Vraag

SNEL HULP NODIG, meisje zoenen

  • 15 January 2020
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik vind een meisje wel leuk en ik weet zij mij ook we praten via app elke dag en we zitten met elkaar op school. En ja op app zegt ze altijd hoe leuk ze me vind echt alles gewoon ze zegt echt wat ze voelt en ik ook. Maar op school in het echt is ze heel verlegen. Aankijken lukt niet zegt ze dan word ze verlegen en ze praat wel veel over haarzelf en haarvrienden enzo en we geven elkaar zoals bij iedere normale vrienden kusjes enzo op de wang. Maar ik wil haar echt graag zoenen en zij mij ook maar waar en wanneer en wat is het goede moment. Misschien wilt zij alleen een kusje op haar mond en dalijk is dat een afknapper als ik meteen zoen? Ik ben 14 en zij is 15. En is ze verliefd op me als jullie dit zo horen? En wanneer is het goeie moment en hoe moet ik dat doen om haar zegmaar soort van geil te maken bv tijdens het zoenen of zonder zoenen?

 

aub graag antwoord alvast bedankt!!!!


3 reacties

Ey,

Nice man! Dat ten eerste. ten tweede vraag haar een keer om af te spreken in een parkje ofzo als jullie al op zo'n manier zo dicht bij elkaar staan denk ik dat je haar zelfs om verkering kan vragen. Wacht gewoon op een stilte ofzo en ga iets dichterbij haar zitten. Die signalen zou ze wel moeten begrijpen.

 

Succes, LieverNiet🙃

Reputatie 3
Badge +3

Hallo! 

Ik snap waar je twijfel vandaan komt en eigenlijk heb ik hetzelfde met degene die ik op dit moment heb (mensen kunnen zeggen dat jongens het initiatief moeten nemen, maar ik heb schurft aan die mensen. Ik mag mensen uitvragen, de deur open houden, betalen voor het eten en al die dingen) 

Ja, met zijn 2en alleen zijn is een goede eerste stap. 

Het advies van lieverniet opvolgend, moet je haar misschien eerst om verkering vragen. De goede volgorde om deze dingen te doen. Wat lieverniet heeft gezegd klinkt als goed advies. Maar wat als ze dat soort signalen niet oppakt, zoals ik? 
Ze moet wel weten dat je haar wil kussen

Ik hoor wel eens dat je een duidelijke blik op haar lippen moet werken en haar terug aan moet kijken, maar of dit werkt? het zal mij een worst zijn

Ik denk dat het een kwestie is van gewoon doen! 

 

Sorry voor dit chaotische antwoord en sterkte ermee,

Kitsune-san

Heyy 

Het ''perfecte'' moment om haar te zoenen bestaat niet , dat moment moet je zelf perfect maken door haar te zoenen! En als je zeker weet dat ze jou ook wilt zoenen kun je bv zeggen '' doe eens je ogen dicht er hangt iets in je wimper'' en als ze daar dan staat met haar ogen dicht kun je haar zoenen, is best wel romantisch

Succes ermee!

 

Reageer