Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi allemaal,

Ik heb dus al bijna een jaar verkering met Luca en op zich gaat dat wel goed. Het begin was wel een beetje een toestand en kende zijn ups en downs. Ik heb hem vorig jaar in de / op vakantie leren kennen.

Hoe dat precies allemaal ging kun je lezen in mijn topic over “eerste echte vakantieliefde..…”.

Luca is een Belgische jongen en woont in België op een uur rijden met de auto of 3-4-5 uur rijden op de fiets (ligt eraan hoe hard ik fiets) bij mij vandaan. Zelf woon ik in (het zuiden van) Nederland, dus ja das best wel onhandig.

Nu ben ik afgelopen week een leuke jongen (ik noem hem maar even Jur) tegen gekomen. Het was een beetje een aparte ontmoeting, maar ik ben dus sinds die tijd stapelverliefd op hem. Het is niet zomaar een verliefdheidje, zoals ik wel eens vaker heb. Dit is anders. Het voelt alsof hij voor mij gemaakt is. Ik zal verderop nog wel wat meer vertellen over Jur en mij.

Ik heb nog geen seks ofzo met Jur gehad. Ik heb hem alleen wel al helemaal bloot gezien en hij is echt heel mooi en natuurlijk ook heel aardig en lief.

Oh ja, we zijn allemaal jongens :P

Vragen stellen mag natuurlijk altijd en dan ga ik die zo goed mogelijk beantwoorden.

Mijn vraag nu is, hoe pak ik het aan, want ik wil geen van beide pijn doen en ze eigenlijk allebei bij me houden, zodat ik de tijd heb om Jur beter te leren kennen zonder Luca te kwetsen :D

Groetjes 🙂,
M&M’s

418 reacties

Zou hij vanwege Luca niet dichter bij mij willen komen?

Zou kunnen. Jur weet niet dat Luca jou toestemming heeft gegeven om je gevoelens voor Jur uit te zoeken. Misschien ben jij in Jur zijn ogen al 'bezet'. Daarom kan het handig zijn voor je gevoelens uit te komen. Als hij van je afspraak met Luca weet, durft hij misschien meer aan zijn (eventuele) gevoelens toe te geven.

Het zegt toch ook wel iets als hij dat toelaat/vraagt?

Dat kan.

Trouwens, weet je nog die keer dat Laurent je in het water trok? Daar doet dit fragment me aan denken. Vanaf 1:52. Daarna zijn het net Jur en jij die wat 'om elkaar heen draaien' en veel plezier hebben.
Ik weet niet of je die tekenfilms leuk vindt. Ik vind ze alvast schattig.

Moet ik vragen of ik een keertje bij hem mag slapen in zijn tentje?

Lijkt me een goed plan. Kunnen jullie meteen wat dingen bespreken.
Hi,

ik heb tegen Luca gezegd dat ik bang ben. Bang voor alles wat er gaat komen. Bang om hem kwijt te raken.

Dat stukje van de Lion King – Can you feel the love tonight is precies wat er aan het gebeuren is.

Nieuwe verliefdheid is super mooi, maar wat laat je achter of raak je kwijt :(

Ik heb Luca gevraagd waarom hij de laatste paar dagen wel weer met me wil neuken. Of het een soort afscheid is van alles wat we hadden of hebben we nog?

Ik twijfel aan alles. Ik wil heel veel, maar kan dat wel?

Luca zegt dat hij nog steeds heel veel van mij houdt en dat hij het best even moeilijk vond aan het begin van de week toen hij Jur en mij zag en hoe we met elkaar omgingen. Daarom had hij met seks alleen willen pijpen en aftrekken.

Hij weet dat mijn gevoelens voor hem (Luca) echt zijn en ook dat ik mijn gevoelens voor Jur moet uitzoeken. Anders zal het altijd blijven knagen. Het heeft hetzelfde gehad met feestgay, die jongen van zijn school.

Luca vindt Jur ook leuk en aardig, maar weet niet of en hoe Jur samen met ons kan. Daarvoor moet ik eerst mijn gevoelens voor Jur duidelijk hebben. Als ik echt voor Jur wil gaan, wil hij wel nadenken over of we samen ook nog verder kunnen. Hij sluit geen dingen uit, maar verder weet hij het ook niet. Dat snap ik ook wel.

Mijn twin houdt van mij en wil het beste voor mij en zegt dat ik moet kiezen zoals ik het voel en me geen zorgen moet maken om hem. Dat kan ie wel zeggen, maar dat doe ik wel. Uiteindelijk is mijn twin de belangrijkste in mijn leven. Hij is mijn bloed en dat is toch anders.

Ik zou graag dichter bij Jur komen, maar vandaag vieren we Luca’s 17e verjaardag en ik wil dat het een mooi feestje wordt. Niet dat het later een herinnering is aan hoe het mis ging ofzo. Vandaag is het Luca’s dag. Seks was fijn vanmorgen vroeg en zo hoop ik de dag met Luca ook te kunnen afsluiten.

Morgen is een nieuwe dag en kan ik weer over Jur denken. Ik zou hem het liefst nu al kussen en bij hem zijn en bij hem slapen. In elkaars armen liggen, bloot en verder niets is al heel mooi en een fijne gedachte. Misschien ga ik hem morgen vragen of ik bij hem mag slapen.

Is dat raar dat ik dat zo wil? Vandaag nog seks hebben met Luca "alsof er niet aan de hand is" en dan morgen bij Jur blijven slapen.

Ik ben niet van plan om gelijk seks met Jur te hebben, maar wat als dat wel gebeurt? Moet ik condooms meenemen voor de zekerheid of beter geen condooms meenemen, omdat dan de verleiding misschien ook niet zo groot is?
Wat als Jur wel wil neuken en we hebben geen condooms?

Er flitst van alles door mijn hoofd en van sommige gedachten krijg ik een naar gevoel als ik aan Luca denk en wat we hebben.
Maar dan, als ik aan Jur denk, is het heel anders. We hebben onze liefde nog niet uitgesproken, maar wel in signalen naar elkaar getoond. Jur verdient ook duidelijkheid. Ik hoop dat ik hem dat kan geven.

Ik weet het even niet meer, wat te doen.

De jongens zijn al naar het strand. Ik ga zo achter ze aan. Ik weet dat we het wel leuk zullen hebben, maar er moet gewoon een volgende stap gezet worden.

Maar vandaag is het nog Luca-dag :D

We hebben vanavond bij ons thuis een feestje, want bij ons is makkelijker als bij het appartement van Luca. Alle jongens die we kennen uit de buurt komen, dus ja, alleen zal hij niet zijn verjaardag hoeven vieren.

Papa en mama kunnen wel goed opschieten met die van Luca en ook die van Jur en natuurlijk met die van Justin en Christian. Iedereen is gelukkig wel goed met elkaar.

Ik hoop niet dat er vanavond “rare” dingen gaan gebeuren.

Tot de volgende. Ik ga maar ff op de automatische piloot nar het strand en dan zien we het wel weer.

Liefs :)


@100Divergent11,

ik vind tekenfilms wel leuk en zeker als het een beetje tranentrekkers zijn. Ik was in gedachten bij Luca en Jur en natuurlijk ook bij Laurent (die btw verliefd op mij is, kan er ook nog wel bij). Ik heb bij het liedje wel een traantje laten rollen..Dankjewel. Je voelt het wel goed aan, hoe het zit. Die linkjes zijn “spot on”


Groetjes,
M&M’s
Hij heeft hetzelfde gehad met feestgay, die jongen van zijn school.

Luca begrijpt waarschijnlijk heel goed wat er in jou omgaat. Het is waarschijnlijk moeilijk voor hem, maar met feestgay was het ongeveer "hetzelfde", niet? Elke situatie is anders, maar het kwam op hetzelfde neer.

Vandaag Luca's verjaardag vieren lijkt me een goed idee. Je zorgen maken en piekeren brengt je niet verder, ook al is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan. Maak maar even plezier.

Is dat raar dat ik dat zo wil?

Niet raar. Je hebt gevoelens voor Luca en voor Jur, dus het is normaal dat je met beiden fijne dingen wilt doen. De vraag is alleen of het daarmee niet ingewikkelder wordt.

Condooms meenemen voor de zekerheid lijkt me een goed plan. Je weet maar nooit dat het zo ver komt, en dan is het tenminste veilig.

Ik denk dat je dit met Jur moet bespreken. De scenario's in je hoofd zijn gebaseerd op wat jij weet en voelt, maar niet op wat Jur voelt. Als je zijn standpunt en gevoelens kent, kan je je vast al een stuk beter voorstellen wat je met deze situatie aanmoet. Je kan het dan ook met hem bespreken.

Happy birthday Luca! 誕生日おめでとうございます (tanjoubi omedetou gozaimasu)!

Laurent is verliefd op jou. Inderdaad best lastig. Ik vermoed dat jullie er goed over kunnen praten, dus dat komt vast goed.

Nog een fijne dag 🙂
Hi M&Ms
Ik heb alles gelezen, en ik heb een paar vragen en dingen:
Ik lees jouw verhaal met grote belangstelling omdat ik ongeveer in een zelfde toestand zit: Meerdere (seksuele) relaties tegelijkertijd onderhouden.
Ik voel me biseksueel en wil met beide seksen relaties kunnen hebben. Met vrouwen is het moeilijker omdat je met seks ook een kindje kan verwekken! Nu heb ik alleen een vriend, waar ik een week, voor het eerst mee op vakantie ben geweest.

Jouw verhaal gaat over het losgaan van een tweeling (één eiiig nog wel) Die eerst samen waren en hun eigen seksualiteit bij elkaar hebben ontdekt, en zich steeds meer naar buiten richten. Eerst vriend Luca waar jullie samen een seksrelatie mee onderhouden. En dan Jur die op het punt staat alleen met jou te gaan (even zo gezegd, het kan nog alle kanten op.)

Vraag: Waarom hebben twintig en jij je ouders mepten beloven dat jullie geen seks met elkaar mogen hebben, terwijl jullie wel in dezelfde kamer , bed, slapen? En dan ook samen seks hebben met Luca?

Hoever gaan jullie als twin in het op de hoogte houden van jullie seks bij jullie ouders? Hebben jullie een 'verbond' waar niemand tussen komt, zelfs niet je ouders?

Ik laat het ffe hier bij.
Neem genoeg glijmiddel! (condooms)
Geluk!
@M12G,

bedankt voor je berichtje.

Het is best ingewikkeld allemaal om je gevoel te volgen en dan niemand te kwetsen en ook nog eens geen “illegale of rare” dingen te doen om het zo maar even kort samen te vatten :)

Twin en ik zijn al altijd beste maatjes en zoals het gaat rond de puberteit wordt je nieuwsgierig en aangezien we allebei op jongens vallen, zijn we dus nieuwsgierig hoe het is om met een jongen te zijn.

Toen we nog op de basisschool zaten, zagen we wel al allerlei andere jongens bloot op het naaktstrand en de naturistencamping. Dus bloot is voor ons ondertussen helemaal geen probleem, maar op die basisschoolleeftijd ga je niet zo maar seksdingen doen met een andere jongen.

Tenminste wij niet, in het begin dan, want we praatten er samen over en als we samen onder de douche stonden dan maakten we onze piemels wel stijf en vergeleken en ja, dan zaten we ook wel aan elkaars piemel. Dat was nog redelijk onschuldig allemaal, volgens mij.

Toen we 13 waren mochten we naar een privéschool in het buitenland, dat wilden we graag. Daar zaten we natuurlijk intern, want elke dag of zelfs elke week op en neer reizen kon niet. Wij gingen eigenlijk alleen in de schoolvakanties naar huis en een enkele keer tussendoor.

Op die school zijn we door een aantal iets oudere jongens, die nog wel minderjarig waren, misbruikt.
Het leek heel onschuldig in het begin. We dachten zelfs dat alle jongens dat zo deden, want dat werd ons verteld en we waren misschien wel een beetje naïef, maar ok. Al snel moesten we van alles met die jongens en elkaar doen. Dat gebeurde op de gekste momenten en plekken.

Dat was natuurlijk niet goed allemaal. In principe hoor je alleen vrijwillig dingen te doen en verder hoort het niet om met je twinbroer te seksen.

Door het misbruik dat een jaar geduurd heeft, hebben twin en ik een totaal verkeerd beeld gekregen en misschien hebben we dat nog wel een beetje, van wat “normaal” is om te doen qua seks op die leeftijd, die we toen hadden en nu nog (?) misschien.

Omdat we dachten dat het soort van normaal was om seks te hebben met andere pubers, maar we het “niet altijd fijn” (= understatement) vonden als anderen beslisten waar, wat en wanneer, gingen we seksen met “vreemde” jongens. Jongens die we toevallig tegenkwamen in de vakantie en waar we dan vrijwillig seks mee hadden.

Omdat we elke keer gemakkelijk jongens tegen kwamen die met ons wilden aftrekken of pijpen onder de douche of ergens buiten, dachten we dat het bij de puberteit hoorde en normaal was.

