Vraag

slaap jij wel eens bij je ouders in bed?


Reputatie 3
Badge +4

Altijd als 1 van mijn beide moeders een paar dagen weg is mag ik altijd bij de gene die bij mij blijft in bed slapen.

Dit vindt ik altijd erg knus ook om dat ze dan haar arm om mij heen legt en mij lekker tegen zich aan drukt.

Dit geeft mij altijd een warm en prettig gevoel, en geb het gevoel dat dit de band met mijn beide moeders zich extra versterkt.

En af en toe slapen we ook wel eens met zijn drieën in 1 bed en lig ik tussen ze in wat mij ook een heel warm en veilig gevoel geeft.


19 reacties

Fijn voor je, er moet wel een moment komen dat je er overheen groeit tho. Dit kan niet voor altijd zo blijven. 

Hey sproetje

 

Het moet zeker eens kunnen om bij een ouder in bed te kruipen, als je dat gezellig vindt. Ik zou dit niet tot je twintigste blijven doen, maar doorheen je kind- en tienerjaren is dit vast eens gezellig. Vroeger sliep ik ook weleens bij mijn moeder in bed, als ik een nachtmerrie had gehad, of als ik erg veel last had van stress of angst. 

 

Op reis met mijn moeder delen we ook weleens een dubbel bed, omdat we dan maar één kamer nemen, en daar weleens een dubbel bed in staat. Nu ik wat ouder ben verkies ik in principe losstaande bedden, maar als er nu eenmaal een dubbel bed staat, ga ik daar niet moeilijk over doen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

Hey sproetje

 

Het moet zeker eens kunnen om bij een ouder in bed te kruipen, als je dat gezellig vindt. Ik zou dit niet tot je twintigste blijven doen, maar doorheen je kind- en tienerjaren is dit vast eens gezellig. Vroeger sliep ik ook weleens bij mijn moeder in bed, als ik een nachtmerrie had gehad, of als ik erg veel last had van stress of angst. 

 

Op reis met mijn moeder delen we ook weleens een dubbel bed, omdat we dan maar één kamer nemen, en daar weleens een dubbel bed in staat. Nu ik wat ouder ben verkies ik in principe losstaande bedden, maar als er nu eenmaal een dubbel bed staat, ga ik daar niet moeilijk over doen. 

 

Gr. Kenshin

Leuk je ervaring te lezen.

Ik slaap niet bij hun om dat ik bang ben of zo maar meer voor de gezelligheid en om dat het heerlijk knus is.

Wij krijgen eind deze maand een groot familie bed en dan gaat hun oude bed en mijn bed weg en mag ik lekker bij mij beide moeders blijven slapen.

Wij zijn altijd al erg close geweest met z’n drieën ik wordt ook opgenomen in hun relatie en we gaan alle drie ook een ring dragen met onze initialen er in gegraveerd.

Dit is ond bed die wij krijgen,

 

 

Hi sproetje,

 

toen we klein(er)  waren kropen we soms 's morgens wel eens bij papa en mama in bed, maar eigenlijk nooit een hele nacht.

 

Mijn twin en ik slapen wel samen in 1 tweepersoonsbed.

We hebben in onze slaapkamer wel 2 tweepersoonsbedden staan, maar we vinden het zo gezelliger en we hoeven dan ook maar 1 bed op te maken. Das win-win, toch :relaxed:

 

Als er nog iemand anders blijft slapen gaat die in dat andere bed of één van ons.

 

Wij krijgen eind deze maand een groot familie bed en dan gaat hun oude bed en mijn bed weg en mag ik lekker bij mij beide moeders blijven slapen.

Wij zijn altijd al erg close geweest met z’n drieën ik wordt ook opgenomen in hun relatie

ik snap niet wat je daar precies mee bedoelt. Kun je dat uitleggen?

 

Das wel een heel groot bed dat nieuwe bed.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 3
Badge +4

Hi sproetje,

 

toen we klein(er)  waren kropen we soms 's morgens wel eens bij papa en mama in bed, maar eigenlijk nooit een hele nacht.

 

Mijn twin en ik slapen wel samen in 1 tweepersoonsbed.

We hebben in onze slaapkamer wel 2 tweepersoonsbedden staan, maar we vinden het zo gezelliger en we hoeven dan ook maar 1 bed op te maken. Das win-win, toch :relaxed:

 

Als er nog iemand anders blijft slapen gaat die in dat andere bed of één van ons.

