Vraag

Solliciteren bij werk van mijn crush?

  • 13 January 2021
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Badge

Nou, ik ben nog opzoek naar een bijbaan. En er is een vacature beschikbaar bij een supermarkt bij mij in de buurt, maar het probleem is mijn crush (is een j. Hij )Werkt daar . En vroeger had ik verteld aan hem dat ik hem leuk vind, als reactie gaf hij dat hij nog te jong was om die keuzes te maken. 
 

Wat zeggen jullie solliciteren daar of ergens anders? 

 

Want anders wordt het denk ik heel ongemakkelijk om te werken als hij ook werkt op die dagen . 
 

En als ik daar ga werken hebben jullie tips om ermee om te gaan met mijn gevoelens en hoe ik me moet gedragen enzo?
 

 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Het is zo ongemakkelijk als je het zelf maakt. Ik zou het gewoon doen, wat is het ergste dat er kan gebeuren? Iedereen heeft gevoelens, dat is helemaal niet gek.

Ik zou de baan gewoon pakken! Misschien werken jullie wel op verschillende dagen en komen jullie elkaar niet eens tegen tijdens het werk.

Het hoeft helemaal niet ongemakkelijk te worden want dat wat je hebt gezegd is al gebeurd toen je jong was. Misschien kan hij het niet meer goed herinneren en klikt het juist super goed tussen jullie. 

Ik zou de baan gewoon pakken want inderdaad tijdens het werk heb je meestal niet echt tijd om met elkaar te kletsen, als je al op dezelfde dag werkt. 

Gewoon doe zou ik zeggen. Je moet niet ergens een job laten liggen omdat hij daar toevallig ook werkt!

En hoe je je moet gedragen, je hebt beide je werk, dus of er heel veel tijd is te praten enzo weet ik niet. Ik zou zeggen probeer het, en vind je het te ongemakkelijk, dan kap je ermee, je kunt maar proberen.

Reageer