Toen het misbruik bekend werd en we per direct van die school zijn vertrokken, (eigenlijk zijn we na een vakantie niet meer terug gegaan) kwam alles natuurlijk naar buiten. We hebben thuis aan papa en mama verteld wat er allemaal gebeurd was. Natuurlijk hebben die ook voor hulp gezorgd.

Nu weten we dat we een heleboel “rare” dingen hebben gedaan en we willen dat niet meer doen.

Twin en ik zijn, om alles wat we mee gemaakt hebben, goede en slechte dingen, heel close. Dat is één van de redenen dat we graag samen op één kamer slapen. Een reden dat we samen in één 2-persoonsbed slapen is dat mijn twin nog regelmatig nachtmerries heeft en dan “rare” dingen doet. Doordat ik bij hem slaap kan ik hem dan helpen dat het niet uit de hand loopt.

Wij hebben nooit het plan gehad om samen verliefd te worden op dezelfde jongen, maar soms lopen de dingen zo.

We hebben het al snel verteld aan papa en mama en in principe waren ze er geen voorstander van, omdat het wel ingewikkelder is dan als ieder van ons een eigen relatie met een eigen vriendje zou hebben.

Omdat we, op het moment dat we verliefd werden op Luca, net uit het dal aan het kruipen waren, hebben papa en mama het “toegestaan” onder de toezegging van ons dat we geen seks met elkaar hebben. Wij snappen wel dat het beter is om geen seks met je twin te hebben, dus daar proberen we ons wel aan te houden, maar het is soms wel soort van ingewikkeld als we samen met Luca in bed liggen en seks hebben met Luca.

Luca doet dingen bij ons allebei en dan moet hij er ook rekening mee houden dat er geen dingen gebeuren die niet goed zijn. Soms is het lastig om te weten wat wel en wat niet kan. Luca wil ons dan bijvoorbeeld graag allebei pijpen en dan bv. ook een keertje ons tegelijk pijpen, maar dan doen we dat maar niet, omdat anders twin’s en mijn piemel tegen elkaar aan komen als hij ze allebei in één hand en of in zijn mond zou hebben. Ik denk trouwens niet dat het Luca überhaupt lukt om meer dan één van onze piemels in zijn mond te stoppen. Ik weet niet of dat eigenlijk wel of niet zou mogen en of dat dan onder seks met mijn twin valt.

Het zou dus makkelijker en misschien ook beter zijn om allebei een eigen vriendje te hebben, dus in principe hebben we met zijn 3-en de afspraak dat we, als we dat dan ook vertellen aan elkaar, verder rond mogen kijken. Natuurlijk geldt dat niet alleen voor twin en mij, maar ook voor Luca.

Als Luca iemand anders zou vinden en daar voor zou kiezen, dan zou het kunnen dat onze relatie met Luca voorbij is en zo kan dat ook als twin of ik voor iemand anders kiest.

Eigenlijk zijn we nu ongeveer op dat punt, want ik ben verliefd op Jur en ik ben niet zomaar verliefd, want zelfs als ik net seks heb gehad met Luca, waar ik nog steeds heel veel van houd, kan ik Jur niet loslaten.

Ik moet Jur dus een kans geven en weten wat hij voor mij voelt en of ik dan met Jur verder kan en hoe het dan met Luca “moet”. Kiezen Jur en ik voor elkaar en kiezen Luca en mijn twin voor elkaar of welke andere combinatie komt eruit. :?

Kunnen we met zijn 4-en verder of blijf ik alleen met Jur en wil Luca geen relatie met alleen mijn twin, omdat dat dan maar een "halve relatie" is, in zijn ogen?

Ik weet het allemaal niet precies, maar ik hoop er snel achter te komen.

Misschien begrijp je nu een beetje (beter) waarom wij papa en mama beloofd hebben om geen seks met elkaar te hebben.

Het liefst zouden ze hebben dat we allebei apart seks met Luca hebben of nog beter allebei een eigen vriendje hebben, maar ja, dat is niet. Nog niet iig. En ja, nu we (nog) wel een relatie hebben met Luca gebeurt het wel dat we, twin en ik, samen seks hebben met Luca, zonder dat we seks hebben met elkaar.

We vertellen papa en mama niet na elke keer seks wat we bij wie hebben gedaan. Maar we hebben wel verteld over het misbruik en wat we verder allemaal uitgespookt hebben. Niet precies met hoeveel jongens en zeker niet met welke jongens, dus geen namen, want ze kennen er meer dan ze denken. Er is in bed en onder de douche meer gebeurd, dan ze weten.

Papa en mama willen dat het goed gaat met ons en dat we gelukkig zijn. Ze zijn heel tolerant over homoseksualiteit en ze waken ook over onze gezondheid. Voor de vakantie hebben we ons weer laten testen, om zeker te zijn dat we geen SOA hebben en dus niet een andere jongen kunnen besmetten.

Mama koopt altijd condooms voor ons en glijmiddel. Ze wil dat we het veilig doen, als we toch eens met een andere jongen in bed belanden, want dat gebeurt af en toe wel, nog steeds. Het is niet dat we elkaar ontrouw zijn, ook al vinden anderen dat misschien wel. Maar soms is de lichamelijke aantrekking zo groot.

Als we met iemand anders gaan, dan zeggen we dat wel tegen elkaar (Luca, twin en ik),, maar niet (altijd) tegen papa en mama.

Meestal zien ze die jongen wel, als hij bij ons is blijven slapen en dan zeggen we het soms wel. Niet dat we 's morgens met ons 3-en in onze boxer aan het ontbijt komen en dan zeggen "oh ja, dit is Joerie en we hebben hem allebei gepijpt en hij heeft een grote piemel".

Echt onbekende jongens nemen we eigenlijk nooit zomaar mee om te logeren. Bijna altijd zeggen we het van tevoren. Zij willen ook wel weten wie er allemaal in huis zijn. Meestal kennen we die jongens al een tijdje en weten papa en mama ook wel ongeveer wie het is en dan kan het wel eens dat er eentje blijft logeren. Maar vaak is het ook echt alleen maar logeren en verder niks. Het is een beetje hoe het uitkomt. We hebben ook niet elke week een andere jongen erbij of zo. Soms zijn het jongens waar we vaker seks mee hebben en die tot onze vrienden horen. We hebben dan alleen seks en geen liefdesrelatie, hoewel we tijdens het vrijen ook wel eens met elkaar kussen en tongzoenen.

Hoe het verder gaat weet ik nog niet. Ik houd jullie wel op de hoogte in het topic.

Sommige mensen noemen twin en mij wel eens voor de grap, de “siamese tweeling” en hoewel we lichamelijk niet aan elkaar zitten, zitten we dat geestelijk soort van wel, denk ik.

Toen we misbruikt werden, durfden we het papa en mama eerst niet te vertellen. We werden door die jongens gedreigd dat er dan dingen met onze familie zouden gebeuren. We hadden het tegen een soort mentor op school verteld, maar die zei dat het “bij de puberteit hoorde” en nam ons niet serieus. Vanaf dat moment was het “twin en ik” tegen de rest van de wereld, dus een verbond is er zeker tussen ons.

Familie vertrouwen we volledig en dus wil het niet zeggen dat we alles maar alleen met zijn 2-en doen. We zijn wel eerlijk over dingen, maar vertellen niet altijd alles zomaar uit ons zelf en we "verlinken" elkaar nooit. Dus nooit zeggen we tegen papa of mama "hij heeft dit of dat gedaan", dan vertellen we samen wat er gebeurd is of helemaal niet.

Ik hoop dat je iets hebt aan mijn verhaal en dat het iets duidelijker geworden is :)

Anders kun je altijd vragen stellen.

Tsja, meerdere relaties tegelijk onderhouden is best moeilijk. Eentje is vaak al lastig genoeg. En dan gaat de buitenwereld er zich vaak ook nog mee bemoeien of moet je dingen stiekem doen en dat is ook niet fijn. Wij doen het alleen met jongens, wij voelen 0,0 voor meisjes, seksueel gezien dan. Wij krijgen ook nooit een harde piemel van (blote) meisjes.

Ik zou ook wel voor de makkelijke weg willen kiezen, maar zo zit het leven niet in elkaar.

Groetjes 🙂,
M&M’s
@100Divergent11,

ja, met Luca en feestgay was wel ongeveer hetzelfde. Feestgay is een leuke, lieve, knappe jongen, maar uiteindelijk was die klik er niet echt. Ze kunnen nog steeds goed met elkaar overweg en dus ook praten, maar in een relatie werkte het niet.

We hebben ook wel dingen met zijn allen gedaan en lichamelijk was dat heel fijn en bevredigend, dus seksueel alles ok, maar niet die klik zoals we die met Luca hebben.

Ik moet er idd eerst achter komen wat ik voor Jur voel en hij voor mij :)
Ergens wil ik wel met hem naar bed, maar hoef ik eigenlijk niet gelijk seks met hem.Daar gaat het niet om nu.

Bloot tegen elkaar aanliggen en kussen lijkt me al heel fijn. We kunnen ook nog elkaar aftrekken en dan hebben we helemaal geen condooms nodig. Misschien laat ik ze om die reden dan beter thuis :?

Btw twin en ik zijn pas voor de vakantie nog getest op SOA en we zijn nog steeds clean, dus vanuit ons is er geen gevaar. Het hangt dan van Jur af, maar ik hoef helemaal niet per se hem te neuken gelijk de eerste dag.

Langzaam elkaar ontdekken is verstandiger en als het iets wordt, zien we elkaar in Nederland sws. Nog een reden om niet gelijk seks te hebben, want soms ga je met een jongen naar bed omdat je bang bent dat je hem nooit meer zal zien en je kans voorbij is.

Triest hè, dat ik zo gedacht heb en daarom seks met jongens heb gehad :(

Ik heb Luca gefeliciteerd van jou en hij doet je de groeten terug 😃 Het was een leuk feestje en na afloop hebben we in kleine kring nog iets leuks met Luca gedaan als afsluiting :P

Laurent is één van die jongens waar we af en toe seks mee hebben en hij voelt verliefdheid en wij niet. Bovendien is de afstand Nederland-Frankrijk niet echt handig, maar ja. We praten er wel met Laurent over en we houden natuurlijk wel van hem.

Ik weet het, soms zouden we slimmer moeten zijn en niet zo close zijn met jongens die we leuk vinden, maar ja, jullie kennen die jongens niet, dus is het voor jullie makkelijk om “nee” tegen ze te zeggen.

We geven ze geen valse hoop, want we zijn duidelijk vooraf. Ze weten waar ze aan beginnen.

Wat een puinhoop is ons leven toch op sommige momenten :(
Het klinkt alsof we zomaar met iedereen naar bed gaan, maar dat is echt niet zo.

Groetjes 🙂,
M&M’s
Hi M&Ms,
Dankje voor je uitgebreide antwoord!
Ik snap toch iets niet van je ouders.
Er is dus een verbond! In principe kunnen jullie samen doen wat je afspreekt! Ook al slapen jullie apart. Als je ouders zo open zijn om jullie helemaal een eigen verdieping te geven (samen met broers en zus?) zou daar een soort vertrouwen bij horen. Als jouw moeder zelfs de condooms voor jullie kopen (ik moet dat zelf doen) dan weten ze toch dat jullie neuken? Zelfs een aidstest. Hoe gaat dat voor je kleinere broertje en je oudere broer? Ook je oudere broer heeft een vriend?

Toen mijn ouders wisten dat ik mijn eerste sperma had, schoten ze eerst in een soort paniek.
Ze hebben mij toen heel goed voorgelicht (zelfs naar de huisarts geweest omdat ik nog maar 10 was)
Maar ik moest beloven om niet zomaar seks te hebben en het eerst te bespreken.
Toen kreeg ik een eigen kamertje! Arm kleine broertje!
Ik heb de belofte gebroken toen ik 11 was en met mijn buurjongen diverse keren heb gesekst
Ook met meisjes was ik eerder en vaak was ik in 2strijd verleiding-verstand!

OK ik ben van mening dat ze die eis gezien jullie leeftijd en situatie die ze zelf ondersteunen ( eigenlijk moet je je condooms zelf kopen) niet kunnen stellen!
We hebben thuis aan papa en mama verteld wat er allemaal gebeurd was.

Dat was een heel goede, dappere beslissing. Het vertellen moet vast niet makkelijk geweest zijn. Ik ben zo blij dat jullie zo’n lieve, begrijpende ouders hebben. Dat is hoe ik het begrijp, hoe ik je reacties lees en interpreteer.

Wij hebben nooit het plan gehad om samen verliefd te worden op dezelfde jongen, maar soms lopen de dingen zo.

Gevoelens, hoe loopt het soms. Ze komen zomaar opdagen, en dan verwacht je omgeving en de maatschappij dat je je hoofd erbij houdt. Allemaal makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik weet niet of dat eigenlijk wel of niet zou mogen en of dat dan onder seks met mijn twin valt.