 

Wij krijgen eind deze maand een groot familie bed en dan gaat hun oude bed en mijn bed weg en mag ik lekker bij mij beide moeders blijven slapen.

Wij zijn altijd al erg close geweest met z’n drieën ik wordt ook opgenomen in hun relatie

ik snap niet wat je daar precies mee bedoelt. Kun je dat uitleggen?

 

Das wel een heel groot bed dat nieuwe bed.

 

Groetjes,

M&M's

Dat wat jij niet snapt over relatie heeft te maken met ons geloof wij zijn mormoons ( gaan niet zo zeer naar de kerk maar 4x perjaar ) en bij ons is polygamie ( sexuele liefdes relatie met meerdere personen) heel normaal vanaf dat wij 18 zijn ( ben ik over 4 jaar ) en mijn beide moeders zetten dan hun liefdes relatie open en treed ik toe en zijn wij alle 3 partners van elkaar en gaan wij ook de liefde met elkaar bedrijven ( sex ) en blijf ik ook bij hun wonen en als ik een relatie krijgt met een jongen of meisje komt hij of zij ook bij ons wonen en wordt opgenomen in onze gemeenschappelijke relatie en gaat ook met ons samen slapen etc hoop dat je het nu snapt

Reputatie 3
Badge +4

Hi sproetje,

 

toen we klein(er)  waren kropen we soms 's morgens wel eens bij papa en mama in bed, maar eigenlijk nooit een hele nacht.

 

Mijn twin en ik slapen wel samen in 1 tweepersoonsbed.

We hebben in onze slaapkamer wel 2 tweepersoonsbedden staan, maar we vinden het zo gezelliger en we hoeven dan ook maar 1 bed op te maken. Das win-win, toch :relaxed:

 

Als er nog iemand anders blijft slapen gaat die in dat andere bed of één van ons.

 

Wij krijgen eind deze maand een groot familie bed en dan gaat hun oude bed en mijn bed weg en mag ik lekker bij mij beide moeders blijven slapen.

Wij zijn altijd al erg close geweest met z’n drieën ik wordt ook opgenomen in hun relatie

ik snap niet wat je daar precies mee bedoelt. Kun je dat uitleggen?

 

Das wel een heel groot bed dat nieuwe bed.

 

Groetjes,

M&M's

Dat wat jij niet snapt over relatie heeft te maken met ons geloof wij zijn mormoons ( gaan niet zo zeer naar de kerk maar 4x perjaar ) en bij ons is polygamie ( sexuele liefdes relatie met meerdere personen) heel normaal vanaf dat wij 18 zijn ( ben ik over 4 jaar ) en mijn beide moeders zetten dan hun liefdes relatie open en treed ik toe en zijn wij alle 3 partners van elkaar en gaan wij ook de liefde met elkaar bedrijven ( sex ) en blijf ik ook bij hun wonen en als ik een relatie krijgt met een jongen of meisje komt hij of zij ook bij ons wonen en wordt opgenomen in onze gemeenschappelijke relatie en gaat ook met ons samen slapen etc hoop dat je het nu snapt

Wil wel even aanvullen dat je van onze kerk en geloof wel de liefde mag bedrijven tussen moeder dochter en vader zoon na je 18de maar niet vader met dochter of moeder met zoon om dat je dan zwanger kan raken wat niet gewenst is bij mensen uit de zelfde familie, maar een pure lesbische relatie tussen mij en mijn moeders mag dus wel van de kerk

Hey sproetje

 

Da’s nieuw voor me, die bepaalde band die je na je achttiende met je ouders krijgt. Is dit iets waar je zelf voor kan kiezen, of wordt het vrijwel van je verwacht dat je mee de relatie in stapt?

 

‘t Is niet iets dat ik mezelf zie doen, maar wat ik wel goed vind, is dat dit pas vanaf je achttiende gebeurt, en in principe niet vroeger. Zou dit namelijk op jongere leeftijd gebeuren, valt het onder misbruik. Ik vind het echter nog steeds een apart idee om deel uit te maken van de romantische en seksuele relatie met je ouders. Ook speciaal dat als je later een partner hebt, die zich zal aansluiten in de relatie met je ouders. 

