Vraag

Snapchat sturen??

  • 2 January 2021
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Ik vind dus een meisje heel erg leuk (zie vorige topic), alleen ik ken haar niet zo heel goed en zij mij al helemaal niet. Toch wil ik proberen met haar te Snapchatten. Ik heb wel een Snapchat toegevoegd die heel misschien van haar is. Maar wat moet ik sturen? Ik durf niet goed een gesprek aan te gaan? Ik weet het echt niet. Misschien een optie om “per ongeluk” een Snapchat naar haar te sturen? En dan zeggen dat die naar iemand anders moest?


2 reacties

Badge

Hey, 

Een taktiek die ik zelf vaak gebruik is gwn hey sturen en als ze dan vraagt waarom dan kan je altijd zeggen dat je het naar iedereen hebt gestuurd als een streak maar het kan ook dat ze hey terug stuur en jullie op die manier een gesprek krijg 

Ik hoop dat dit help

Heyy

Je kunt aan haar vragen om streaks te doen. I know, het is de bedoeling dat je streaks krijgt door iedere dag te sturen, maar op die manier kun je wel een gesprek starten. Je kunt natuurlijk ook altijd vragen of een vriend me jouw gsm stuurt naar haar, weetje wel zo zonder bedoeling. Dan kun je daaruit een gesprek voeren ofzo.

 

Reageer