Aan de ene kant zou ik denken dat het op dat moment vooral Luca is die liefde aan jullie wil geven. De nadruk ligt volgens mij meer op de liefde tussen Luca en je twin en de liefde tussen Luca en jij, dan dat de nadruk ligt op de liefde tussen je twin en jij. In die visie heeft Luca vooral seks met jullie, en jullie met hem, maar hebben je twin en jij niet nadrukkelijk seks met elkaar.
Aan de andere kant hebben jullie op dat moment een soort “verbinding”, een speciale band, en geven jullie liefde aan elkaar. In die visie heb jij seks met Luca én je twin.

Ik zou het jammer vinden dat jullie relatie beëindigd wordt omdat het ingewikkeld is. Ik begrijp dat het ingewikkeld is, maar een relatie zou beëindigd moeten worden om andere redenen, bv. dat het niet meer klikt, of dat je sterke gevoelens krijgt voor iemand anders. Uit elkaar gaan omdat het ingewikkeld is, maar het klikt eigenlijk nog wel, doet misschien meer pijn dan omgaan met de ingewikkeldheid.

Jij voelt nu sterke liefde voor Jur. Dit is een voorbeeld van een reden waarvoor een relatie beëindigd kan worden. Het is lastig, omdat je ook van Luca houdt. Vind je het idee van Jur als vriend (in een relatie) en Luca als goede vriend (vriendschappelijk) iets waar je je in kan vinden? Misschien kan de band met Luca er een worden zoals je die hebt met Laurent, en andere jongens (in dit stukje: ’Soms zijn het jongens waar we vaker seks mee hebben en die tot onze vrienden horen. We hebben dan alleen seks en geen liefdesrelatie, hoewel we tijdens het vrijen ook wel eens met elkaar kussen en tongzoenen.’). Jullie zijn vrienden, maar hebben seks met elkaar, voor de fun. De vraag is of Jur daar ok mee is.

Kunnen we met zijn 4-en verder of blijf ik alleen met Jur en wil Luca geen relatie met alleen mijn twin, omdat dat dan maar een "halve relatie" is, in zijn ogen?

Ziet Luca een relatie met alleen je twin als een halve relatie? Ik zie het anders. Een relatie met je twin en jou zag ik als een “dubbele relatie”. Een relatie met alleen je twin, zie ik als een relatie.

Ze zijn heel tolerant over homoseksualiteit en ze waken ook over onze gezondheid.

Shoutout naar jullie ouders. Iedereen zou ouders moeten hebben die tolerant zijn i.v.m. homoseksualiteit, en ervoor zorgen dat hun kinderen in goede gezondheid verkeren.

Sommige mensen noemen twin en mij wel eens voor de grap, de “siamese tweeling” en hoewel we lichamelijk niet aan elkaar zitten, zitten we dat geestelijk soort van wel, denk ik.

Dat geestelijk verbonden zijn vind ik best mooi. Jullie hebben samen een hoop meegemaakt, en dat heeft jullie band sterker gemaakt. Het stelt me gerust dat je zo’n persoon naast je hebt, en dat je twin jou naast zich heeft.

We hadden het tegen een soort mentor op school verteld, maar die zei dat het “bij de puberteit hoorde” en nam ons niet serieus.

Ik kan die mentor wel … 100Divergent11, beheers je
Die mentor is een schande voor die school, een schande voor het mentorschap, en een schande voor de plek waar hij of zij, zijn of haar opleiding heeft gehad.

Vanaf dat moment was het “twin en ik” tegen de rest van de wereld, dus een verbond is er zeker tussen ons.

Hoewel het me verdrietig maakt dat het “twin en jij tegen de wereld” was, vind ik het mooi hoe jullie steun bij elkaar vonden, en vinden.

Bloot tegen elkaar aanliggen en kussen lijkt me al heel fijn.

Het gevoel van zijn affectie voelt vast fijn aan. Beginnen met rustig naast elkaar liggen, en elkaar warmte en liefde voelen, lijkt me een goed plan.

Langzaam elkaar ontdekken is verstandiger en als het iets wordt, zien we elkaar in Nederland sws.

Neem jullie tijd maar. Alles rustig aan doen lijkt me fijner, en misschien ook spannender, dan in een rush.

Triest hè, dat ik zo gedacht heb en daarom seks met jongens heb gehad

Het woord triest zou ik niet gebruiken. Ik begrijp het ergens wel. ‘Begrijpelijk, maar niet de juiste reden voor seks’ lijkt me hier meer van toepassing dan ‘triest’.

Laurent is één van die jongens waar we af en toe seks mee hebben en hij voelt verliefdheid en wij niet.

Lijkt me best verwarrend voor Laurent. Wel fijn dat jullie goed met elkaar kunnen omgaan. Het lijkt me van belang om te praten, zodat het duidelijk is wie, wat voelt. Dat lijken jullie goed te doen. Jullie behandelen elkaar met het nodige respect, dus dat lijkt me wel goed te zitten.

Ik weet het, soms zouden we slimmer moeten zijn en niet zo close zijn met jongens die we leuk vinden, maar ja, jullie kennen die jongens niet, dus is het voor jullie makkelijk om “nee” tegen ze te zeggen.

Zolang je met respect met elkaar omgaat, kan veel vind ik. Wel altijd duidelijk, eerlijk, veilig en fijn voor iedereen. Volgens mij gaan jullie niet zomaar met iedereen naar bed. Jullie zijn duidelijk, en maken afspraken. Het is wat ingewikkeld allemaal, met die gevoelens, maar het komt vast goed.

Wij forumleden zijn er inderdaad niet “live” bij, dus kunnen alleen reacties plaatsen die gebaseerd zijn op wat jij vertelt. Mensen rond je heen kunnen je advies geven, maar voelen niet wat jij voelt. Deze video legt dat goed uit.

Nog een fijne dag.
Ik bedoel, ik zat veel meer onder de plak bij m'n ouders en snapte ik ook wel. Maar moest soms uitbreken! Je zegt niet alles.

Ja het is moeilijk verschillende (seks)relaties te onderhouden. Dat gaat beter met oudere partners! Maar ik ben er zelf ook lang nog niet uit!
Lees met belangstelling
Oké, dit zat er wel aan te komen... Ik heb sinds afgelopen vrijdag geen laptop meer tot mijn beschikking, dus ik dacht steeds bij een mailtje van dit topic 'oké, doe ik later, dan neem ik er goed de tijd voor'. Dat ging mis, het werd meer en meer en meer... Dus wachten op mijn laptop was geen goed plan meer, aangezien dat nog meer dan een week duurt. Eergisteren/gisteren ging ik vliegen (op vakantie) en dat is voor mij erg stressvol. Daarna was ik heel erg druk met slapen en in het zwembad liggen. Nu ben ik daar ook wel druk mee :8, maar maak ik toch even tijd voor je. Ik ben je niet vergeten, alleen komt de reactie wat later 😉 Ik zal me wel moeten aanpassen aan de situatie (geen laptop), dus mooie quotes en terugverwijzingen naar specifieke passages gaan 'm niet worden 😞 Ik heb net mijn 'achterstand' ingehaald en alles gelezen, dus ik reageer nu op wat er bij mij 'uitsprong' o.i.d. Het zal waarschijnlijk ook niet chronologisch worden.

Ik vind het echt heel erg fout dat die mentor jullie misbruik niet heeft erkend. Jullie zijn wel zelf naar die mentor gestapt, dus er was toch iets rondom het misbruik waarbij jullie dachten dit klopt niet? Anders zou je het toch niet melden? Ik kan me goed voorstellen dat het misbruik jullie 'sensor' voor 'normaalheid' een flinke klap heeft verkocht, maar helemaal kapot is die dus nog niet...

Jullie hebben dus niet de daders gepakt en/of aangifte gedaan?

Als er trouwens moeilijke of vervelende vragen bij zitten, voel je niet verplicht ze te beantwoorden!

Oké, een paar dingen zijn voor mij heel erg onduidelijk als het gaat over seks en seksuele dingen. Ik ben zelf nooit verliefd geweest en heb ook nooit seksuele dingen ontdekt, dus al deze beschrijvingen komen voor mij al als een soort eye opener van 'wow, deze dingen gebeuren dus echt'. Klinkt misschien raar maar ok. Ik ben misschien wel het tegenovergestelde van jou :8

Mijn school is slecht als het gaat om seksuele voorlichting. Ik heb natuurlijk wel het onderwerp "voortplanting" gehad bij biologie, maar dit was eigenlijk alleen heteroseksuele voorlichting (zéér slecht). Ik weet natuurlijk dat homo- en biseksualiteit bestaat, ik bedoel, ik ben niet dom. Ik sta ook overal voor open en zo is mijn zus biseksueel en dat is allemaal prima. Ik weet ook niet in welke categorie ik pas. Wat dat betreft zit ik nog lekker in de kast.

Get to the point Pin...

Ik blijf het lastig vinden om te bepalen wat 'normaal' is en wat alle 'handelingen' inhouden. Kijk, bij een man-vrouw relatie, lijkt seks me 'gewoon' geslachtsgemeenschap. Wat is dan seks bij een man-man relatie? Of verschilt dat ook weer bij iedereen? (Ik heb btw ook geen idee wat seks bij een vrouw-vrouw relatie inhoudt, maar daar weet jij waarschijnlijk ook geen antwoord op.)

Ook hebben jongens natuurlijk een piemel, dat zit aan de buitenkant en dus valt het makkelijker te 'ontdekken' dan bij meiden hun vagina enzo. Ik lees op het forum wel vaker dat jongens graag met anderen jongens willen aftrekken (om te proberen o.i.d.). Is dit dan niet seksueel bedoelt? Is dit een soort activiteit die je met vrienden doet ofzo? Misschien klinkt dit raar, maar wat ik ook lees bij jou is dat je wel eens aftrekt en pijpt met vrienden waar je dan verder niks voor voelt. Is dat dan 'normaal' ofzo?

Ik kan me niet voorstellen dat je zoiets zou doen zonder ook maar enige romantische gevoelens dingen...

Ik zou het persoonlijk erg raar en verkeerd vinden als ik zulke handelingen zou uitvoeren met iemand waarmee ik geen relatie heb. Maar goed, zoals ik al zei, dit is één groot, zwart en onbekend terrein voor mij.

Dit is btw ook niet kwetsend bedoelt ofzo. Ik probeer niemand te veroordelen met wat ik 'raar' en 'gewoon' noem. Daarom probeer ik het ook zo veel mogelijk tussen aanhalingstekens te zetten. Ik probeer alleen dingen te begrijpen. Als ik daarvoor de verkeerde vragen stel, tell me. Dan stop ik met het stellen ervan.

Terug naar Jur.

Mij lijkt het aannemelijk dat als hij wat voor je voelt (waar signalen voor zijn), hij zich ergens tegengehouden door voelt. Dat kunnen meerdere dingen zijn.

-Luca en jouw relatie met hem
-Zijn seksualiteit
-Twijfelen over jouw gevoelens voor hem
-Gewoon de 'normale' struggle die men voelt wanneer hij/zij verliefd is en bij het punt komt waarbij die zijn/haar gevoelens moet gaan uiten
-Een combi van deze dingen

Dus aan jou om actie te ondernemen.

Tijdens het seksen met Luca ben je nog steeds met Jur bezig. Dan denk ik eigenlijk dat Luca nu meer zo'n vriend is geworden waar je van houdt en waarmee je het zou doen. Friends with benefits heet dat toch? Maar goed, wat weet ik daar nu van?

Wat ik merk in je verhalen, is dat je heel erg bezig bent met of het niet pijnlijk is voor Luca. Dat is heel lief, maar ik denk dat deze 'eeuwige' twijfel alleen maar pijnlijker is. Hoe eerder je iets weet, hoe eerder iedereen kan wennen aan de situatie, wat die ook mag zijn. Ik zou als ik jou was, me nu gewoon volledig op Jur focussen. Gisteren (of eergisteren inmiddels? In ieder geval nog gefeliciteerd aan Luca!) was het Luca-dag, dan is het nu Jur-dag. Ga ervoor!

Is dat logeren in zijn tentje nog een go? Lijkt me een heel mooi moment om samen te zijn en dingen te bespreken. Neem dan ook gewoon het hele survival pakket mee, dus condooms, glijmiddel en geen idee wat je allemaal gebruikt voor zoiets. Je hoeft het hem niet te laten zien, maar als het gebeurt is het gewoon van, 'ja, ik hoopte dat het zou gebeuren...' en dan is iedereen alleen maar blij dat je het bij je hebt. Gebeurt er niks, is er ook geen 'schade', want dan heeft niemand het gezien.

Weet je inmiddels nu al of Jur op jongens valt?

Ik zou er nu vaart achter zetten. Voor je het weet is iemand alweer thuis en duurt het weer lang voor jullie elkaar zien.

