn twin) Luca zag neuken. Hij is er nu wel nieuwsgierig naar om het te doen. Op zich is dat wel fijn, maar ook wel weer raar.

Tsja, wat te doen vandaag?

Ik denk dat Jur vannacht gwn op de camping slaapt. Dat is praktischer als ze morgen op tijd de spullen willen afbreken en inpakken.

Ik weet nu al dat ik hem ga missen. Hopelijk wil hij dat ik vannacht nog bij hem kom slapen, maar daar hebben we het nog niet over gehad.


@100Divergent11,

ik wil Jur zijn eigen beslissingen laten maken en ja, wij geven elkaar, net als die dolfijnen, van die lieve kusjes. Btw, het is een bepaald lichaamsdeel van Jur dat op een dolfijn lijkt. Nou heb ik al best veel verklapt, toch?

Boy heeft alleen zijn “eigen stift” meegenomen voor zover ik weet. Alles wat daar uitkomt is afwasbaar, volgens mij, want ik zie nergens iets “raars” op het lichaam van onze oudere broer. Ze doen er zelf een beetje geheimzinnig over, maar volgens mij hebben ze seks met elkaar :P
En is dat ook niet voor het eerst ...., maar dat ga ik nog wel vragen 🆒


@Pin,

ik wil Jur niet voor het blok zetten door hem te confronteren met seks met Luca en mijn twin. Alleen is dat een beetje anders gelopen :P
Volgens mij komt het uiteindelijk wel goed, omdat hij nu weet dat ik het niet was en ergens vond hij het wel opwindend. Het is nog te vroeg, denk ik, om er conclusies uit te trekken.

Ik voel me wel minder smurf nu ik het liedje nog eens goed geluisterd heb. Hooguit 50/50, want ik kan niet door een waterkraan en ook niet door een sleutelgat. Kan wel blokfluit spelen en houd van dansen, maar of dat genoeg is om jezelf smurf te noemen, idk

Video:
TOPPOP: Vader Abraham - Het Smurfenlied
https://www.youtube.com/watch?v=I9bhmB1j8-c

Lyrics:
https://genius.com/Vader-abraham-smurfenlied-lyrics

Ik heb mijn twin extra geknuffeld namens jou. Dat verdiende hij wel. Hij geeft je een knuffel terug en zegt dat Winnie helemaal “the bomb” is met zijn uitspraken, dus ook een knuffel voor Winnie :D


@Onbekendddd,

ik was dus van plan alles eerst alleen met woorden te doen en op zich is dat mij ook wel gelukt :)
Ik had alleen geen rekening gehouden met de nieuwsgierigheid van Jur en het misverstandje wat er was. Voordeel is nu dat Jur wel gezien heeft hoe neuken werkt en dat hij er nu zelf ook wel nieuwsgierig naar is :P

Hopelijk komen we er met zijn allen uit. Zoals al eerder gezegd vind ik delen makkelijker dan kiezen en zo te horen ben ik niet de enige met dat “probleem” :)

Ik houd je op de hoogte en ik heb iets bij jouw topic gepost (na ruim 2 dagen, maar ok)


@iedereen,

Tot de volgende.

Tips zijn vanzelfsprekend welkom, want ik /we kunnen wel een beetje hulp gebruiken ;)

Groetjes,
M&M’s
Goed dat jullie gepraat hebben. Eerlijkheid duurt het langst, zeggen ze, dus open zijn naar Jur toe lijkt me de beste optie. Als het goed voelt om open te zijn, is dat vast het juiste om te doen.

Wanneer je wat doet, moet bepaald worden door jouw gevoel en de situatie. Als nu praten goed aanvoelt, is dat ok, maar als tot volgend weekend wachten met praten goed voelt, is dat ook ok.

Arme Jur, verdrietig door een misverstand. Gelukkig was het snel uitgeklaard. Misschien werd Jur eerder opgewonden van de gedachte aan jou, dan van wat hij zag.

Hij is er nu wel nieuwsgierig naar om het te doen. Op zich is dat wel fijn, maar ook wel weer raar.

Ik vermoed dat zien hoe het werkt, zijn nieuwsgierigheid geprikkeld heeft. Als je het raar vindt, en je er (nog) niet goed bij voelt, hoeven jullie het niet te doen natuurlijk.

Wat zouden jullie doen/adviseren?

