Slapen bij mijn vriend

  • 24 March 2021
  • 2 reacties
  • 271 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi lieve allemaal,

Ik heb sinds een week nu een vriend en heb al met hem geslapen. Ik ken hem al 10/15 jaar en onze ouders kennen elkaar net zo lang. 

We willen graag het liefste elk weekend bij elkaar slapen, ook nu in verband met de avondklok. Mijn ouders daarentegen hebben daar volgens mij problemen mee. Ze doen lastig, zeggen dat het snel gaat (terwijl we elkaar al zolang kennen), moet ook aan vriendinnen denken (wat ik doe, elk weekend ga ik de ene dag naar hem en de andere met vriendinnen). Wat is normaal? Hoevaak slapen jullie bij elkaar en hoevaak zien jullie elkaar?


2 reacties

Elk weekend bij elkaar slapen lijkt me niet zo apart toch? Al helemaal als jullie elkaar al zo lang kennen. Hoelang hebben jullie al een relatie? Misschien moeten je ouders daar nog even aan wennen.

Mochten ze echt heel moeilijk doen dan kan je altijd terugkaatsen met de vraag hoe zij vroeger waren. Succes!

nou ik heb op het moment geen vriendin, maar dat je elk weekend bij diegene slaapt kan ik me best voorstellen. ik zou dit wel gewoon lekker blijven doen, al helemaal omdat je hem al zo lang kent. mochten ze hier om bepaalde reden toch problemen mee hebben kan je altijd nog overdag er naar toen en dan wat vaker. succes

Reageer