Dat was volgens mij wel alles wat ik te zeggen had. Ik ga nu proberen alles braaf bij te houden 😉

Gr. Pin
Hi M&Ms,
Al een tijd horen we niks over je volle leven!
Gaat alles goed?
Ik wilde zeggen dat ik Luca een heel volwassen standpunt inneemt (voor zijn leeftijd) Het is bijna te mooi om waar te zijn!
Luca is iig rijp voor zo'n ingewikkelde relatie.
Jij en twin zullen vast ook mooie jongens zijn! En het is natuurlijk ook gaaf om 2 dezelfden lief te hebben. Hoe is dat voor hem?
Hoe is twin naar hem en hebben zij nog steeds hetzelfde naar elkaar?

En, al geslapen en gepsproken met Jur?

Geluk!
@M12G,

ik las net je laatste berichtje. Ik ben er nog, maar behalve dat ik tijd moet vinden om te regeren, moet ik ook nog af en toe slapen en heb ik andere dingen te doen, zoals leuke dingen doen met mijn familie en vrienden.

Bovendien helpt het ook niet dat mijn laptop, sinds gisteren een paar keer op onverklaarbare wijze, gecrasht is en ik sommige dingen die ik al getypt had, dus gwn kwijt ben.

Ik vind het super dat jullie allemaal reageren en ik ben ook zeker van plan jullie te antwoorden en op de hoogte te houden, maar ik moet keuzes maken, wat ik, wanneer doe.

het lijkt misschien of we helemaal onze gang kunnen gaan en dat ook doen, maar dat is niet zo. Het is ook niet zo dat we soort van “apart” wonen. We wonen in een vrijstaand huis. Vroeger hebben opa en oma er gewoond en was opa zijn bedrijf er gevestigd. Omdat we met veel kinderen zijn heeft papa het huis laten verbouwen en slapen twin en ik op de plek waar vroeger de kantoorruimtes waren. Die zijn verbouwd tot slaapkamers voor twin en mij en voor ons jongere broertje. Verder is er een badkamer voor ons tussen onze slaapkamers. Je loopt vanaf onze slaapkamers zo naar de hal/entree van ons huis en dan kom je in het woongedeelte. Aan de andere kant op de begane grond slapen papa en mama en boven slapen onze zus en oudere broer en zijn er nog andere kamers.

Twin en ik wonen dus gewoon in huis. In principe kunnen we, net als iedereen, doen wat we zouden willen in onze slaapkamer, maar dat doen we niet.

Totdat we misbruikt werden op die privéschool waren we gewoon als andere kinderen. We gingen alleen wel al van kleins af aan naar het naaktstrand en naturistencamping en we waren op ons eind 12e/bijna 13e al uit de kast als gay.

Op ons 13e ging het soort van mis met ons, doordat we misbruikt werden en veranderde ons leven soort van 180 graden. Naast het misbruik gingen we experimenteren en we wisten niet wat goed en fout of iig soort van “normaal” was. Doordat wij in het buitenland op school zaten en niet tegen onze ouders durfden te praten over ons misbruik, wisten die niet wat er allemaal gebeurde. Daar konden onze ouders niets aan doen, omdat we het verborgen hielden.

Zodra ze het wisten hebben ze er alles aan gedaan om ons te helpen. Maar dat viel niet mee, omdat we ruim een jaar lang “verkeerde dingen” hadden gedaan en totaal niet meer wisten wat “normaal” was om te doen.

Om alles zo goed mogelijk te laten lopen hebben ze afspraken met ons gemaakt.

Ze weten sinds we met Luca hebben, natuurlijk wel dat we seks hebben met Luca. Ze weten ook dat we met Luca neuken en dat Luca ons neukt, vandaar dat mama zorgt voor condooms om het veilig te doen. Twin en ik neuken elkaar niet. We moesten dat van die jongens wel tijdens ons misbruik, maar zijn daar na het misbruik mee gestopt.

Die aidstest had eigenlijk gelijk nadat het misbruik bekend was, moeten gebeuren. We zijn toen wel op andere dingen getest en dachten dat ze ook een aidstest hadden gedaan, toen. We wilden weten of we besmet waren geraakt tijdens ons misbruik. Pas geleden kwamen we er, tot onze grote schrik achter, dat ze die aidstest nooit hadden gedaan en hebben die alsnog gedaan. Gelukkig was er niks aan de hand.

Omdat we nog steeds wel eens met andere jongens seks hebben, wil mama en wijzelf ook, dat we regelmatig getest worden. In principe doen we het wel veilig, maar je weet maar nooit.

Onze oudere broer van bijna 17 valt ook op jongens, maar heeft nog niet echt een vast vriendje. Af en toe wel contact met andere jongens, maar hij is er minder open over dan ons. Ons jongere broertje heeft nog geen seks gehad, hij trekt zich wel af, maar dat is het dan ok wel. Hij vertelt ons ongeveer alles.

Papa en mama willen dat we het allemaal veilig doen en zorgen daarom voor condooms en glijmiddel voor de jongens en voor de pil van onze zus.

Sinds dat we klein zijn hebben ze ons voorgelicht en toen we uit de kast kwamen ook over dingen waar je op moet letten als je als jongen met andere jongen vrijt.

Ze willen niet dat we, omdat we toevallig geen geld hebben of te lui zijn om naar de winkel te gaan, geen condooms hebben en dan maar onveilig vrijen. Wij vinden het wel fijn dat we dus gewoon genoeg condooms kunnen pakken. Zoveel als we er nodig hebben. Het is niet dat we daarom ook zo veel mogelijk seks mogen hebben met “iedereen”. Papa en mama praten daar wel met ons over, maar ze zijn er natuurlijk nooit bij als we seks hebben met andere jongens.

Het lijkt misschien dat we elke dag met een andere jongen seksen, maar dat is niet zo. Ik denk dat we wel meer seks hebben dan de gemiddelde puberjongen van 15, maar dat is ook wel een gevolg van ons misbruik.

We mogen van papa en mama andere jongens mee naar huis nemen, want ze hebben liever dat we het thuis op een veilige plek en op een veilige manier doen dan ergens achteraf in een steegje en dan onveilig. Dat we ook ons kunnen douchen voor en na de seks.

Eigenlijk alle jongens waar we het mee doen/gedaan hebben het laatste jaar, kennen ze. Alleen weten ze niet van allemaal dat we er seks mee hebben of hebben gehad. Met andere jongens dan Luca doen we meestal alleen aftrekken, soms ook pijpen, maar eigenlijk nooit neuken.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijker heb kunnen maken, hoe het gaat.

Het is niet doorsnee, maar we staan wel onder “controle” en houden ons aan de afspraken.

Nu ik verliefd ben op Jur moet ik eerst zelf uitzoeken wat het werkelijk is en hoe dat dan verder gaat, maar dat is vooral tussen Luca en mij en mijn twin aan de ene kant en Jur aan de andere kant.

Ik kies niet bewust om verliefd te worden op een andere jongen dan Luca. Sommige dingen gebeuren gewoon en die moet ik dan “onderzoeken”.

Luca is verliefd op ons allebei geworden in het begin, omdat hij ons niet uit elkaar kon houden. In het begin hadden we een grapje uitgehaald en allebei met hem gekust, met dit allemaal tot gevolg. Twin en ik waren van het begin ook al verliefd op Luca, maar dachten dat het toch nooit wat zou worden en in het begin zag het daar ook wel naar uit.

Luca vindt ons knap en lekker en we hebben wel een goed lichaam door het sporten en we hebben ook een beetje geluk gehad met ons lichaam, als in erfelijkheid enzo. Maar smaken verschillen en anderen kunnen daar best anders over denken.

Mijn twin heeft het best wel moeilijk met alles. Hij houdt nog steeds heel veel van Luca en daarnaast onvoorwaardelijk veel van mij (en ik van hem). Het is voor hem ook verwarrend. Hij wil ook het beste voor iedereen. Het is op het ogenblik wel anders dan het geweest is, door de onduidelijkheid die er nu is. Er is geen ruzie, ik heb nooit ruzie met mijn twin. Wel eens ff dat we elkaar achter het behang kunnen plakken, maar dat houden we nooit langer vol dan 5 minuten als we bij elkaar in de buurt zijn. Als we niet bij elkaar zijn, maken we het altijd weer goed, zodra we elkaar zien.

Ik hoop snel wat aan de onduidelijkheid te veranderen. Maar dan moet ik ook de kans hebben, want niet altijd is er tijd voor Jur en mij alleen en als we dan tijd hebben, moeten de omstandigheden meewerken en dat we niet ineens op het politiebureau zitten ofzo.

Meer over Jur volgt in volgende reacties, want anders ga ik hier dingen dubbel neerzetten.

Deze reactie is misschien wel aan jou gericht, maar natuurlijk ook bedoeld voor “iedereen” en zo ook voor alle andere reacties.

Ik heb hem soort van aan jou gericht, omdat ik een aantal directe vragen van jou heb proberen te beantwoorden. Maar dat snap je wel, denk ik.

Groetjes 🙂,
M&M’s
@100Divergent11,

bedankt voor je lieve woorden en begrip.
Sommige dingen overkomen ons en dan moeten we maar zien hoe we er mee omgaan. Niet alleen voor onszelf, maar vaak verwachten andere mensen ook nog een verklaring ofzo en lijkt het of we ons moeten verantwoorden naar mensen die er helemaal niks mee te maken hebben.

Natuurlijk vertellen we dingen aan papa en mama, maar dat is anders. Die willen het beste voor ons en helpen ons zo goed mogelijk. Dat vinden we ook fijn.

Soms zijn er dingen die door de maatschappij als abnormaal worden gezien en dat snappen we ook wel, maar er wordt dan niet bij verteld hoe we het dan wel kunnen doen. Als we samen seks hebben met Luca komen we ongemerkt en onbedoeld in “lastige situaties”. In principe heb ik geen seks met mijn twin en hij niet met mij, maar als je elke keer na moet denken of sommige dingen wel of niet kunnen, dan gaat de spontaniteit er wel af.

Je zou kunnen zeggen, nou dan hebben jullie toch geen seks samen met Luca en dat is ook wel zo, maar Luca wil ons allebei en wij willen Luca. We hebben al veel minder vaak seks met zijn 3-en, omdat we niet in verkeerde situaties terecht willen komen.

Soms ga ik kussen met Luca als Luca tussen mijn twin en mij in ligt. Dat voelt dan fijn. Luca gaat mij dan strelen en een beetje aftrekken bijvoorbeeld, maar hij wil mijn twin niet buitensluiten en kust af en toe ook met hem en trekt hem dan ook even.

Omgekeerd willen wij Luca dan strelen, maar dan begint het al, mogen we dan allebei tegelijk aan Luca zijn piemel zitten, dus mogen onze handen elkaar aanraken of is dat ook “verboden”.

Zelfde met pijpen, mogen mijn twin en ik Luca afwisselend pijpen en mag Luca ons afwisselend pijpen. Volgens mij heb ik dan geen seks met mijn twin, maar toch twijfel ik daar dan over en dan ben ik meer bezig daarmee, dan met seksen en genieten.

We houden allebei van Luca en Luca van ons. Zo hadden we het van tevoren nooit bedacht, maar dat gevoel is er wel en het is oprecht.

Soms denken we dat we het uit moeten maken met Luca, omdat het te ingewikkeld is, maar ergens willen en kunnen we dat niet om die reden.

Dan maar rondkijken en verliefd worden op iemand anders en kijken of het er dan makkelijker op wordt?

Tot nu toe, is er van “makkelijker” nog geen sprake. Het lijkt eerder ingewikkelder te worden. Maar ja, wat kun je anders dan je gevoel volgen?

Lichamelijk heb ik geen seks met mijn twin, maar emotioneel misschien wel, soort van.

Ik zou best willen dat er een vorm is, waarin het allemaal wat overzichtelijker is. Ik wil Luca niet kwijt, maar ik kan me voorstellen dat ik een stapje terug doe in de relatie met Luca als ik met Jur zou zijn. Ik wil het beste voor iedereen en een goede relatie met iedereen.

Alleen heeft mijn keuze direct invloed op de rest.

Natuurlijk is het heel belangrijk wat Jur wil. Als hij alleen met mij wil, dan is dat zo en dan moet ik bekijken of dat voor mij ook zo is. Er zit natuurlijk nog een heleboel tussen monogaam met Jur en helemaal niks meer met Luca en “alles” met zijn 4-en doen.

Ik weet niet waar we op uitkomen, maar ik heb het ook niet alleen voor het zeggen, zeker niet.

Voor Luca is een relatie met één van ons, niet een complete relatie. Hij is gewend ons allebei te “hebben” en het is natuurlijk ook anders als je door 2 jongens tegelijkertijd wordt verwend, dn door eentje. Er zijn meer mogelijkheden voor 2 jongens. Luca kan mij pijpen, terwijl ik hem pijp en hij dan geneukt wordt door mijn twin ofzo, maar ik ga niet alle mogelijkheden opnoemen, maar laat gerust jullie fantasie erop los en de kans is groot dat we dat dan ook echt gedaan hebben.