Ik vermoed dat, hoe vroeger je dit vertelt, hoe minder hard het aankomt. Als je dit nog een tijdje voor jezelf houdt, wordt het vast alleen maar moeilijker om te vertellen, en moeilijker voor Jur om te horen.

Knuffel aan iedereen daar.

Nog een fijne dag.
Hi,

bedankt voor je reactie :D

Jur is weg. Hij zit nu in de auto op weg terug naar Nederland. Ik mis hem nu al, maar ga hem volgend weekend sws weer zien. We weten nog niet precies bij wie en wanneer en hoe, maar dat kunnen we van de week wel afspreken.

Ik heb Jur nog niet alles kunnen vertellen, dus dat moet ook nog. De omstandigheden waren er niet naar en we hadden ook niet zo veel tijd.

Ik was ook bang dat sommige dingen “verkeerd” zouden vallen en dat ik dan geen tijd meer zou hebben om het uit te praten en dat we dan niet goed uit elkaar zouden gaan.

We hebben het nog wel gehad over dat Jur dacht dat ik met Luca aan het seksen was. Hij was niet alleen opgewonden omdat hij dacht dat ik het was. Hij zei dat hij ook opgewonden was geworden van Luca en mijn twin, nu hij weet dat het mijn twin was. Dat er behalve seks ook liefde was vond hij heel mooi en dat dat heel anders is dan in porno.

Hij heeft gezegd dat hij met mij ook verder wil dan pijpen. Op zich vind ik dat wel fijn en ook dat hij Luca en twin mooi vindt.

Ik durfde niet te vragen of hij ook samen met Luca en twin seks zou willen hebben met mij. Het was niet het goede moment. Maar ik krijg de indruk dat hij er wel soort van voor open staat. Misschien een beetje een voorbarige conclusie, want ik moet het hem natuurlijk duidelijk vragen, voordat ik het weet.

Jur had gisteravond gevraagd of ik bij hem wilde blijven slapen en dat heb ik ook gedaan. Hij wilde graag neuken, terwijl ik daar wat twijfels over had.

Ik vond dat we daar meer tijd voor moesten nemen, want nu moest het ineens allemaal nog snel, voordat hij weer naar huis ging.

Omdat Jur het heel graag wilde, hebben we het toch maar geprobeerd, maar het was niet echt een succes. We hadden een lamp aan in de tent om te zien wat we aan het doen waren, maar we hadden er niet bij nagedacht dat tentdoek lekker doorschijnt en dat je dus schaduwen kan zien.

Dus duurde het niet lang voordat we opmerkingen kregen van voorbij lopende pubers. Dus ja, toen maar weer de lamp uit en ons gemak een tijdje gehouden.

Na een half uurtje ofzo zijn we toen samen maar naar de douche gegaan en hebben daar geprobeerd te seksen. Jur wilde dat ik hem in zijn kontje neukte, maar hij kon zich niet goed ontspannen en ik wilde niet doordrukken, want dat is ook niet fijn. Ik had zoiets al verwacht en wilde het daarom liever een andere keer doen en er rustig de tijd voor nemen.

Jur was er een beetje down van geworden en dat vond ik jammer en ik heb hem wel weer wat op kunnen vrolijken, denk ik. Ik kan wel goed ontspannen en Jur heeft mij toen wel geneukt. Het was een beetje onhandig, omdat ik op mijn rug op de grond in de douchebak lag en Jur ervoor op de harde tegelvloer tussen mijn benen zat. Het was dus geen vlakke vloer en redelijk klein. Volgens mij scheelde het niet veel of Jur zijn voeten kwamen onder de deur van het douchehokje uit. Gelukkig was het midden in de nacht en waren er geen andere mensen.

Ik was wel blij dat Jur klaar gekomen was en het een heel fijn gevoel vond. Hij was echt blij en alleen om dat te zien, is al mooi. Voor mij voelde het ook wel fijn toen Jur zijn piemel in mij zat.

Vanmorgen hebben we elkaar nog gepijpt, vlak voordat hij in de auto stapte 😛 Op het laatst nog een kus en weg was ie :(

Het was echt fantastisch de afgelopen weken en nu weer terug naar de werkelijkheid.

Weer naar school en maar kijken hoe het gaat. Nog onduidelijkheid over sommige dingen, dus nog werk aan de winkel. Ik hoop dat het goed komt.

