Snap het niet meer en weet niet meer wat ik moet doen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zal maar eens beginnen ik ben een jongen van 15 jaar die verliefd is op een Meisje van 15 jaar...

Wij hebben het altijd leuk op school en ze besteed veel aandacht aan me meer dan andere jongens en we appen elkaar ook veel alleen na school reageert ze wel maar altijd wat later en dan reageert ze . Waarop ik denk dat ze hard to get probeert te spelen . En toen werd het weekend we gingen allebei naar het zelfde dorpsfeestent en ik was daar en toen kwam ze aanlopen en gaf me een duw en liep weg met een glimlach en toen even later heb ik haar aangesproken en vroeg of ze met me naar de ijssalon wou die morgen daarop en zij zei van ja ehh en die vriendin die erbij stond zei ja ze heeft al fix met iemand. En toen ben ik weggegaan en deed net alsof ik het leuk had op het feest en was met een andere meisje vriendschappelijk aan het dansen toen zij eraan kwam en mij wegduwde en dat meisje begroette. En een vriend van me nouja of je het wel een vriend nog kan noemen heeft dingen tegen haar gezegd wat niet klopt en toen hebben we elkaar genegeerd die avond waarop we die maandag daarop bij de AH weer hebben goed gemaakt en heb gezegd dat hij alleen maar lult, en toen hebben wij echt een hele leuke tijd gehad ben zelfs bij haar thuis geweest omdat ze me flirterig zat uittedagen en ben toen naar haar huis gegaan en we hebben gezellig gekletst en ze liet merken dat ze graag gezoend worden want ze liet een filmpje zien op Instagram dat 2 mensen aan het zoenen waren en zei dat ze dat ook wou .. toen werd het weer weekend en het was een groot feest waar we allebei weer heen gingen en toen was ik daar aan het dansen met vrienden toen ik zag dat ze ook het feest binnen ging en net voordat ze langs me was keek ze nog ff naar mij en toen weer weg en ik had samen een biertje gehaald met een vriend van me en we lopen naar buiten toen zij ineens boos naar me toe kwam en zei Wat heb je allemaal niet over me gezegd?! tegen een andere nouja dezelfde vriend van dat vorige feest en ik vroeg aan hem wat hij zei en hij zei dat hij alleen zei wat vind je van diegene ? Ik dus... En ben naar haar heengelopen met die nouja vriend en vroeg haar wat hij nog meer zei en toen zei ze dat ik maar weg moest en ze wou me niet meer zien en toen kregen we dikke ruzie en meerdere mensen werden betrokken waarop ik die morgen heb gezegd via app ik ben klaar ik zet hier een punt achter en neem afstand .. sindsdien heb ik ook nog een foto op Instagram geplaatst met de tekst niet alle waarheden zijn geschikt om te zeggen maar leugens willen ze wel horen zoiets en ze kijkt blijkbaar nog steeds altijd nog mijn account en mijn berichten dat kan ik zien ( Is voor iedereen bedoeld ) ik stuur niks personelijk meer naar haar .


De vraag is nu wat moet ik doen ? Ik heb duidelijk gemaakt dat die soort van vriend dat hij altijd liegt en neem afstand En heb die vriend ook duidelijk gemaakt dat ik boos ben ... maar ik wil eigelijk haar wel weer terug

14 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Jullie zijn boos op elkaar. Zij heeft gezegd dat ze je niet meer hoeft te zien. Jij hebt gezegd dat je er een punt achter zet en dat je afstand neemt. Alles wijst erop dat dit gewoon klaar is. Ik zie haar niet terugkrabbelen. Waarom je het überhaupt zelf helemaal stopt terwijl je op haar verliefd bent is mij ook een raadsel, maar dat terzijde. Als je haar terug wilt moet je toenadering tot haar zoeken. Een excuus zal je kansen waarschijnlijk een heel klein beetje vergroten. Het is hopen dat zij er hetzelfde in staat.

Ik heb het geprobeerd te volgen, maar soms was ik je echt even kwijt. Amper leestekens plaatsen maakt een hele lap tekst lastig te volgen. Zeker omdat je best veel tussenzinnen gebruikt. Dus mocht je niet het gewenste antwoordt hebben gekregen; excuses. Het zal er dan aan liggen dat ik het niet begrijp.
Ze gelooft alles wat die zogenaamde vriend tegen haar heeft gezegd en nu geeft ze me daar de schuld van denk maar niet dat ik haar mijn excuses ga geven ik wacht gewoon af als ze me nog wil dan appt ze me wel of is dat een slechte oplossing ?
Ze gelooft alles wat die zogenaamde vriend tegen haar heeft gezegd en nu geeft ze me daar de schuld van denk maar niet dat ik haar mijn excuses ga geven ik wacht gewoon af als ze me nog wil dan appt ze me wel of is dat een slechte oplossing ?