Papa en mama zijn geweldig en hebben het zwaar te verduren met ons.

Ik heb een heleboel dingen die we gedaan hebben nog niet eens verteld. Ergens had ik wel eens geschreven dat we om onze misbruikers te ontvluchten liftend met een vrachtauto richting Prijs waren vertrokken, zonder dat iemand dat wist.

Uiteindelijk zijn we toen noodgedwongen uit die rijdende vrachtauto gesprongen (we reden toen gelukkig niet erg hard), omdat die chauffeur slechte bedoelingen met ons had en al aan mijn twin had gezeten.
.
We konden toen niet anders dan papa bellen en die heeft ons midden in de nacht ergens opgehaald. Ook zijn we ’s nachts een keertje door de brandweer van het dak van een gebouw gehaald, omdat we er zelf niet meer af durfden. We waren er op geklommen om zover mogelijk van die jongens die ons misbruikten weg te zijn. Zo hebben we wel meer gevaarlijke en stomme dingen gedaan.

Sinds die tijd hebben we ook een chip, net als een hond zeg maar, dat ze weten waar we zijn en das ook voor andere redenen, die ik niet kan vertellen.

We zij zo blij dat papa en mama toch nog steeds van ons houden, terwijl wij er voor gezorgd hebben dat ze doodsangsten hebben uitgestaan

Die mentor “sucks”, daar heb je gelijk in.

Ik wil het graag allemaal anders doen en niet met Jur zomaar gaan seksen. Ik wil het langzaam opbouwen als hij dat wil met mij. Bij hem zijn en hem ruiken en zijn adem in mijn gezicht voelen. In zijn ogen kijken en zien dat het goed is. Met mijn hoofd op zijn borst liggen en zijn hart horen kloppen en zijn buikje op en neer voelen gaan als hij adem haalt. Ik wil niet ingewikkeld, ik wil simpel, maar oprecht. Voor iedereen. Hopelijk wordt deze week meer duidelijk.

Soms wet ik niet waarom ik met andere jongens naar bed ga, terwijl ik het zo goed heb met Luca.

Maar aan de andere kant is er ook gevoel voor die andere jongens en het is wel seks, maar ook weer niet seks alleen om de seks. Het is niet ff snel aftrekken, om het spuiten en dan weer snel broek aan. Het is ook wel tijd voor elkaar hebben en elkaar aandacht geven. Het is lastig uit te leggen, maar het is wel een soort houden van ook, maar op een ander niveau als met Luca.

Misschien is het gekomen doordat we Luca niet elke dag kunnen zien en ook omdat Luca het fijn vindt om af en toe er ook een andere jongen bij te hebben of als hij alleen thuis is, zonder ons, seks kan hebben met een andere jongen.

Het is eenmaal zo gelopen en we hebben er mee te dealen. Onderling zijn we er wel open over, dus er gebeurt niets echt stiekem. Soms vertellen we het achter, omdat seks met andere jongens meestal niet gepland is.

Misschien heb ik hier niet al jouw vragen beantwoord, maar ik ga nu nog een reactie voor @Pin schrijven en daar komen weer andere dingen aan bod, denk ik. Dus lees vooral ook de andere reacties. Ook al lijken ze alleen gericht aan die ene persoon, ze zijn voor iedereen en onderdeel van het hele verhaal.

Bedankt iig voor je reactie en voor het linkje.
Het is zoals die man uitlegt in de video. Je probeert je best te doen om iedereen uit te leggen hoe het zit, maar door hun reacties ga je dingen aanpassen en uiteindelijk weet je niet meer hoe en wat en raak je zelf het spoor kwijt. Het is niet erg of zelf beter om je eigen gevoel te volgen en de dingen te zeggen zoals jij het hebt bedoeld. Ik ga als ik tijd heb vast meer filmpjes van die man kijken. Dankjewel.

Groetjes 🙂,
M&M’s
@Pin,

het was me wel al opgevallen dat je de laatste dagen wat minder had gepost, maar daar kunnen allerlei redenen voor zijn. Natuurlijk ben je vrij in om jouw keuzes te maken en is er geen verplichting om te reageren, omdat je al eens eerder geregeerd had.

Ik ben wel blij met de uitleg, jammer van je laptop btw, en “welcome back”.

Voordat ik de rest van jouw vragen ga beantwoorden eerst even het belangrijkste en dat is:

fijne vakantie en geniet ervan, waar je ook bent. Doe leuke dingen, lekker in de zon, het zwembad en met je familie dingen doen en als je dan nog zin en tijd over hebt, vind ik het heel erg fijn als jij af en toe jouw “wijze blik” laat schijnen over ons (twin en ik en aanhang) ingewikkelde leventje.

Ik hoop dat je iig weer bent bijgekomen van de vliegreis.

Nou ja, here we go.

Jij stelt geen vervelende vragen en we weten dat je oprecht bent en alleen goede bedoelingen hebt. Soms zijn jouw vragen best wel moeilijk en confronterend, maar ja, met alles uit de weg gaan, kom je ook nergens, dus ik ga proberen ze zo goed mogelijk te beantwoorden.

In het begin van ons misbruik vonden we de dingen spannend en ook wel raar en onverwacht, maar die jongens zeiden dat je dat nu eenmaal doet in de puberteit en ook dat het een soort traditie is als je nieuw op die school bent.

Wij hadden er wel vragen over, maar ze hadden steeds weer één of andere mooie verklaring en er waren soms ook andere jongens uit onze klas of andere klassen bij. Die gingen dan samen met ons aftrekken of onder de douche ons inzepen en aan onze piemels trekken. Het voelde wel geil en op dat moment hadden we ook eigenlijk bijna nog geen ervaring met andere jongens.

We vielen wel op jongens en dat we dan ook aan hun piemels mochten voelen was echt spannend en aan het begin ook wel leuk ofzo.

Maar al snel moesten we vaker meedoen en zaten ze steeds met hun handen in onze broek en wilden ze steeds meer. Eerst pijpen en toen ook neuken en toen wisten we eigenlijk wel dat het niet goed zat en zijn we naar de mentor gegaan.

Misschien hebben we niet alles duidelijk genoeg uitgelegd, maar hij zei gelijk al dat het niks bijzonders was en dat het bij de puberteit hoorde, dus ja, toen waren we met hem uitgepraat.

Die jongens waren natuurlijk bang dat we iets aan anderen vertelden en dreigden ons met dingen als we hun zouden verraden. Vanaf dat moment waren we dus ook bang en durfden niks meer te zeggen en lieten het maar allemaal gebeuren.

Op een dag, toen we in de vakantie thuis waren, hebben we het tegen papa en mama verteld en zijn we per direct van die school afgegaan. Wij zijn er ook nooit meer terug geweest en papa en mama hebben alles geregeld. Dat onze spullen weer terug kwamen en dat die jongens verder niemand meer lastig konden vallen Omdat het in het buitenland was en die jongens ook uit verschillende landen kwamen, was het heel moeilijk om ze aan te pakken. Papa wilde op een gegeven moment de zaak zelfs verkopen om alles te kunnen betalen, maar heeft dat uiteindelijk niet gedaan.

We willen eigenlijk niet weten wat er met die jongens is gebeurd. Ze zijn iig allemaal ook van school gegaan, maar verder weten we het niet. We willen er niet meer aan denken.

We hebben al genoeg aan alle gevolgen van het misbruik. Zo weten we niet wat “normaal” is voor jongens van onze leeftijd om te doen op seksueel gebied en daarom is alles, denk ik, ook zo ingewikkeld geworden.

Ik weet wel dat wat wij allemaal doen, niet “normaal” is en daarom ook moeilijk aan Jur uit te leggen.

Twin en ik hadden laatst aan onze pleegbroer en zijn vriend gevraagd wat zij allemaal aan experimenteren gedaan hebben. Onze pleegbroer had wel met een jongen uit zijn klas wat afgetrokken als ze bij elkaar logeerden en ook wel eens na school. Ze hadden elkaar nooit gepijpt. Dat heeft hij later pas gedaan toen hij een vriendje kreeg.

Zijn huidige vriend had bij de voetbal onder de douche met 2 jongens een keertje afgetrokken en was toen hij 14 was met een jongen van 19 naar bed geweest en ze hadden toen geneukt alleen voor de seks. Hij zag er toen uit als 16 ofzo en die jongen als 17, maar later hoorde hij hoe oud hij werkelijk was. Het was ergens op een camping na een feestje en die vriend van onze pleegbroer wilde weten hoe neuken met een jongen was. Hij was toen nog niet uit de kast.

Verder hadden ze later alleen seks gehad met vriendjes toen ze verkering hadden.

Jongens gaan dus niet standaard allemaal aftrekken met andere jongens en pijpen gebeurt wel eens uit nieuwsgierigheid, maar niet bij iedereen.

Dat het bij ons dan zo vaak en veel gebeurde is onze schuld. We trokken onze kleren uit in de douche en die andere pubers kregen daar dan een stijve van en voor je het weet waren we elkaar aan het aftrekken. Wij vroegen dan of ze wel eens gepijpt waren en bijna geen één was dat al en we boden aan om ze te pijpen. Niet normaal natuurlijk, maar omdat ze geil waren wilden ze het graag. Wij vonden het geil om ze te zien klaarkomen en om aan hun piemels te likken.

Soms wilden ze ons dan ook pijpen, maar omdat ze het nog nooit gedaan hadden, wisten ze niet hoe ze het moesten doen. We gaven dan wel eens tips, maar vaak kwamen wij er niet van klaar en lieten ons dan maar aftrekken om ze te laten zien dat wij het ook lekker met hen vonden. Dan spoten we in hun gezicht of wat ze ook maar wilden.

Dat doen andere jongens van onze leeftijd niet, tenminste niet met zoveel verschillende jongens,

Jongens trekken graag af. Dan pakken ze hun piemel beet in hun hand of met een paar vingers en gaan dan op en neer met hun hand, vaak steeds sneller, totdat ze hun hoogtepunt bereiken en klaarkomen. Niet iedereen heeft sperma op dezelfde leeftijd, maar bij het klaarkomen spuit (zoals bij ons) of drupt (bij sommige andere jongens) het sperma eruit.

Wij vallen op jongens en vinden het fijn om dat bij andere jongens te doen en dat zij dat dan bij ons doen. Je hebt dan zelf geen controle en bent afhankelijk hoe goed die ander kan aftrekken en aanvoelt wat jij lekker vindt. Het is spannend als iemand anders aan je piemel zit en het voelt ook anders dan dat je het zelf doet. Het is sws meestal veel geiler, als je dan tegelijkertijd die andere jongen zijn stijve piemel beet hebt.

De meeste jongens kunnen zichzelf niet pijpen, dus vinden ze het fijn om door, in ons geval, een andere jongen gelikt en gezogen te worden aan hun piemel. Wij vinden het ook superlekker om andere piemels te likken en zuigen en het sperma eruit te zien vliegen. Wij likken en slikken ook wel sperma van andere jongens, maar niet alle jongens, ook niet alle gay jongens vinden dat lekker om te doen.

Uiteindelijk kun je als jongen ook een andere jongen neuken. Dat doe je dan door je piemel in zijn kontgaatje te stoppen. Je moet dat niet zomaar patsboem doen natuurlijk, maar heel voorzichtig met veel glijmiddel en rustig in het begin en dan kun je wel “harder” neuken.

Natuurlijk kussen gay jongens wel met elkaar, net zoals jongens en meisjes en meisjes met meisjes dat kunnen doen.

Iedereen heeft zo zijn eigen voorkeuren en dat kan behoorlijk verschillen. Er zijn best veel gays die niet van neuken houden of die alleen willen neuken of alleen geneukt willen worden.

Dat wij nu nog met andere jongens seks hebben, behalve met Luca is misschien wel raar en ook niet zo goed uit te leggen, maar ik ga het toch proberen.

Bij ons is het zo dat we het bijna alleen met jongens doen die we al langer kennen. Het kan natuurlijk dat het geile gevoel zo sterk is, dat we al snel met een andere jongen dingen doen. Ik heb het dus over hoe het nu is, want we hebben natuurlijk van alles en nog wat uitgespookt met jongens die we amper kenden. Maar die tijd is geweest.

Het zijn jongens, die zelf meestal geen vaste relatie hebben en onze vrienden zijn of vrienden van vrienden die we al langer kennen.

Bij ons thuis is het niet raar als we bloot in de sauna gaan of in de zon liggen. Met vrienden doen we dat ook. Niet dat papa en mama daar dan echt bij zijn, want voor de meeste andere jongens is dat ongemakkelijk om dan bloot te zijn.

Als we dus in de sauna gaan met jongens en daarna douchen dan krijgt er wel eens iemand een stijve piemel en gaat wel eens eventjes voor de grap aftrekken.

Later als ze dan blijven logeren kan het dat we in bed verder gaan. Soms trekken ze zich alleen zelf af en laten ons dat zien, terwijl wij onszelf ook aftrekken, maar vaak doen we het dan bij elkaar. Het is niet zonder gevoel voor die andere jongens, maar het is ook niet omdat we verliefd zijn. We geven wel om elkaar en willen het fijn maken voor de ander.