Morgen ook weer een “rotdag” als we afscheid moeten nemen van Luca en zondag weer afscheid van onze Franse vrienden en Justin en Christian.

Aan alle mooie dingen komt weer een eind en hoe het verder gaat weten we (nog) niet.

Later meer.

Nu nog zoveel mogelijk tijd doorbrengen met iedereen die er nog wel is :)

Groetjes,
M&M’s
Jammer dat Jur vertrokken is. Hopelijk stuurt hij weer zo’n leuke berichtjes, zoals hij op de heenweg deed.

Je hebt het goed aangepakt denk ik. Het zou inderdaad jammer geweest zijn als alles ‘snel snel’ moest besproken worden, en dat er dan misverstanden ontstonden.

Je had twijfels over verder gaan met Jur, maar uiteindelijk was het best fijn. Even onhandig met het tentje, maar goed. Weten jullie dat ook weer.

Doe maar wat fijn is met Jur. Volgende week zie je hem alweer. Dat lijkt vast een eeuwigheid voor een verliefde jij, maar dat moment is er voor je het weet. Het weerzien zal nog zo fijn zijn.

Aan jullie vakantie komt misschien een eind, maar wie weet welke mooie dingen komen nog op jullie af. Vorige vakantie vonden jullie het einde van de vakantie vast ook niet fijn, maar kijk nu, weer een mooie vakantie achter de rug. Deze vakantie is misschien voorbij, maar jullie zitten al een stuk dichter bij de volgende vakantie.
Hoi,

Goed dat het een en ander al is besproken met Luca en twin. Jur moet dus nog, maar er was nog geen juist moment voor. Als je het dit weekend wil doen, zou ik niet met z'n allen naar het pretpark gaan. Dat lijkt me niet relaxed praten :8 Of jullie moeten erna nog naar één van jullie toe gaan o.i.d. zodat jullie wel de tijd hebben erover te spreken. Dat is natuurlijk ook een optie.

Ik denk dat je zelf wel heel goed aanvoelt hoe en wat.

Jammer dat jullie opmerkingen kregen in jullie tentje, maar dat is ook wel weer begrijpbaar. Gelukkig is het niet helemaal verpest en gebeurde er toch nog wat in de doucheruimte 🙂 Volgende keer beter ;)

Gr. Pin
@Div,

het is wel apart om te weten dat hierboven jouw laatste reactie staat. Ik heb er al even bij stil gestaan in een topic van jou en dat heeft me wel geholpen door er over te schrijven. Geen reden om hier ook nog een lang verhaal daarover te houden. Je zou vast willen dat we doorgaan en sterk zijn, dus dat ga ik proberen en zal een reactie geven op wat jij geschreven hebt, alsof je er gewoon nog bent.

Je zit in mijn hart dus dat moet wel lukken ;)

Here we go!

Je had gelijk, Jur heeft allemaal lieve berichtjes gestuurd met veel foto’s en leuke filmpjes erbij. Vannacht om een uur of 3 is hij veilig thuis aangekomen.

Het was weer typisch een M&M’s actie met die lamp aan in die tent, maar ja, als het bloed niet allemaal meer naar je hersens gaat, is het ook wel soort van logisch dat die niet helemaal 100% meer werken, toch :P
Dus, dat gebruik ik dan maar als excuus.

Het was misschien allemaal wel een beetje stuntelig en onhandig, maar het is wel weer een mooie herinnering aan Jur.

Verder is vooruit kijken belangrijk en daar haal ik hoop uit.

Er moeten nog wel wat dingetjes uitgepraat worden, maar dat zien we van de week wel, als wij ook weer thuis zijn en er rustig de tijd voor kunnen nemen.

Het één is voorbij, maar er volgt weer iets anders moois. En mooie herinneringen blijven er voor altijd :8

Dankjewel voor wie je bent Div. Ik ga sterk zijn voor jou, maar ga je wel missen :D

Liefs :)

Groetjes,
M&M’s en twin
@Pin,

dankjewel voor je reactie,

Ja, gelukkig heb ik wel al veel met Luca en twin kunnen bespreken en ook best veel met Jur. Alleen dat laatste stukje kwam er niet van. Ik wilde het ook niet zomaar droppen, vlak voordat hij weg zou gaan, dus heb ik er voor gekozen het binnenkort te gaan vertellen.