 

Hoe staan jij en je vrienden hier tegenover? Bespreken jullie dit wel eens?

 

Gr. Kenshin

Hi sproetje,

 

heel erg bedankt voor je extra uitleg. Zo leer ik nog eens wat. Ik vind het wel cool dat je het hebt uitgelegd, want ik kan me ook wel weer voorstellen dat niet iedereen het begrijpt. Maar omgekeerd doen wij misschien ook wel dingen die voor jou apart klinken.

Ik heb dus eigenlijk net hetzelfde als @Kenshin, dus ik wacht jouw reactie af.

Het is uit belangstelling en niet dat je je moet verantwoorden, maar het is gewoon anders dan dat ik gewend ben.

Ik vraag me bijvoorbeeld af hoe zoiets in de praktijk gaat als je moeders samen willen knuffelen en misschien meer en jij ligt bijvoorbeeld al in bed. Ik bedoel als je eigen bed strakjes weg is en jullie hebben samen dat mooie grote bed, kun je dan nog steeds op een andere kamer slapen, als je dat zou willen?

Op zich lijkt het me wel gezellig met zijn allen, maar aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat je in de puberteit soms ook wat meer privacy wilt hebben.

Kijk maar wat je er over kwijt wilt. Het is puur belangstelling en geen oordeel hè.

Mijn twin en ik vallen allebei op jongens en dat is ook niet voor iedereen zoals zij het gewend zijn thuis.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 3
Badge +4

Hey sproetje

 

Da’s nieuw voor me, die bepaalde band die je na je achttiende met je ouders krijgt. Is dit iets waar je zelf voor kan kiezen, of wordt het vrijwel van je verwacht dat je mee de relatie in stapt?

 

‘t Is niet iets dat ik mezelf zie doen, maar wat ik wel goed vind, is dat dit pas vanaf je achttiende gebeurt, en in principe niet vroeger. Zou dit namelijk op jongere leeftijd gebeuren, valt het onder misbruik. Ik vind het echter nog steeds een apart idee om deel uit te maken van de romantische en seksuele relatie met je ouders. Ook speciaal dat als je later een partner hebt, die zich zal aansluiten in de relatie met je ouders. 

 

Hoe staan jij en je vrienden hier tegenover? Bespreken jullie dit wel eens?

 

Gr. Kenshin

Niets is verplicht en het gebeurt geheel vrijwillig en het wordt ook niet van je verwacht, en je kan er ook uit worden gezet als ze denken dat je het buiten de gezamenlijke  relatie beter hebt dan in de gezamenlijke relatie, en dat geldt ook voor mijn eventueel toekomstige partner.

Er wordt van uit gegaan je bent geboren uit liefde en krijgt alle zorg en warmte die je kunt krijgen, zelf kunt geven, waarom zou je dan op een gegeven moment niet een relatie met elkaar kunnen hebben om het nog meer uit te diepen en ook lichamelijk contact met elkaar gaan delen.

En ik heb al een hele warme band met mijn moeders we hoeven elkaar maar aan te kijken en begrijpen al wat we bedoelen bijvoorbeeld, daar naast ben ik nooit alleen er is altijd iemand thuis als ik uit school kom staat er altijd een kop thee klaar etc etc en zelf doe ik ook wel eens dingen en help ik mee in het huis om weer het weer terug te geven. En er is nooit ruzie problemen ik heb een echt heel warm huisje waar ik graag leef met alles er op en er aan.

Anders dan bij een vriendin die haar ouders zijn altijd maar weg zij heeft een sleutel en moet zich zelf redden, soms als ik bij haar ben en haar ouders komen te laat krijgt ze een apple moet ik weg om dat zij weer eens boodschappen moet doen en eten koken ( zij is ook 14 ) er is nooit liefde daar en  ook vaak ruzie in huis en haar ouders hebben altijd haast en alles moet maar snel snel en zijn vaak weer weg sporten enzo daar is het nooit gezellig maar koud en kil.

Ik sta er positief in vindt het ook een heel mooi uitgangs punt om iets in het leven te bereiken, en een heel warm en liefdevol leven te hebben en leiden, ook al zou ik door mijn aandoening nooit geen kinderen kunnen krijgen, en daar mee misschien geen partner, ik zal niet eenzaam worden en altijd liefde en warmte kennen.