De jongens, die zelf nog nooit een meisje (want we hebben ook heterovrienden waar we mee aftrekken) of jongen hebben gehad, leren zo hoe het voelt en dat geeft ze soms meer zelfvertrouwen om zelf een relatie met een meisje of jongen te beginnen.

Wij zijn natuurlijk geen cursus of school, waar je ff naartoe kunt gaan om je te laten aftrekken en we doen het zeker niet voor geld. Er zijn wel jongens die dat gevraagd hebben aan ons voor hoeveel we hun willen pijpen, maar zo werkt het niet.

Het is dus meestal alleen aftrekken en soms kussen/tongen met andere jongens en bloot op elkaar liggen en strelen.

Met sommige jongens pijpen we ook. Wij hun en zij ons. Waarom we het met de één wel en de ander niet doen is niet altijd even duidelijk, Het loopt gewoon zo.

We hebben ook geen vaste afspraken over wie we wanneer aftrekken of pijpen en hoe vaak. Die dingen ontstaan op het moment.

Luca weet ervan en vindt het ook fijn af en toe met andere jongens samen en ook alleen als hij thuis is in België.

We hebben daar afspraken over en hoeven niet van tevoren dan eerst ff te bellen of het mag of niet. Meestal vertellen we het elkaar dezelfde dag nog. Die jongens waar Luca het wel eens mee doet kennen we (bijna) allemaal en omgekeerd kent Luca de jongens waar wij het af en toe mee doen.

Hoe wij het doen is volgens mij best uitzonderlijk en zeker niet “normaal”. Er zijn weinig andere jongens die het op “onze” manier doen.

Er zijn wel jongens die gay zijn en geen relatie hebben, die veel wisselende contacten hebben. Iedereen mag doen wat hij wil, zolang die ander dat ook wil.

Wij vinden jongens waar we een band mee hebben gewoon prettiger en ook soort van veiliger. Maar uiteindelijk moet je natuurlijk zelf voor je eigen veiligheid en zoveel mogelijk voor die van een ander zorgen.

Omdat we vaak alleen maar aftrekken zijn de risico’s op SOA’s wel kleiner dan dat we ook pijpen of neuken.

Neuken doen we eigenlijk nagenoeg alleen met Luca en anders sws altijd met condoom.

Nu is het vraag of en hoe Jur in het plaatje past. Ik wil het wel een kans geven en zie dan wel wat de gevolgen zijn/ Hopelijk kwets ik er niemand mee, maar dit gevoel negeren kan ik niet.

Vanavond gaan we bij Jur eten en verder weet ik het niet. Hopelijk krijg ik de kans om samen met hem even alleen te zijn. Misschien sneaken we er even tussenuit, maar ik weet niet of dat lukt.

Jur zijn broertje had pas nog wel gevraagd aan mij of ik nu Jur’s nieuwe vriendje ben. Hij zegt dat Jur het steeds over mij heeft en in de tent naar foto’s van mij kijkt en zich dan aftrekt.

Hij had het niet echt goed gezien, want ze hebben allebei een eigen slaaptentje maar hij had Jur wel horen aftrekken.

Ik was een beetje overrompeld door wat Jur zijn broertje zei en had gezegd dat ik Jur ook wel aardig vond en dat ik het leuk vind dat ik hem heb leren kennen.

Ik kan toch moeilijk tegen zijn broertje zeggen dat ik verliefd op hem ben, terwijl ik dat nog niet tegen Jur zelf heb gezegd.

Nu ik er over nadenk en zijn broertje het over “nieuwe” vriendje had, lijkt het wel of Jur al eerder een vriendje heeft gehad, maar ik weet het niet zeker.

Hoogste tijd om naar Jur te gaan en met hem te praten.
Je hebt gelijk met dat rijtje van mogelijke twijfels waarom Jur nog niet toe hapt.

Tijdens seks met Luca ben ik wel alleen met Luca bezig, maar als we dan “klaar” zijn dan betrapt ik me erop dat ik wegdroom over Jur, terwijl ik net heel fijn met Luca ben geweest en nog naast hem lig.

Het twijfelen aan of ik dingen goed doe, moet afgelopen zijn, anders komen we nergens.

Ik heb Luca van jou gefeliciteerd en gezegd dat je ergens lekker in de zon en bij het zwembad bent en geniet van je vakantie. Hij moest glimlachen en zei dat je wel een vakantie verdiend hebt, dus fijne vakantie ook van Luca.

Ik twijfel nog of ik mijn hele survival pakket mee neem naar Jur. Eigenlijk heb ik genoeg aan mezelf en hebben we verder niks nodig als we samen bloot in zijn tentje liggen. Gewoon knuffelen zou ik al heel fijn vinden en ik denk, Jur ook. Bovendien meten we ook eerst met elkaar praten.

Btw ik heb sinds de laatste test voor de vakantie alleen Laurent een paar keer afgetrokken en verder alleen seks met Luca gehad en die is ook pas getest en ok.

Ik weet natuurlijk niet of Jur al iets gedaan heeft en getest is, maar we kunnen het nu ook vast wel leuk hebben zonder pijpen en neuken.

Misschien gebeurt het vanavond wel, idk.

Later meer.

Ik doe mijn best zo snel mogelijk weer iets te posten als ik nieuws heb.

Groetjes :)
M&M’s
Wijze ouders die jullie hebben. Seks verbieden heeft inderdaad geen zin. Hoe zij het aanpakken, ervoor zorgen dat jullie het veilig kunnen doen en op de hoogte zijn van alles, is een goede methode.

Het is lastig, vast ook voor Luca, om ervoor te zorgen dat niemand zich buitengesloten voelt. Jullie willen allemaal het beste voor elkaar, maar bepalen wat het beste is, is moeilijk.

Soms denken we dat we het uit moeten maken met Luca, omdat het te ingewikkeld is, maar ergens willen en kunnen we dat niet om die reden.

Ik ben van mening dat een relatie pas beëindigd moet worden als iemand er zich ongelukkig in voelt. Het is lastig om je telkens te moeten afvragen wat ok is en wat niet, maar ik ben ervan overtuigd dat jullie ook heel veel geluk halen uit de relatie met Luca, ondanks de ingewikkeldheden.

Lichamelijk heb ik geen seks met mijn twin, maar emotioneel misschien wel, soort van.

Zo zou je het kunnen verwoorden. Ik kan niet aanvoelen wat jij voelt, ook niet wat je twin voelt, maar tijdens seks met Luca is er vast een bepaalde verbondenheid.

Ik schrik elke keer als ik verhalen over jullie misbruik hoor. Jullie hebben dingen meegemaakt die niemand mee zou mogen maken. Jullie hebben angsten gevoeld die je je ergste vijand niet toewenst. Jullie hebben zoveel pijn gehad die jullie, en eender wie, niet verdienen.

Dan vlucht je weg, en heb je pech met een walgelijke vrachtwagenchauffeur. Dan probeer je weg te geraken van de verschrikkelijke personen die jullie misbruikten, en dan moet de brandweer jullie bevrijden. Ik zie dit niet als stomme, maar begrijpelijke dingen.

Dat jullie ouders nog steeds van jullie houden, lijkt me vanzelfsprekend. Jullie lijken me twee geweldige jongens die het met iedereen goed voorhebben. Jullie hebben pech gehad, en personen tegengekomen met slechte bedoelingen, die jullie gedreven hebben tot bepaalde daden waar jullie niet blij mee zijn, maar dat is jullie schuld niet. De verantwoordelijkheid ligt niet bij jullie, maar bij de personen die jullie pijn deden. Dat snappen jullie ouders ook.

[quote]Onderling zijn we er wel open over, dus er gebeurt niets echt stiekem.[quote]
Dat onderling vertrouwen lijkt me alvast een goede zaak. Jullie zijn eerlijk met elkaar, en die eerlijkheid getuigt van een groot respect. Jullie doen niet “zomaar” dingen, maar denken goed na, om te bekijken of niemand er gekwetst uitkomt.

[quote]Misschien hebben we niet alles duidelijk genoeg uitgelegd, maar hij zei gelijk al dat het niks bijzonders was en dat het bij de puberteit hoorde, dus ja, toen waren we met hem uitgepraat.[quote]
Die mentor had de ernst van de zaak moeten inzien. Als twee leerlingen zoiets persoonlijks komen vertellen, had hij de tijd moeten nemen om naar jullie te luisteren. Het heeft geen zin dat ik hierover klaag, aangezien het gebeurd is, maar ik hoop dat jullie momenteel en in de toekomst een goede mentor hebben waar jullie bij terecht kunnen.

Goed dat jullie erover praten, ook met jullie broers. Door anderen hun ervaring te horen, krijg je een beeld van wat leeftijdsgenoten doen en gedaan hebben.

Dat het bij ons dan zo vaak en veel gebeurde is onze schuld.

Ik ga het blijven herhalen: niet jullie schuld, maar een gevolg van een nare gebeurtenis.

Ik zou jullie graag steunen en helpen met het verwerken van alle dingen die jullie hebben moeten meemaken. Ik hoop dat jullie verhaal hier neerschrijven helpt. Jullie zijn omringd met een hoop mensen die van jullie houden, en jullie van hen. Ik ben blij dat jullie daarbij terecht kunnen.

Het broertje van Jur vroeg of jij zijn nieuwe vriendje bent. ‘Nieuwe’ vriendje zou er inderdaad op kunnen wijzen dat hij daarvoor al een vriendje heeft gehad.

Je kan condooms en glijmiddel meenemen. Dat je ze meeneemt, hoeft niet te betekenen dat je ze gebruikt. Je weet maar nooit dat jullie gevoelens zo sterk worden, en dat de aantrekking te groot wordt. Dan heb je alvast de nodige spullen bij.

Doe het maar rustig aan. Gun Jur en jezelf de tijd om jullie gevoelens en elkaar te ontdekken.

Ik wens je een fijne avond bij Jur. Itadakimasu (smakelijk)!

Vervelend van je laptop. Die lijdt vast ook onder de warmte. Ik hoop dat die verder normaal doet.
Hehehe ik heb een nieuwe tactiek bedacht. Jouw berichten op m'n tablet en typen op m'n telefoon in notities. Wellicht geeft dat meer overzicht.

Een niet werkende laptop is niet chil. Denk je hem tot je beschikking te hebben, valt dat in de soep.

Ik vind het heftig hoe jullie het misbruik zo lang verborgen hebben gehouden. Jullie zijn dus meerdere keren gevlucht. Werd het toen dan niet duidelijk dat er wat aan de hand was voor jullie ouders?

Ik vraag me eigenlijk ook wel af waarom jullie dan weer "normale" gewoontes rondom seks moeten aanleren. Ik bedoel, als jullie het fijn vinden en iedereen vrijwillig meedoet en het fijn vindt, is er dan een probleem?

Normaal zijn en doen is de ultieme vaardigheid waar naar gestreefd wordt, maar nooit behaald zal worden.

Het zou jammer zijn als jullie het met Luca uit zouden moeten maken omdat het ingewikkeld is, maar ik vind het geen slechte reden. Een relatie moet je in mijn ogen meer goeds dan slechts brengen. Als het zo ingewikkeld wordt dat het jullie schaadt, dan is het in mijn ogen de beste keuze om de relatie te beëindigen. Dan kun je nog steeds van iemand houden en misschien is het juist daarom wel goed om te doen. Stoppen voor je iemand of elkaar helemaal de vernieling in helpt naar een onbereikbare en onhaalbare situatie.

De liefde kan hard zijn.

Het is ook heel erg lief dat je met iedereen rekening houdt, maar ik zeg altijd maar dat je pas echt rekening met iemand kan houden als je eerst rekening met jezelf hebt gehouden.

Misschien een stom voorbeeld, maar ik heb een gehandicapte vriendin. Door haar handicap loopt ze moeilijker en langzamer. Ze vindt het daarom fijner als we bijvoorbeeld bij de leswisseling langzamer lopen, zodat ze ons bij kan houden. Echter loop ik het liefst zo snel mogelijk langs alle mensen i.v.m. de drukte. Ik kan pas rekening houden met haar als ik eerst met mezelf rekening heb gehouden. Dus ik loop hard door, maar wacht op haar op een rustige plek. Zo vindt je een compromis wat helemaal niet moeilijk hoeft te zijn.

Zodra je je eigen behoeften 'bevredigt', wordt meestal erg snel duidelijk waar er ruimte is om anderen het zo goed mogelijk naar hun zin te maken.

Uiteindelijk denkt iedereen aan zichzelf en dat is ook goed, want uiteindelijk zal je het met jezelf moeten doen. Dat kun je egoïstisch noemen, maar ik noem het menselijk en misschien zelfs wel verstandig. Er is na jezelf nog meer dan genoeg ruimte om iedereen tevreden te krijgen. En natuurlijk is jezelf 100% tevreden stellen niet haalbaar, maar zorg in ieder geval dat het genoeg is om mee te kunnen leven.