We zien elkaar volgend weekend, aangezien wij nu nog in Frankrijk zijn en morgen pas naar Nederland terug gaan. Ruim 6 weken lijkt lang, maar het was zo voorbij en er zijn weer hele mooie dingen gebeurd :D

Ik denk dat we vrijdag bij iemand thuis verzamelen en dan daar een nachtje slapen en dan zaterdag naar een pretpark gaan, Dan kunnen we zondag nog bijkomen en misschien praten, maar ik weet nog niet precies hoe ik dat moet aanpakken.

Ik ga er van de week over nadenken en misschien heb ik het er al eerder over met Jur via skype ofzo. Maar eigenlijk zou ik het, het liefst vertellen als we bij elkaar zijn. Dan kan ik hem voelen en zien en kunnen we elkaar aanraken en aankijken en dat is wel belangrijk om alle soorten van reacties mee te krijgen.

Ik wil niet dat hij uit schrik of een andere emotie de verbinding verbreekt als we het via skype doen. Het liefst wil ik dus bij hem zijn en er ook voor hem zijn als dat nodig is.

Wat vind jij (vinden jullie) daar van?

Achteraf kan ik wel om mezelf lachen in dat tentje met die lamp aan en in die iets te kleine doucheruimte :P

De reacties die we kregen waren wel grappig en gelukkig ook positief. Ik denk en misschien is dat maar beter ook, dat ze niet konden zien dat we 2 jongens waren die seks hadden. We kregen eerder aanmoedigingen dan kritiek en dat is wel eens anders geweest als ik met een jongen alleen maar stond te kussen, dus toen waren we nog niet eens aan het seksen, zoals deze keer.

Toen iemand het volgende liedje begon af te spelen op zijn (of haar?) telefoon hebben we het licht maar uit gedaan en even pauze genomen :$

Lyrics:
http://www.songtekstvertalen.nl/vertaling/serge-gainsbourg/je-taime-moi-non-plus-972.html

Video:
Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime... moi non plus/Original videoclip (Fontana 1969)
https://www.youtube.com/watch?v=GlpDf6XX_j0


Ik het begin zei er alleen iemand “ga door” en “goed bezig” en die liep dan lachend door. Toen dachten we dat ze ons alleen gehoord hadden en waren wat stiller gewoon doorgegaan. Toen dat liedje werd afgespeeld en we door kregen dat ze in de buurt van de tent bleven en dat ze onze schaduwen hadden gezien, zijn we maar gestopt en hebben ons een half uur heel stil gehouden. We hoorden ze na een paar minuten weg gaan, maar durfden de tent niet uit. Bang om gezien en herkend te worden.

Nou ja, the rest is history.

Hopelijk komt er nog een vervolg bij Jur of mij thuis in een comfortabel bed ofzo 😳 :8

Eind van de middag . begin van de avond gaat Luca weg. Dan rijden ze tot een uur of één vannacht en slapen dan ergens en dan komen ze morgenmiddag of avond thuis aan. Misschien rijden ze ook wel in één keer, want zijn papa en mama wisselen af met rijden. Dat hoor ik nog, maar ik denk dat Luca wel in slaap zal vallen in de auto. Waarschijnlijk al voordat ze de straat uit zijn :P
Dat doet ie soms al als we maar een half uurtje moeten rijden, dus ja.

Binnenkort geef ik nog wel een update, want de vakantie mag dan (bijna) voorbij zijn, de rest gaat gewoon door :)

Groetjes,
M&M’s
Wat vind jij (vinden jullie) daar van?
Via Skype is inderdaad niet handig. Je weet nooit hoe het overkomt en het is goed dat als er iets verkeerd valt, het meteen uitgesproken kan worden. Online kan al het contact worden verbroken.

Zo te horen is er het weekend dan ook genoeg tijd om met z'n tweeën te praten. Dat klinkt goed.

Toen iemand het volgende liedje begon af te spelen op zijn (of haar?) telefoon hebben we het licht maar uit gedaan en even pauze genomen :$
HAHA geniaal! Ik moest er wel om lachen, maar ik snap dat het voor jullie een wat minder fijne ontdekking was dat jullie schaduwen te zien waren.

Jur blijft de hele rit wakker met een live blog en Luca slaapt lekker de hele reis. Dan is hij weer fit thuis en kan hij dan jullie bijpraten online 😛 Ieder z'n ding.