ja.. opzich.. dat is een slechte oplossing..
Ik kon het inderdaad ook niet helemaal volgen, maar zoals ik het begrijp zijn jullie beide fout. Jij hebt gezegd dat je er een punt achter zet, zij heeft er een komma achter gezet... volgens mij laat dat zien dat het klaar is. Ik kan je hier verder niet echt advies op geven. Dat zij die vriend geloofd is erg rot, maar ik denk dat je beter je best had moeten doen voor haar zodat ze had kunnen zien en merken dat hij lult en dat je om haar geeft.
Reputatie 3
Badge +8
Je wilt haar terug en om dat voor elkaar te krijgen zul je toch echt zelf initiatief moeten nemen. Echter geef je aan te wachten tot zij zelf erop terugkomt. Je kan dan wachten tot je een ons weegt denk ik. Dus in die zin zie ik dat als een slechte oplossing.
Begin met waar ze van houdt
Hoi

Die vriendin gelooft dingen die een vriend heeft gezegd, wat jou boos gemaakt heeft. Jij bent verliefd op haar, maar wacht op toenadering, en bent niet van plan zelf toenadering te zoeken.

Je bent boos, misschien ook gekwetst, wat het moeilijk kan maken als eerste toenadering te zoeken. Echter denk ik dat jij de eerste stap moet zetten, aangezien die vriendin misschien nog steeds dingen gelooft die die vriend haar heeft verteld. Jij kan haar vragen wat die vriend heeft verteld, zodat je je kan verdedigen, en uitleggen hoe het echt zit.

Misschien zijn jullie beiden intussen wat gekalmeerd, is de grootste woede gaan liggen, en is een gesprek mogelijk.

Groetjes
x
Nieuwe wending

Die zogenaamde vriend wou het graag weer goed met mij hebben sinds dat ik erg kwaad op hem was en hij heeft haar geappt en gezegd dat hij eigelijk niet de waarheid heeft verteld waardoor zij boos op reageerde en zei dat door hem alles is verpest maar ze heeft mij nog niet geappt en sorry of wat dan ook gezegd wat moet ik doen ?
Die vriend heeft aan die vriendin verteld dat wat hij over jou zei, niet klopte. Dat lijkt me een stap in de goede richting. Die vriendin heeft met jou nog geen contact opgenomen. Misschien schaamt ze zich omdat ze de dingen die die vriend haar vertelde, zomaar geloofde, of weet ze niet goed hoe jou aan te spreken. Je zou kunnen wachten op toenadering van haar kant, en als die niet komt, zelf contact opnemen.

Ben je van plan het uit te praten met die vriend? Ik denk dat hij inziet dat hij fout zat, aangezien hij aan die vriendin opgebiecht heeft dat wat hij over jou zei, niet klopte.
Met mij en hem is al weer goed maar ja ze heeft me nog niet geappt en vandaag heeft ze Mentordag misschien heeft ze het er wel nu over met haar vriendinnen ...
Dus als ze mij niet appt dan moet ik haar appen ? Hoe en wat moet ik reageren want dat vind ik best wel lastig ...
Reputatie 3
Badge +8
Probeer eens zelf te handelen in plaats van precies te vragen wat te doen. Dat je het lastig vindt betekent niet dat iemand anders het voor je moet doen of moet bedenken. Je mag best zelfstandig beslissingen nemen en dit zou ook zeker niet slecht voor je zijn. Niet alles kan je ingefluisterd worden. Je kan toch ook gewoon een gesprek houden met iemand face to face. Dan hoef je toch ook niet na elke gebeurtenis aan iemand anders advies te vragen. Probeer nou gewoon jezelf te zijn en je eigen antwoorden te bedenken en formuleren. Het is geen hogere wiskunde. Dat is mijn advies.
--
'Dus als ze mij niet appt dan moet ik haar appen ?' Daar kun je voor kiezen. Het is ook aan te raden als je enig contact wilt, want beide geen contact zoeken zal er ook geen contact komen.
'Hoe en wat moet ik reageren want dat vind ik best wel lastig ...' Hoe jij normaal gesproken ook iemand begroet is een goed begin. In een eerdere reactie heb ik al aangegeven wat je daarna evt kan zeggen. Je maakt het jezelf veel te moeilijk. Reageer gewoon met wat in je opkomt, want meer kun je niet doen.
Tussen die vriend en jou is het alweer goed. Hoe hebben jullie het goedgemaakt? Misschien vind je daar 'inspiratie' in om haar te contacteren.

Een simpele 'Hey, hoe gaat het?' kan een opener zijn voor een conversatie. Zelf ben ik eerder voorstander om dit soort dingen uit te praten in een echt gesprek. 90% van communicatie bestaat uit lichaamstaal, en die 90% mis je als je via berichtjes communiceert.
Thanks allemaal !
Heb haar (zelf ) geappt en het is weer goed we hebben erover gepraat en ik heb gezegd wat me dwars zit en zij ook en dat was goed en ik heb gezegd ik weet niet wat na dit gesprek met ons gebeurt maar ik wil in iedegeval geen ruzie meer en toen zei zij ik ook niet
Hey, supergoed nieuws 🙂 Dat is heel fijn om te horen. Goed dat je zelf initiatief genomen hebt.

Reageer