Deze sprong van onderwerpen komt misschien een beetje random, maar deze keer ben ik de berichten wel chronologisch aan het beantwoorden en dit is een reactie op het begin van jouw derde reactie. Dat dus.

Bedankt dat je mij een fijne vakantie wenst! Dat lukt tot nu toe aardig :)

Ik ben blij dat je mijn vragen niet storend vindt, al kan ik me wel voorstellen dat het ooit kan voorkomen dat je ze niet wil beantwoorden, dus dat kan gewoon (ik blijf het zeggen). Net als het gedeelte bij de chip waarbij je goed aangeeft dat daar een grens ligt voor het delen van (persoonlijke) informatie.

Jammer dat die jongens niet helemaal goed zijn aangepakt zoals ze hadden verdiend. Gelukkig hebben jullie nu geen last meer van ze en anderen zo te horen ook niet.

Oké dus aftrekken gebeurt wel, maar niet echt vaak. Het is niet super normaal, maar ook niet raar. Het is meer de situatie die het veroorzaakt. Je wilt natuurlijk niet dat iedereen random aan je piemel zit en dingen doet. Daarom doe je het eerder bij vrienden, omdat je je bij hen vertrouwt voelt.

Veel plezier bij Jur! Ik hoop dat er dingen van komen. Je kan natuurlijk ook proberen daar een 'afspraakje' of het logeren te fixen. Dan ben je alweer een stapje verder :)

Dat 'nieuwe' vriendje wijst wel op dat Jur andere vriendjes heeft gehad. Weer een positief signaal :)

Je kan het hele survival pakket gewoon meenemen. Straks lig je te balen dat je het niet bij je had. Beter meegelegen dan ongelegen.

Veel plezier vanavond!

Gr. Pin
Hi,

ik ga jullie berichtjes maar even zoveel mogelijk tegelijk beantwoorden. Ze gaan toch ook over meest dezelfde dingen.

Sorry voor de onduidelijkheid van “onze vluchtpogingen”. Die waren niet tijdens ons misbruik, maar daarna. We waren een beetje van het padje en nog in de war van die hele toestand nadat het misbruik bekend werd. Het misbruik was dan wel gestopt, maar we hadden toen zelf vrijwillig meer seksuele contacten met “onbekende jongens”. We hielden ons zelf voor de gek door te denken dat wij nu de vrije keus maakten om seks te hebben ipv gedwongen te worden zoals tijdens ons misbruik, maar ja, wie houd je dan voor de gek?

Er werd achter onze rug om over ons gepraat. Niet alleen over dingen die waar waren, maar ook gingen er allerlei dingen rond die niet waar waren :(

In ons gezicht deed iedereen aardig en waren ze begripvol, maar achter onze rug om, werden en roddels verspreid. Niet door familie en vrienden, die steunden ons wel, maar gewoon mensen uit het dorp enzo, vaak onbekenden.

Zo gingen er roddels dat wij het voor geld met andere jongens deden en orgies organiseerden 😞, waar iedereen seks met iedereen had. Wel alleen jongens dan.

Gevolg was dat we berichtjes kregen of gebeld werden voor seksafspraakjes en meer van die dingen. Soms gewoon ook briefjes in de bus van "weirdos" die door ons gepijpt wilden worden enzo.

Van sommige verhalen weten we bijna zeker dat ze verspreid zijn door één van onze misbruikers. Een soort trap na dus.

Daar konden we niet tegen en op momenten wilden we weg. Niet dood, nooit dood, maar weg van alle verhalen.

Dus toen gingen we liften naar Parijs en dat ging niet goed zoals ik had gezegd.
’s Nachts sneakten we soms het huis uit, omdat we niet konden slapen en gingen domme en soms ook wel gevaarlijke dingen doen, zoals in in aanbouw zijnde gebouwen klimmen en dan kun je niet gwn de trap op, maar met ladders en langs stellingen omhoog klimmen. Maar ja, omhoog gaat nog wel, maar naar beneden is wat anders.

Die chip is voor onze eigen veiligheid, zodat ze kunnen zien waar we zijn. Telefoons heb je niet altijd bij je en die chip wel.

Even terug naar onze relatie met Luca. Voor ons is die relatie op zichzelf niet ingewikkeld. Voor ons is alles duidelijk.

Het wordt pas ingewikkeld als de buitenwereld er zich mee gaat bemoeien. Wij voldoen niet aan de norm en hoewel we er graag uitleg over zouden willen geven, het helpt niet. Ze begrijpen ons toch niet en dan wordt het ingewikkeld. Door de verantwoording die we moeten afleggen. Alsof wij onbekenden uitleg schuldig zijn.

Nu met Jur is het niet extra ingewikkeld, eerder is het even onduidelijk hoe we verder kunnen gaan.

Ik wil eigenlijk niet veranderen en “normaal” gaan doen. Voor onszelf is het goed zoals het nu is. Maar het zou zoveel makkelijker zijn als we aan de “verwachtingen van anderen” zouden voldoen. Maar ja, dan doe je weer iets anders niet goed ofzo, dus zeuren zullen ze altijd wel blijven doen.

Gisteravond was gezellig met het eten. Het eten was “Itadakimasu” (smakelijk). Alleen was er niet veel tijd voor Jur en mij apart. Dat was wel jammer. Toen we tijd hadden was ik doodmoe. Het was toen ook al 02.00 uur ofzo.

Ik ben wel bij Jur blijven slapen in zijn tentje. Hij was best warm en dat kwam in dit geval jammer genoeg niet alleen door Jur :P

Het was gewoon nog iets van 25 graden buiten en zo’n tent is ook niet echt lekker koel als die een hele dag in de zon staat 🆒

Hij heeft een 2-persoons luchtbed, dus daar konden we samen wel lekker op liggen. Ik was me aan het uitkleden en toen ging Jur nog even plassen. Toen hij terug kwam was ik al in slaap gevallen.

Hij had het eerst niet in de gaten en hij had zich ook uitgekleed en was tegen me aan komen liggen. Kennelijk heeft hij nog een heel verhaal afgestoken, maar ik weet er niks van. Ik werd wel weer even halfwakker toen hij me kuste en ik heb hem toen ook wel even gekust en toen ben ik in zijn armen in slaap gevallen.

Ik lag op mijn rug en hij een beetje met de helft van zijn lichaam op mij, met één been tussen mijn benen en zijn hoofd op mijn borst en één arm om mijn borstkas. Zo werden we iig wakker.

Jammer genoeg werden we wakker gemaakt voor het ontbijt en hadden we geen tijd om samen op het gemakje wakker te worden en om nog wat te knuffelen

We hadden snel even een onderbroek aangedaan en een sportbroekje en toen hebben we wel samen gedoucht. Ik vond het wel fijn om even nog met hem alleen te zijn. Onder de douche hebben we wel even gekust en getongd en kwam Jur met zijn hele lichaam tegen het mijne aan staan :)
We hadden er allebei een stijve van gekregen, maar we werden al weer geroepen voor het eten. Bad timing :(

Van praten is nog niet veel gekomen, maar het voelt wel goed. Hij zei “ik hou van je en wil graag bij je zijn” en ik zei “ik ook bij jou”.

Ik kreeg wel een soort rust over me heen. Maar natuurlijk is dit nog maar een beginnetje en moeten we verder nog praten en kijken hoe en wat.

De rest van de dag hebben we dingen met de familie en vrienden gedaan. We hadden dat al afgesproken.

Ik wil aan papa vragen of ik samen met Jur in de boot mag slapen. Vanavond of morgen. Dan zijn we alleen en worden we ook door niemand gestoord.

Dat lijkt me wel een goed plan, toch? Thuis zijn er zoveel mensen en bij Jur in zijn tentje ligt zijn broertje in de andere slaaptent, dus ja, niet echt handig.

De laptop doet het nu weer normaal. Ff afkloppen haha. Die zal ook wel last van de warmte hebben gehad ofzo. Het water in ons zwembad is al 33 graden, dus daar fris je niet van op. Trouwens water schijnt ook niet goed te zijn voor laptops 🆒

In de boot liggen allerlei reddings- en veiligheidsmiddelen, maar ik zal voor de zekerheid mijn “survival-pakker” dan ook maar meenemen :P


@Pin,

slim bedacht, lezen op je tablet en dan typen op je telefoon :P
Je hebt wel gelijk dat je eerst ook goed voor jezelf moet zorgen en jouw voorbeeld vind ik wel een mooi compromis: voor jezelf zorgen en toch die ander niet vergeten. Eens kijken of we daar zelf ook iets mee kunnen ;)


@100Divergent11,

bon appétit pour le dîner :)
idd helpt het ons wel om ons verhaal hier te vertellen, zeker als we dan van die lieve reacties van jou en anderen krijgen :D


Groetjes,
M&M’s
Het blijft me verbazen hoe zielig en wreed mensen kunnen zijn. Het is een feit dat leugens zich sneller verspreiden dan de waarheid.

Eén van de misbruikers wilde ‘wraak’. Degene die jullie misbruikt had wilde wraak. De logica is ver te zoeken. Misschien kon die persoon niet met zijn eigen, misschien onbewuste, schaamte om.

Ik snap best dat jullie er tussenuit wilden. Ik ben blij te horen dat jullie nooit dood wilden. Af en toe ontsnappen van wat er gaande is moet kunnen, maar niet als je jezelf daarmee pijn doet. Ik ben ervan overtuigd dat jullie intussen positieve manieren van er even tussenuit gaan kennen, bv. fietsen of dansen.

Voor ons is die relatie op zichzelf niet ingewikkeld. Voor ons is alles duidelijk.

Dat is een goede zaak. Vervelend dat de buitenwereld jullie twijfels geeft. De buitenwereld luistert met de oren die ze hebben, maar die oren zijn bevooroordeeld, door beelden die ze hebben van ‘de norm’. Ik kan je zeggen, die ‘norm’ is belachelijk, en hoort op de stortbelt. Mensen zouden moeten luisteren met een ‘open mind’. Dan zouden ze veel meer begrijpen.

Ik vind het zo jammer dat het verwachtingen van anderen zijn die het jullie zo moeilijk maken. Als iemand gelukkig is, waarom die persoon dan twijfels geven? Vreemde, vreemde maatschappij.

Jullie hebben gekust en gezegd dat jullie van elkaar hielden. Geweldig 😃 Ik ben zo blij dat hij jou ook leuk vindt op die manier, dus niet alleen vriendschappelijk, maar ook op liefdesgebied.

Ik kreeg wel een soort rust over me heen. Maar natuurlijk is dit nog maar een beginnetje en moeten we verder nog praten en kijken hoe en wat.

Neem jullie tijd maar. Alvast heel fijn dat Jur hetzelfde voor je voelt.

Zorg maar dat die boot goed vastgemaakt is, dat jullie niet ineens ergens midden op zee ronddobberen. Trek alvast die reddingsvesten aan. Gewoon, voor het geval jullie verdrinken in elkaars ogen ;)

Ik wil niet moeilijk doen, maar ‘Itadakimasu’ zeg je als ‘smakelijk’, maar is volgens mij geen adjectief. Als je een lekkere maaltijd wilt beschrijven met een Japans woord, kan je ‘oishii’ (het is goed) of ‘umai’ (het is heerlijk) gebruiken.
Hooi,

Wauw, dus nog na het misbruik jullie ook nog lastigvallen. Ze durven wel. Vreselijk dat soort types.

Ik heb echt zo'n verschrikkelijke spuughekel (understatement) aan de maatschappij met haar idiote norm. Die *** norm verziekt zoveel levens. Echt man, waarom??

Ik snap nu dus wel dat het voor jullie niet ingewikkeld is. Alleen voor en tegenover de maatschappij. In dat geval: pas je vooral niet aan aan de maatschappij. Daar word je niet gelukkig van.

Nice, dus Jur vindt jou ook leuk! 🙂 Joehoe! Ik denk dat het enige wat je nu nog moet doen is uitvogelen met wie je een relatie wil en hoe dat allemaal in elkaar past. Maar dat is dan ook meteen de lastigste stap waarbij ik je ook niet kan helpen.

Dit is iets wat jij zelf moet uitvogelen. Daarvoor is het natuurlijk wel goed om met de betrokkenen te praten. Om te kijken wat zij willen en voelen. En zo kunnen jullie samen kijken hoe de nieuwe situatie past. Maar natuurlijk moet je dan dus niet jezelf vergeten, zoals ik in mijn vorige reactie al zei.

Die boot klinkt goed. Dat is een perfect moment om met Jur te praten over hoe en wat.

Fijn dat je laptop weer werkt! Ik zou 'm ook niet meenemen onder en koude douche, want dat schijnt ook niet goed te zijn 😉

Gr. Pin
Hi,

bedankt voor jullie reacties.

