Spijt van mn eerste zoen

  • 28 February 2020
  • 7 reacties
  • 368 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, nou hier mn verhaal

het was dus carnaval dit afgelopen weekend en heb daar voor de eerste keer met een jongen gezoend, hij staat best wel bekend als een player en ik weet ook echt niet waarom ik het heb gedaan terwijl het op het moment gewoon goed voelde. Hij heeft me nu ook verwijderd op snapchat en ik voel me er gewoon heel raar over, terwijl ik helemaal geen gevoelens voor hem heb denk ik dan. Heeft iemand wat tips?

groetjes x


7 reacties

Hey @Cxk , 

Ik hoop dat je alsnog een leuke carnaval hebt gehad ; ) .. 

Zoals sommige zeggen zijn jongens maar rare wezens, misschien is hij wel geschrokken en heeft hij je daarom verwijderd? Als dit je eerste keer was qua zoenen is het heel begrijpelijk dat het een bepaald gevoel geeft en is het ook zeker niet gek als je wel verliefd op hem bent. Je eerste keer blijft altijd speciaal ongeacht hoe het ook gelopen is. Als je echt wilt weten waarom hij je heeft verwijderd zou ik hem gewoon een berichtje sturen via een andere social ( Whatsapp, instagram DM ) en vragen waarom hij jou heeft verwijderd. 

Stel je hoeft het niet te weten, moet je het gewoon lekker laten rusten en je weer richten op een andere jongen als je daar natuurlijk behoefte aan hebt. En anders je gewoon lekker focussen op iets anders!

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen.. ;) 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets weten? Kun je me altijd terug feedbacken!

Liefss, JustHelping. 

Hey @Cxk , 

Ik hoop dat je alsnog een leuke carnaval hebt gehad ; ) .. 

Zoals sommige zeggen zijn jongens maar rare wezens, misschien is hij wel geschrokken en heeft hij je daarom verwijderd? Als dit je eerste keer was qua zoenen is het heel begrijpelijk dat het een bepaald gevoel geeft en is het ook zeker niet gek als je wel verliefd op hem bent. Je eerste keer blijft altijd speciaal ongeacht hoe het ook gelopen is. Als je echt wilt weten waarom hij je heeft verwijderd zou ik hem gewoon een berichtje sturen via een andere social ( Whatsapp, instagram DM ) en vragen waarom hij jou heeft verwijderd. 

Stel je hoeft het niet te weten, moet je het gewoon lekker laten rusten en je weer richten op een andere jongen als je daar natuurlijk behoefte aan hebt. En anders je gewoon lekker focussen op iets anders!

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen.. ;) 

Heb je nog vragen? Of wil je nog iets weten? Kun je me altijd terug feedbacken!

Liefss, JustHelping. 

Bedankt voor je aardige reactie! 
Hij heeft ook tegen me gezegd dat ik het niet te veel moest doorvertellen omdat hij zelf bezig was met een meisje, maar dan denk ik waarom zoen je mij dan terug. Ik heb ook niet echt de behoefte om er nog achterna te gaan want hij is toch een jongen die van meisje naar meisje springt ben ik achtergekomen op de harde manier. 

Hey @Cxk , 

Vervelend dat je er op die manier achter bent gekomen.. Hoe hard het misschien klinkt toch leer je van deze momenten het beste.. 

Ik ben blij om te horen dat je er geen zin meer in hebt om er achter na te gaan.. Je verdient veel beter! En dat komt ook zeker wel goed met jou ; ) 

Ik wens je het beste! 

 

Liefss , JustHelping

Hoi, nou hier mn verhaal

het was dus carnaval dit afgelopen weekend en heb daar voor de eerste keer met een jongen gezoend, hij staat best wel bekend als een player en ik weet ook echt niet waarom ik het heb gedaan terwijl het op het moment gewoon goed voelde. Hij heeft me nu ook verwijderd op snapchat en ik voel me er gewoon heel raar over, terwijl ik helemaal geen gevoelens voor hem heb denk ik dan. Heeft iemand wat tips?

groetjes x

Hey,

ik snap dat je je heel raar voelt. Het lijkt me niet leuk om je eerste zoen te hebben met iemand die je niet eens leuk vind.

Ik zou het als ik jou gewoon proberen te vergeten (makkelijker gezegd van gedaan). Als je je er nu druk over gaat maken is het niet dat de situatie veranderd. Het is naar, maar het is wel gebeurt en kan er niks aan veranderen.

Het zal je vast lukken!

Groetjes Alexa xxx

Bedankt voor de reacties :)

Ik weet dat het gebeurd is en over de zoen zelf maak ik me ook helemaal niet druk maar het is gewoon lastig want hij is ook vriend met goede vrienden van mij dus ik vind het dan heel raar om hem tegen te komen op school en ik heb ook een gevoel dat hij boos op mij is terwijl ik toch niks fout gedaan heb? 

Bedankt voor de reacties :)

Ik weet dat het gebeurd is en over de zoen zelf maak ik me ook helemaal niet druk maar het is gewoon lastig want hij is ook vriend met goede vrienden van mij dus ik vind het dan heel raar om hem tegen te komen op school en ik heb ook een gevoel dat hij boos op mij is terwijl ik toch niks fout gedaan heb? 

Oh sorry dan had ik het net verkeerd begrepen. Ik snap dat je het gênant vind en als jij denkt dat hij boos op je is zou ik het gewoon aan hem vragen, want jullie zijn vrienden met dezelfde mensen. Ik snap het ook als je het niet aan hem zou vragen. Dan zou ik het gewoon afwachten, maar je moet natuurlijk doen wat voor jou het beste voelt!

 

hoi hoi

 

Ff voor de duidelijkheid; aan die zoen kun je niks meer doen dat is geweest.

En als je hem dan nog eens ziet of slecht voelt.. Zou ik er over praten. Het zit je namelijk toch dwars

Reageer