Snap haar niet zo goed

  • 18 July 2018
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,
Ik zal eens beginnen
Ik heb al 2 maanden zoiets een Meisje geen verkering maar dat noem je bij ons fix en ik kan goed zien aan haar dat ze verliefd op me is , als ik alleen met haar ben laat ze dat ook zeker merken zoals toen ik haar onverwachtst trefte ging ze snel naar huis en deed make up op omdat ze telkens zei dat ze zich als een zwerver voelt en toen zat ik naast haar en pakte ze haar telefoon bij en zag een filmpje op Instagram van een zoenende stelletje en zei ze tegen mij dat ze dat ook graag wou.. we stoeien altijd met elkaar en we appen ook maar eerlijk gezegd hebben we liever dat we elkaar in het echt spreken van op app alleen het probleem is als ze met haar vriendinnen is we ze dat niet laten merken dat ze verliefd op me is maar 1 op 1 wel ik heb zo het gevoel dat een van haar vriendinnen mij niet zo mag en dat ze daarom twijfelt ..
Iemand 1 idee?

2 reacties

Ik zou kiezen voor de directe aanpak:
Je zegt dat je haar leuk vindt
Je vraagt of zij jou ook leuk vind (ookal weet je dat eigg al)
Dan hebben jullie als het goed is vanaf dat moment een relatie (ookal is fix eigg ookal een relatie je noemt het alleen niet een relatie, fix is echt gewoon bullshit eigg want je vind elkaar of leuk of niet en neemt dus een relatie of niet maar terug naar het onderwerp)
En Dan kan je meteen vragen waarom ze bij haar vriendinnen het probeert niet te laten merken dat ze je leuk vind/waarom ze zo anders doet

Gwn eerlijk zijn en vragen

PS Dybala is legend
PPS waarschijnlijk is het gewoon omdat ze niet wilt dat haar vriendinnen weten dat ze jou leuk vindt maar niet per se omdat 1 van hun jou niet mag of dat ze zich schaamt ofzo

Succes bro
Hoi

Als jij contact hebt met dat meisje, gaat alles heel goed, en lijken jullie het heel goed met elkaar te kunnen vinden. Als dat meisje bij haar vriendinnen is, wil ze dit niet laten zien.

Ik kan me voorstellen dat dat geheimhouden frustrerend kan zijn (of vind je het spannend?). Ik vind dat dat meisje ervoor uit zou mogen komen dat ze jou leuk vindt.

Kan je met haar bespreken wat ervoor zorgt dat ze bij haar vriendinnen zo anders doet?

Groetjes
x

Reageer