Het was best wel kl*te dat we nog door één (denken we) van die jongens lastig gevallen werden, toen we al weer gwn thuis in Nederland waren :(

Het was natuurlijk via “onbekende” accounts, dus we weten niet 100% wie er achter zit. Maar bepaalde woorden en zinnen deden wel aan diegene denken en het was niet in het Nederlands, dus ja.

Die andere dingen kwamen ook gwn van pubers uit de buurt, denken we. Die dachten zeker dat ze leuk waren.

Maar echt grappig is het niet als ze op bankjes in het bos ofzo zetten “voor een lollie lik ik aan je tollie” en dan onze voornamen en telefoonnummer(s) of insta ofzo erbij zetten :@

Dat hebben we uiteindelijk zelf gezien, omdat vrienden van ons het ontdekt hadden. Die hadden een beetje via via weer gehoord waar het was. Das een stukje bos wat bekend staat waar homo’s elkaar ontmoeten.

Nou hebben we op zich niks tegen gays, want we zijn het zelf, maar dit is een andere categorie gays.

Sinds ons misbruik hebben we alle social media op privé staan en sommige accounts ook opgeheven, vanwege alle vieze foto’s en filmpjes en voorstellen die we kregen :(

Ok, en nu weer even iets leuks.

Jur is een schatje en we hebben gisteravond wel al wat meer gepraat :)
Hij was dus al uit de kast en heeft één vriendje gehad ;)

Zijn papa had gisteren tegen mij gezegd, dat hij het al lang aan had zien komen, dat Jur en ik elkaar leuk vinden. Hij wilde er zich niet mee bemoeien, maar gaf me wel een knuffel en zei dat Jur de laatste paar weken helemaal hoteldebotel was over mij.

Hij had niet echt uit zichzelf durven zeggen, dat hij verliefd was op mij, maar zijn papa zei wel dat hij het steeds over mij had. Hij had ook gevraagd of ze dan toch niet naar dezelfde camping terug konden en niet naar die andere camping 50 km verderop.

Zijn papa had toen wel gevraagd of ie verliefd op me was, maar hij had gezegd dat “wij” (twin en ik en familie en vrienden) wel gezellig waren en de weg daar goed kenden en dat we dan leuke dingen konden doen.

Jur praatte er een beetje omheen, maar thuis hadden ze het al wel in de gaten :)

Zijn papa had mij nog wel gevraagd over hoe alles nu in elkaar steekt en ik had hem verteld over hoe twin en ik Luca vorig jaar hadden leren kennen en dat we iets hadden gekregen.

Hij vroeg ook of ik echt verliefd ben op Jur en ik heb eerlijk gezegd hoe het is. Dat ik verliefd ben op Jur, terwijl ik ook nog van Luca houd en dat ik nu eerst met Jur uit wil zoeken hoe het tussen ons 2 alleen is.

Hij snapte wel dat het allemaal best moeilijk is en verwarrend en had gezegd dat ik altijd bij hem terecht kon. Dat vind ik wel fijn. Zijn papa en mama zijn echt aardig.

Ik heb hetzelfde ongeveer ook met Jur besproken en ik heb gezegd dat ik, zolang Jur het wil, geen seksuele dingen met Luca meer doe. Hij weet wel dat ik nog van Luca houd, Hij snapt ook dat het lastig is als verliefdheid voor de één en nog houden van de ander door elkaar lopen.

Dus we gaan maar proberen er het beste van te maken ;)

Jur heeft ook al met mijn twin gepraat en met Luca. Ik weet niet precies wat ze allemaal besproken hebben, maar dat is ok.

Twin en Luca hebben tegen Jur gezegd dat ze er niet met mij over praten. Wel in het algemeen, maar niet precies wat Jur wel of niet gevraagd heeft.

Het is best wel even vreemd voor mij, dat andere mensen ineens over mij praten en dat ik niet precies weet wat er besproken is.

Maar ik vertrouw Luca en mijn twin blindelings, dus ik maak me er ook geen zorgen over.

Ik had wel tegen Jur zoiets gezegd als “over een tijdje doen we vast allemaal leuke dingen met zijn 4-en. Nu is het misschien nog een beetje vreemd en onwennig, maar het komt vast goed”.

Ik bedoelde alleen te zeggen, dat we dan “normaal” tegen elkaar konden doen of zoiets. Maar Jur antwoordde met “ik zie ons al met zijn allen in bed liggen haha.”

Nu weet ik niet wat hij daar mee bedoelde. Ik durfde het niet te vragen :?

Misschien was het gewoon een grappige opmerking of zou het iets zijn wat hij echt zou willen?

Ik ga het er nu nog maar niet over hebben. We gaan beter stapje voor stapje elkaar beter leren kennen.

Ik ben gisteren weer bij Jur blijven slapen, want ja, nu weet toch iedereen dat we hebben. Btw we hebben nog niet officieel, want niemand van ons heeft verkering gevraagd, maar ok 🆒

Zelfs opa en oma feliciteerden me met Jur. Het nieuws gaat kennelijk snel.

Ik heb ze maar een selfie van Jur en mij geappt. Ik was wel een beetje te enthousiast achteraf, want ik had die foto bij ons in de badkamer gemaakt. Jur en ik staan er vanaf de voorkant tot en met ons navel ofzo op, maar als je goed kijkt zie je achter ons in de spiegel dat we in ons blote kont staan :P

Natuurlijk had oma dat ook wel weer gezien met haar vergrootglas ofzo.

Ze had terug geappt, “ik zie dat jullie geen geheimen meer voor elkaar hebben”. Das weer typisch iets voor oma om te doen.

Jur heeft een lekker kontje 😛, dus ja, dan weet ze dat ook weer. De rest wil ik voor mezelf houden, maar ja, er zijn ondertussen ook al best veel gewone vakantiefoto’s gemaakt waar we soms ook bloot op staan, dus ja.

Qua seks hebben we nog niet zoveel met elkaar gedaan. Wel lekker bloot in bed gelegen en ook op elkaar. Veel gekust en getongd en gestreeld. Ook aan elkaars piemel gezeten en elkaar afgetrokken. Dat was echt heel erg fijn :)

Jur weet wel wat hij moet doen om mij lekker te laten komen.

Jur is echt mooi en zijn harde piemel ook. Ik ben heel blij met hem en wil er echt voor gaan.

Het leuke is, dat we elkaar nu al helemaal aan elkaar durven geven. Ik merkte het bij het aftrekken dat hij niet inhield, zoals jongens vaak ik het begin wel doen.

Ze willen dan wel klaar komen, maar “schamen” zich dan soort van als ze gaan spuiten en houden het een beetje in. Jur liet zich gewoon lekker gaan en dat gaf zo’n goed gevoel en het is zo mooi om het dan te zien dat hij dat doet.

Volgens mij had hij de laatste dagen een beetje “gespaard”, want hij spoot best veel en ver 😛 Maar das alleen maar leuk om te zien :)

Nou ja, vanavond is het dus de bedoeling dat we op de boot slapen, of iig aanwezig zijn haha.

Ik weet niet of we verder dan aftrekken gaan. Ik vind het al heel fijn om bij hem te zijn en zeker te weten dat we niet gestoord worden.

We zien het wel. We eten eerst nog thuis met zijn allen en dan gaan we samen op de fiets naar de boot.

Die ligt trouwens gwn aan de ketting aan de steiger, want ik mag er niet mee varen omdat die boot meer dan 7 meter is en harder dan 20 km/u kan. Dan moet ik eerst een vaarbewijs hebben. Dat kan pas als je 18 bent, maar ik ga wel van de winter alvast examen doen, want het examen wordt in 2019 of 2020 veel moeilijker, zei papa. Als ik het examen haal krijg ik daar een papier van en kan dat omruilen voor een echt vaarbewijs.

Ik heb zin in vanavond.
Tot nu toe hoor ik geen vervelende reacties.

Luca en twin wensen me veel plezier en ik weet dat ze het menen :D


@100Divergent11,

ik weet niet zo veel van Japanse woorden, alleen wat jij mij geleerd hebt. Jij weet er best veel vanaf, merk ik wel. Tijd om het in de praktijk te brengen en een bezoekje aan Japan af te leggen :)


@Pin,

ik ga voor de zekerheid maar geen laptop meenemen naar de boot. Je weet nooit met al dat water om ons heen of als we ineens besluiten om onder de douche te gaan aan boord.... :P

Groetjes,
M&M’s
Zozo wat er allemaal wel niet kan gebeuren in een dagje.

Jullie zijn helemaal in love zo te horen 🙂 Klinkt goed!

Ook al wat dingetjes gedaan en dat vraagt om meer 😉 Gelukkig gaan jullie vanavond naar de boot :8

Heb je wel je survivalpakket al ingepakt? ;)

Jur heeft dus ook al gesproken met twin en Luca. Ik snap het op zich wel dat hij niet wil dat zij het aan jou vertellen. Misschien vertelt Jur het nog wel aan jou.

Ik hoop dat jullie er met z'n allen uitkomen, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Of dat met z'n vieren een grapje was of niet, dat weet ik niet. Ik denk wel eerder grapje.

Heel veel plezier vanavond! Goed dat je je laptop thuislaat 😉 Anders lopen we straks nog je update mis en dat kunnen we natuurlijk niet hebben hè ;)

Gr. Pin
Het was natuurlijk via “onbekende” accounts, dus we weten niet 100% wie er achter zit.

Die andere dingen kwamen ook gwn van pubers uit de buurt, denken we.

Echt laf dat zulke dingen bij jullie werden uitgehaald. Waarom sommige mensen zich hiermee bezig houden blijft voor mij een raadsel. Niet ok, maar het gebeurt. Goed dat jullie voorzichtig zijn met social media, ook al is het noodgedwongen.

Hij wilde er zich niet mee bemoeien, maar gaf me wel een knuffel en zei dat Jur de laatste paar weken helemaal hoteldebotel was over mij.

Wat een lieve schoonvader :)

Jur praatte er een beetje omheen, maar thuis hadden ze het al wel in de gaten

Ouders, ze kijken soms dwars door je heen :)

Hij snapte wel dat het allemaal best moeilijk is en verwarrend en had gezegd dat ik altijd bij hem terecht kon.

Echt een lieve man. Fijn dat je er, naast Jur, een paar aardige schoonouders bij hebt ;)

Misschien was het gewoon een grappige opmerking of zou het iets zijn wat hij echt zou willen?

Jullie kunnen het daarover hebben als het goede moment gekomen is. Dat goede moment voelen jullie vast aan, net zoals het goede moment voor jullie liefdesverklaring er kwam.

Tot nu toe hoor ik geen vervelende reacties.

Van wie zouden vervelende reacties komen?

Luca zal altijd jouw First Love blijven. Het is een speciale band. Sommige stukjes tekst vind ik heel toepasselijk, anderen minder, maar ik hoop dat je het mooi vindt. Je hoeft van niemand afscheid te nemen, er komt alleen iemand bij. De mooie herinneringen blijven.

Ooit de film Spirit gezien? In dit stukje (vanaf het begin tot 1:00) zouden het Jur en jou kunnen zijn, die samen de wereld ontdekken, verbonden door liefde.

Ik ben zo blij dat het goed gaat tussen Jur en jou. Dat verdien je echt 🙂
Hi iedereen,

ik heb nog geen tijd gehad voor een update, ik ga kijken of ik straks nog kan posten. Anders wordt het morgen.

Er is wel weer het één en ander gebeurd, dus genoeg om over te schrijven, maar we zijn net thuis van het uit-eten en we gaan nog bowlen, dus ja, das wel leuk voor mij en de jongens. Alleen hebben jullie daar niets aan :P

Ik moet nog wel ff kijken hoe bowlen gaat met een gekneusde rib 😞 :8 :? :)

Ik zou zeggen doe alvast iets leuks voor jezelf en je ziet mijn volgende post wel verschijnen :)

Laters.

PS @Pin en @100Divergent11, zoals altijd heel erg bedankt voor jullie lieve reacties :D
Ik ga ze de volgende post beantwoorden

Groetjes,
M&M’s
Ooh god een gekneusde rib...... heeft Jur weer met zijn veelste dikke kont op je gezeten ? :? All jokes beside veel plezier met het bowlen en je verdient echt het beste. Ik zie je update wel voorbij flitsen straks of morgen!

Groetjes,

Ya boii Chocolate Milk
Oh oh, gekneusde rip. Moet ook precies jou weer overkomen 😞

Ik hoop in ieder geval dat het er niet voor zorgde dat weer een moment met Jur eindigde bij een hulpinstantie. Politie. Check. Ziekenhuis. Check. (Als het zo ver moest komen dan hè.)

In ieder geval veel plezier bij het bowlen. Meestal heb je op bowlingbanen (in ieder geval in Nl) zo'n ding waar je een bal vanaf kan rollen. Dan hoef je geen moeite te doen en alleen maar dat ding neer te zetten. Dan ook nog hekjes erbij en je kan zo winnen! :P

Veel plezier en tot de volgende! Doe wel een beetje rustig aan hè ;)

Gr. Pin

Reageer