Vraag

Snijden om te straffen

  • 1 January 2018
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik ben nu 15 en ik ben al 3 keer met de exen van me beste vriendinnen gegaan. Ik vind het niet zo een big deal, want zij doen het ook met mijn exen. Alleen het probleem is dat ik het ze niet vertel en zij mij wel. Ik ben nu al 2 beste vriendinnen verloren en ik merk dat ik bijna geen vriendinnen meer heb voor mijn gevoel. Ik voel me al een jaar heel erg depressief en heb over meerdere dingen nagedacht zoals me zelf pijn doen en soms wel ergere dingen. Vandaag had ik ruzie met een van me beste vriendinnen omdat ze van iemand anders heeft gehoord dat ik met haar ex ben gegaan en ik was zo boos op me zelf dat ik dacht aan me buurmeisje die vroeger zichzelf sneed. Ik pakte een taart mes en probeerde het op me bovenbeen, maar het lukte niet. Toen probeerde ik het op me enkel het snijden ging ietsje beter maar het lukte nog steeds ni. Uiteindelijk pakte ik een scherp mes en toen het bloed kwam dacht ik alleen maar “ik wil nog meer snijden “. Ik wil beter worden. Dus heeft iemand advies voor me. Of zou iemand mijn praatmaatje willen worden?

2 reacties

Nouja, mijn advies heb jij al geschreven.
"Of zou iemand mijn praatmaatje willen worden?"
Dat lijkt mij de beste optie.
Je kunt hier via dit forum je problemen kwijt, maar echt praten kan hier alleen met de mensen van de Kindertelefoon.

Kun je in ieder geval kijken of er iets is dat jou af kan leiden?
Reputatie 3
Badge +4
Ehm wat maakt het uit dat je met haar ex bent gegaan?? Het is haar "ex"... Dus het is al uit toch? Waarom zou je dan niks met diegene mogen? Hier hoef je jezelf niet dom of stom te vinden. Mensen doen gewoon moeilijk 🙂

Reageer