Slechte vriendin

• 3 mei 2014
  • 4 reacties
  • 230 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Nauw ik heb een vriendin die had problemen en ik hielp haar altijd en we waren super vrieninnen niemand kwam tussen ons
maar toen de probleem opgelost werd is ze met een ander vriendin heel goed geworden en ze vraagt niet meer om mij problemen wat moet ik met der ?

4 reacties

Beste Melliss, ik heb dit ook mee gemaakt.... dit voelt heel rot omdat je dan ook het gevoel hebt dat je zo veel voor haar hebt gedaan en dan opeens alsof het niet meer belagrijk is wat je allemaal voor haar hebt gedaan. ik zou gewoon afwachten hoe het gaat lopen. gewoon normaal contact behouden en keer afspreken wanneer ze kan / wilt. maar zeker niet te veel tijd / aandacht in stoppen...

Succes

Matthijs
okee dankjewell
Heei Meliss,

Ahw wat rot.. Jammer genoeg begrijp ik je ook echt.
Wel raar van der dat ze zo overstapt. Maar neem het haar niet kwalijk. Het is haar beslissing.
Ooit zou ze beseffen wat je allemaal voor der hebt gedaan en komt ze terug ( waarschijnlijk gebeurt dat tijdens een ruzie met haar en haar vriendin ).
Accepteer het wel. Je hebt je lesje geleerd. Wees vooral tevreden dat je zo goed voor der klaar stond. Maar ga verder.
Zoek ook een ander vriendin. Maar negeer je andere vriendin niet! Er komt een moment dat ze terugkomt.
En dan is de keus aan jou of je haar nog als ( beste ) vriendin wilt.
Je kan gewoon normaal afspreken en dat soort dingen. Maar zoek wel naar een ander vriendin. 
Wie weet is ze veel leuker en grappiger :rolleyes:
Veel succes!

x Dunya
Jaa dat deed ik inderdaad al en het helpt ook echt dankjeewell xx

Reageer