Vraag

SOS

  • 21 April 2018
  • 7 reacties
  • 215 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Er is een jongen, en ik vind hem heel erg leuk. Hij weet dat ik hem leuk vind, maar alsnog doet hij wel aardig tegen me enz. Ik weet dat ik geen kans maak, maar wat denken jullie dat ik nu moet doen?

7 reacties

Hii,
Probeer hem te vergeten, of ik bedoel eigenlijk, probeer het te accepteren.
Thanks voor je advies 🙂
Nog meer met advies?
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Waarom zou je geen kans maken? En waarom zou je hem beter kunnen vergeten? Hij heeft toch nog niet gezegd dat hij niks voor je voelt? Kijk als dat zou zijn, dan kan je het inderdaad wel uit je hoofd zetten en opzoek gaan naar andere leuke jongens..

Misschien kan je is met hem praten over dingen en als het gesprek lekker loopt dan kan je altijd vragen of hij een meisje leuk vind.. en zo kun je dan uitvogelen hoe en wat. Zou natuurlijk wel lullig zijn als hij over een ander meisje praat, maar daar zou je rekening mee moeten houden.

Of je kan is met hem afspreken om iets leuks te gaan doen. En dat hoeft niet meteen de bioscoop of een restaurant te zijn, maar bijv. Naar de stad of wat dan ook.

Of, of je kan hem per direct vragen of hij jou ook leuk vind. Dan weet je meteen wat hij vind.

Maar ja dat moet jezelf maar bekijken!

Gr: Mr.S
thanks voor je advies 🙂
Je moet het altijd proberen want dat dacht ik ook een keer bij een meid maar het ging wel goed.

En als hij niets met je wil probeer je het zo snel mogelijk te vergeten. Dan voel je je ook het best inplaats van dat je eerst drie weken verdrietig bent
Hoi!

Heeft hij gezegd dat hij alleen vriendschap voor je voelt? Zo niet, maak je nog een kans. Gevoelens kunnen veranderen, en de vriendschap tussen jullie kan een liefdesrelatie worden.

Zoals @Mr.S zegt, kan praten voor verduidelijking zorgen. Als je de waarheid kent, kan je die accepteren. Blijven piekeren helpt je niet verder.

Als hij geen liefdesgevoelens voor jou heeft, kan je bekijken of een vriendschap tussen jullie werkt. In het begin kan dat lastig zijn, gezien de gevoelens die je voor hem hebt, maar op langere termijn kan een vriendschap fijn zijn.

Groetjes
x

Reageer