Vraag

snapstreak?? Hulp nodig ( alleen jongens)

  • 10 May 2019
  • 3 reacties
  • 314 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy, dit is misschien een rare vraag maar ik zit ermee. Is het raar om een jongen uit me klas ( waarmee ik niet echt omga) te vragen om snapstreak? Hij voegde me al heel lang geleden en we hebben nog nooit iets naar elkaar gestuurd, is het dan niet raar dat ik hem opeens snap met : heey kom reeks! Hier is dus de vraag voor jongens: als een meisje die je niet zo goed kent opeens om reeks vraagt, hoe zou je reageren ( en wat zou je denken)?

3 reacties

Hey,
Wat ik zal doen is gewoon hoi sturen. Als die persoon terug reageert met een snap krijg je zo een reeks. Ik vraag er namelijk nooit om maar kijk wat mensen zelf doen. Maar als je het vraagt is het ook niet zo erg. Het is de bedoeling van de app om streaks te maken en foto’s te sturen. Hopelijk heb je hier wat aan.

groetjes’
een persoon
Als ik jou was zal ik gewoon een snap sturen met: streak beginnen? Dan kan diegene nog denken dat je het naar meerdere mensen heb gestuurd
hey
hangt er vanaf van hoe aardig ze is zo ja zou ik het wel doen tis grappig om met een meisje snapstreaks te hebben vind ik

Mvg S

Reageer