Vraag

spullen van mijn ex

  • 9 January 2021
  • 8 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn ex geeft aan dat hij zijn spullen terug wilt maar hij komt er niet meer op terug. Wat nu? 


8 reacties

Reputatie 3
Badge +2

welke spullen bedoel je je bent best wel vaag x

 

Niet jouw verantwoordelijkheid. Als hij zijn spullen terugwilt moet ie ze komen halen en anders zijn het nu jouw spullen

Reputatie 6
Badge +7

Pak ze in een doos. 

App een paar keer of hij ze terug wil, en of hij ze komt halen. 

Als hij ‘ja’ appt stuur je terug ‘ok, ze staan buiten je kunt ze pakken’. 

 

Of je zet ze bij hem voor de deur, als dat kan. Zonder naar binnen te gaan voor een goed gesprek.

 

Hij vindt het veel te leuk dat je loopt te smeken bij hem om die stomme spullen.

En hij zit te wachten tot je ze weggooit want dan kan hij er lekker ruzie over maken.
Dus je moet het initiatief pakken… en het daarna bij hem neerleggen.

 

welke spullen bedoel je je bent best wel vaag x

 

Een trui en een muts.. 

Pak ze in een doos. 

App een paar keer of hij ze terug wil, en of hij ze komt halen. 

Als hij ‘ja’ appt stuur je terug ‘ok, ze staan buiten je kunt ze pakken’. 

 

Of je zet ze bij hem voor de deur, als dat kan. Zonder naar binnen te gaan voor een goed gesprek.

 

Hij vindt het veel te leuk dat je loopt te smeken bij hem om die stomme spullen.

En hij zit te wachten tot je ze weggooit want dan kan hij er lekker ruzie over maken.
Dus je moet het initiatief pakken… en het daarna bij hem neerleggen.

 


ik heb hem 3 x gevraagd of hij het terug wilde en dat wilde hij.. maar hij komt er niet meer op terug/ komt ze niet halen 

Die spullen kruipen niet vanzelf zijn richting op.
Ik neem aan dat het jou niet echt uitmaakt wat er mee gebeurt, maar dat jij er wel van af wilt komen.
Laat hem dan weten dat jij ze weggooit als hij ze niet ophaalt.
Als hij er geen moeite in wilt steken om ze op te halen dan zullen ze waarschijnlijk ook voor hem niet zo belangrijk zijn.

Jullie band zal er niet op vooruit gaan, maar het lijkt mij een beetje vreemd dat jij nu zijn probleem moet oplossen.

Reputatie 3
Badge +2

@Ikhebhulpnodig heej, je kan de spullen ook gwn in een doos stoppen en langs brengen en voor zn deur zetten

Reputatie 6
Badge +7

Weggooien is een slecht idee, dreigen met weggooien ook.

Doorgaan met je leven.  Het is niet eens zo dat hij moeilijk doet, jij blokkeert zelf vanwege een jas die je  ook gewoon in de schuur kan leggen & vergeten. 

Misschien wil je gewoon je ex niet vergeten.

 

Reageer