Ik bespreek dit wel eens met vrienden ( heb er niet veel stuk of 4 ) en die geven mij een beetje gelijk hoe ik leef en wil leven, en woon in nog al een gelovig omgeving en ongeacht geloof niets is vreemd hier, iedereen heeft zo zijn eigen leef gewoontes en gebruiken.

Reputatie 3
Badge +4

Hi sproetje,

 

heel erg bedankt voor je extra uitleg. Zo leer ik nog eens wat. Ik vind het wel cool dat je het hebt uitgelegd, want ik kan me ook wel weer voorstellen dat niet iedereen het begrijpt. Maar omgekeerd doen wij misschien ook wel dingen die voor jou apart klinken.

Ik heb dus eigenlijk net hetzelfde als @Kenshin, dus ik wacht jouw reactie af.

Het is uit belangstelling en niet dat je je moet verantwoorden, maar het is gewoon anders dan dat ik gewend ben.

Ik vraag me bijvoorbeeld af hoe zoiets in de praktijk gaat als je moeders samen willen knuffelen en misschien meer en jij ligt bijvoorbeeld al in bed. Ik bedoel als je eigen bed strakjes weg is en jullie hebben samen dat mooie grote bed, kun je dan nog steeds op een andere kamer slapen, als je dat zou willen?

Op zich lijkt het me wel gezellig met zijn allen, maar aan de andere kant kan ik me ook wel voorstellen dat je in de puberteit soms ook wat meer privacy wilt hebben.

Kijk maar wat je er over kwijt wilt. Het is puur belangstelling en geen oordeel hè.

Mijn twin en ik vallen allebei op jongens en dat is ook niet voor iedereen zoals zij het gewend zijn thuis.

 

Groetjes,

M&M's

Hoe het in de praktijk gaat, ik ga ook wel eens uit logeren en blijven mn moeders thuis dan zullen zij het wel doen neem ik aan.

Dat vind ik mooi, dat alles gewoon vrijwillig en vrijblijvend gebeurt. Ik was even bang dat je sociale druk ervaarde om je bij de relatie te voegen, maar dat lijkt niet het geval te zijn. Fijn :slight_smile:

 

Ik vind het interessant, hoe er in verschillende geloofsstromen verschillend gedacht wordt over relaties en dergelijke. Boeiend ook. Wat jij me geleerd hebt, was helemaal nieuw voor me. Bedankt daarvoor. 

 

Super fijn dat je zo’n warm thuis hebt. Je gezin lijkt het erg goed met elkaar te kunnen vinden; da’s mooi. Bij mij thuis gaat het er eerder aan toe zoals bij die vriendin van je; vaak alleen, en best een kille sfeer. Dan ben ik blij dat jij het gezelliger hebt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb nog nooit bij mn ouders in bed geslapen maar kan mij wel voorstellen hoe fijn dat kan zijn en dat je dan ook meer binding hebt met je ouders klinkt me logisch.

Die bedden ken ik heb ze wel eens getest hier in het centrum eeg fijn zo’n groot bed en lekker veel ruimte!

 

 

Reputatie 2
Badge +1

Dat vind ik mooi, dat alles gewoon vrijwillig en vrijblijvend gebeurt. Ik was even bang dat je sociale druk ervaarde om je bij de relatie te voegen, maar dat lijkt niet het geval te zijn. Fijn :slight_smile:

 

Ik vind het interessant, hoe er in verschillende geloofsstromen verschillend gedacht wordt over relaties en dergelijke. Boeiend ook. Wat jij me geleerd hebt, was helemaal nieuw voor me. Bedankt daarvoor. 

 

Super fijn dat je zo’n warm thuis hebt. Je gezin lijkt het erg goed met elkaar te kunnen vinden; da’s mooi. Bij mij thuis gaat het er eerder aan toe zoals bij die vriendin van je; vaak alleen, en best een kille sfeer. Dan ben ik blij dat jij het gezelliger hebt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Zulke relaties heb je wel meer hoor mijn ex buurmeisje is ook zo’n relatie binnen gestapt met ik meende 7 andere personen ( volgens mij 1 man en 6 vrouwen ) toen ze 17 was is ze langzaam de relatie in geleid en op haar 18de verjaardag is ze spiritueel met haar leef groep getrouwd.

