Vraag

Sorry dat ik jullie hier mee lastig val

  • 18 February 2018
  • 3 reacties
  • 137 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi
Ondanks dat ik laatst verliefd was op een ander meisje ben ik toch weer verliefd geworden op mijn oude crush. Zij heeft mij ruim een jaar geleden afgewezen. Ik wil van de verliefdheid af. Ik heb weer eens de tips gebruikt uit het topic wat ik einde van de zomervakantie vorig jaar heb geplaatst, maar deze werken helaas niet meer. Ik weet ook niet waarom maar ik word steeds weer verliefd op haar. Haar ontlopen is onmogelijk want ze zit bij mij in de klas en woont in mijn straat.Sirry voor het lange en onduidelijke verhaal en sorry dat ik jullie voor de 55ste keer lastig val met m'n problemen.

JelmerHelper

3 reacties

Is er dan niets dat jou kan afleiden?
@MensPersoon, nee op dit moment helaas niet
Hoi!

Heb je je gevoelens al eens opgeschreven? Of getekend? Die verliefdheid neemt jou nu nogal over, dus misschien kunnen een deel van je gevoelens naar papier verplaatst worden.

Dat meisje heeft jou ruim een jaar geleden afgewezen. Dat is jammer. Denk je dat je met haar kunt praten over wat jij voelt? Het kan helpen je gevoelens uit te leggen aan de persoon waar je gevoelens voor hebt. Ze zit bij je in de klas en woont in je straat, dus kennen jullie elkaar een beetje?

Groetjes
x

Reageer