Alvast succes voor de terugreis (en school pffff, ik heb nog een weekje, moet er niet aan denken maandag al te beginnen!) en ik hoor nog wel van je!

Gr. Pin
Wat fijn om te horen dat Jur veilig is aangekomen thuis. Een face-to-facegesprek lijkt me het beste. Als een van jullie het moeilijk zou krijgen, kunnen jullie elkaar een troostende knuffel geven. Moest er een misverstand ontstaan, kunnen jullie het goed uitpraten.

Jur is vast heel gelukkig met jou. Elk woord dat je uitspreekt, of opschrijft, betekent zo veel en kan zo veel gevoelens oproepen.

Praat maar uit wat er uit te praten valt, op jullie tempo. Laat je leiden door je gevoel. Dat is belangrijker dan je te laten leiden door de mening van anderen. Wanneer anderen achter bepaalde dingen van jezelf komen, kan dat beangstigend zijn, dat je soms zou willen verdwijnen, en met een schone lei opnieuw beginnen. Dat is echter niet in elke situatie mogelijk, en daarom is het goed dat jij over alles goed nadenkt, het hier deelt, er nog eens over reflecteert, en dan actie onderneemt.
@Kenshin,

dankjewel voor je lieve berichtje :)

Soms kun je niet vrij praten over zulke dingen. Precies wat je zegt. Ik wil met Jur in alle rust kunnen praten en dat lukte de afgelopen dagen niet, omdat er steeds anderen bij waren en we nog weinig tijd hadden. Maar dat komt wel goed. Wij snappen elkaar.

Volgend weekend staat op de planning om er over te praten en natuurlijk kunnen we van de week skypen en appen en over minder "zware" dingen kletsen.

Het is sws fijn om contact te kunnen hebben met diegenen die belangrijk voor je zijn :D

Ik weet niet of je het al allemaal mee gekregen hebt wat er tussen Jur en Luca en mij en mijn twin allemaal gebeurd is.

Ik kan je onmogelijk vragen om al die topics te lezen, maar in het heel kort komt het erop neer dat twin en ik Luca vorig jaar hebben leren kennen in de zomervakantie. Onze kennismaking had wel de nodige ups en downs, maar we zijn er uit gekomen en hebben sinds die tijd een sterke band.

Wel een beetje een vreemde band voor de buitenwereld, want twin en ik zijn allebei verliefd geworden op Luca en hij op ons. Maar ja, twin en ik waren voor we Luca ontmoetten misbruikt geweest door andere jongens, een jaar lang. We hadden dus een beetje een apart leven gehad met allerlei slechte dingen. Ook dingen die we zelf deden met andere jongens enzo.

En nu ben ik in deze zomervakantie dus verliefd geworden op Jur en das best ingewikkeld. Dat over Jur staat allemaal in dit topic en over Luca in mijn topic over eerste vakantieliefde.

Oh ja, we hebben afgelopen jaar ook nog een paar keer in het ziekenhuis gelegen. Eén keertje in Frankrijk toen we in elkaar geslagen waren, wsch vanwege homohaat, maar dat weten we niet zeker. We zijn nog op zoek naar een Zweedse? jongen die ons toen goed geholpen heeft, maar die hebben we nog niet kunnen vinden.

Die andere keer ziekenhuis was omdat we jeuk hadden en daarna uitgedroogd. Ons leven is dus niet echt saai. Er gebeurt altijd wel wat.

Ik weet niet of je nog vakantie hebt en als je echt niks beters te doen hebt en je wilt meer weten, dan kun je in mijn topics alles lezen.

Maar dat hoef je niet te doen. Ik ben al heel blij met deze reactie van jou.

Ook bedankt voor het yt filmpje. Echt mooi :)

Wie weet spreek ik je later nog wel ergens op het forum of misschien ben je me al beu met mijn lange verhalen over mezelf. Kan ik me ook wel voorstellen :P

Nou ja, nogmaals bedankt voor je berichtje.

Oh ja, we vallen op jongens, maar dat wist je natuurlijk al, omdat we verliefd zijn op Luca en Jur. Ik ga maar stoppen, anders komen er alleen maar meer vage dingen uit ;)

Geniet van elke dag. Koester de mooie dingen :)

Groetjes,
M&M’s

Reageer