Vraag

slaapfeestje met een jongen

  • 18 January 2021
  • 8 reacties
  • 998 Bekeken

Badge

Hoi ik ben lieve (niet echte naam),

ik ben 13 jaar en zit op 2-Vwo

over een maand wordt ik 14 en in de carnavals vakantie geef ik zoals ieder jaar een slaapfeestje maar dit jaar is het anders..

ik zit nu in een vriendengroep met 2 meisjes (exclusief mijzelf) en 1 jongen totaal dus 3 meiden en 1 jongen.

ik ben dan precies een jaar verliefd op de jongen maar hij is een hele goede vriend van mij op dit moment. 
 

ik wil hem heel graag uitnodigen maar ik weet niet of hij dat wel mag/wil hij heeft strenge ouders en hoe moet ik het vragen.

ik heb het ook aan een van de meisjes gevraagd en die zei dat hij ook kan komen en niet blijven slapen maar dat vind ik niet leuk dus ja.. ik weet niet zo goed wat nu😂

(denk niet aan gekke dingen die tijden het feestje gebeuren we zijn vwo haha dat zegt genoeg)

 

Voor de jongens die dit lezen.. zou jij naar het slaapfeestje gaan van je beste vriendin als enige jongen? (Ik denk trouwens dat hij een crush op mij heeft) 


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben trans, maar in principe gewoon 'een jongen'.

 

Ik zou echt sowieso naar dat slaapfeestje gaan. Gewoon omdat,

A. Jongen van 14 met meiden van 14.

En B. JE CRUSH ZIT ERBIJ :))))

 

Dus ja, ik zou wel gaan

Badge

Haha dat is wel waar maar zijn ouders zijn heel streng en ik ben vooral bang dat zij het niet goed keuren. Laatst was een van de meiden jarig en toen kon/mog (had hij niet gezegd) hij ook niet komen dus hebben we het niet door laten gaan omdat we het zielig vonden

Hee,

Misschien kunnen jullie met elkaar, met hem en zijn ouders afspreken dat hij wel blijft slapen maar in een andere ruimte of met iets van een schot ertussen?

Dat lijkt misschien minder leuk, maar valt wel mee. Het gaat immers om het idee.

Je kunt ook met ze (de ouders van die jongen) in gesprek gaan waarom ze het liever niet willen en wat voor compromis jullie zouden kunnen sluiten.

En anders kunnen jouw ouders of alle ouders dit met elkaar onderling regelen. Dat gaat soms net wat makkelijker en ze kunnen duidelijke afspraken maken met elkaar.

Mocht hij echt niet blijven slapen, kan hij natuurlijk wel ‘s avonds komen of de dag op de nacht van het feestje.

Veel plezier gewenst!

Groetjes,
Simply Me

Badge

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Ja ik zou gaan want like bijna al mijn vrienden zijn Meisjes.

boeie, vraag gwn. dat is een jongens droom.

Badge

Ik zou sowieso gaan als jongen. Als mijn beste vriendin me hiervoor uitnodigd zou ik echt heel erg blij zijn. 

Ik ben trans, maar in principe gewoon 'een jongen'.

 

Ik zou echt sowieso naar dat slaapfeestje gaan. Gewoon omdat,

A. Jongen van 14 met meiden van 14.

En B. JE CRUSH ZIT ERBIJ :))))

 

Dus ja, ik zou wel gaan

Is haar eigen feestje

Reputatie 3
Badge +3

heyy, ik herken het probleem (ook uit meidenperspectief met strenge ouders)

Vraag gewoon of hij ook wil logeren (nodig desnoods nog een vriend van hem uit) en als zn ouders twijfels hebben, vraag hoe zij willen dat er rekening gehouden wordt met hoe zij er over denken. denk aan aparte kamers/kleedruimtes, ouders erbij, etc. 

meestal is het dan geen probleem. Ik had die problemen ook, maar mn ouders kende de jongens die er waren en we sliepen in de woonkamer,dusja.

hopen dat je er wat aan hebt!

gr ranger15

Reageer