En voor sproetje is het een heel mooi gegeven , omdat ze nu al heel close is met haar moeders dit gaat “verzegelen” met een relatie en in de liefdes en sex relatie van haar moeders gaat toe treden misschien is dit ook wel een teken dat ze misschien een polygamie gemeenschap willen opbouwen, gezien als sproetje een eigen vriend of vriendin krijgt buiten haar ouders om deze ook toe kan treden tot hun relatie het lijkt mij zoals sproetje schrijft een groot en zeer warm nest toe waar ze in leeft en dat ook maar zo niet op wilt geven en misschien wil ze wel veel meer geven dan dat ze nu kan om dat ze nog minderjarig is iets wat in mijn ogen heel erg mooi en romantisch toelijkt.

 

 

Reputatie 3
Badge +4

Dat vind ik mooi, dat alles gewoon vrijwillig en vrijblijvend gebeurt. Ik was even bang dat je sociale druk ervaarde om je bij de relatie te voegen, maar dat lijkt niet het geval te zijn. Fijn :slight_smile:

 

Ik vind het interessant, hoe er in verschillende geloofsstromen verschillend gedacht wordt over relaties en dergelijke. Boeiend ook. Wat jij me geleerd hebt, was helemaal nieuw voor me. Bedankt daarvoor. 

 

Super fijn dat je zo’n warm thuis hebt. Je gezin lijkt het erg goed met elkaar te kunnen vinden; da’s mooi. Bij mij thuis gaat het er eerder aan toe zoals bij die vriendin van je; vaak alleen, en best een kille sfeer. Dan ben ik blij dat jij het gezelliger hebt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Zulke relaties heb je wel meer hoor mijn ex buurmeisje is ook zo’n relatie binnen gestapt met ik meende 7 andere personen ( volgens mij 1 man en 6 vrouwen ) toen ze 17 was is ze langzaam de relatie in geleid en op haar 18de verjaardag is ze spiritueel met haar leef groep getrouwd.

En voor sproetje is het een heel mooi gegeven , omdat ze nu al heel close is met haar moeders dit gaat “verzegelen” met een relatie en in de liefdes en sex relatie van haar moeders gaat toe treden misschien is dit ook wel een teken dat ze misschien een polygamie gemeenschap willen opbouwen, gezien als sproetje een eigen vriend of vriendin krijgt buiten haar ouders om deze ook toe kan treden tot hun relatie het lijkt mij zoals sproetje schrijft een groot en zeer warm nest toe waar ze in leeft en dat ook maar zo niet op wilt geven en misschien wil ze wel veel meer geven dan dat ze nu kan om dat ze nog minderjarig is iets wat in mijn ogen heel erg mooi en romantisch toelijkt.

 

 

Precies dat, dat gebeurt bij ons , mormonen, ook zo,  an af mijn 17de verjaardag zal ik ook de relatie in geleid worden, en groei ik ook de gezamenlijke relatie  met mijn beide moeders in.

zo dat ik op de dag dat ik 18 wordt precies om 00.01 uur ik de legale leeftijd heb om sex te bedrijven ik zover klaar ben dat ik direct met mijn beide moeders naar bed ga en ontmaagd wordt en sexueel geactiveerd wordt door hun eigenlijk voel ik mij er nu al klaar voor maar ben nog minderjarig wat strafbaar is dus moet nog even wachten maar soms verheug ik mij er nu al op om lekker vrij onze intimiteit te delen en sex te hebben met ons 3

Reputatie 3
Badge +4

Dat vind ik mooi, dat alles gewoon vrijwillig en vrijblijvend gebeurt. Ik was even bang dat je sociale druk ervaarde om je bij de relatie te voegen, maar dat lijkt niet het geval te zijn. Fijn :slight_smile:

 

Ik vind het interessant, hoe er in verschillende geloofsstromen verschillend gedacht wordt over relaties en dergelijke. Boeiend ook. Wat jij me geleerd hebt, was helemaal nieuw voor me. Bedankt daarvoor. 

 

Super fijn dat je zo’n warm thuis hebt. Je gezin lijkt het erg goed met elkaar te kunnen vinden; da’s mooi. Bij mij thuis gaat het er eerder aan toe zoals bij die vriendin van je; vaak alleen, en best een kille sfeer. Dan ben ik blij dat jij het gezelliger hebt :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Zulke relaties heb je wel meer hoor mijn ex buurmeisje is ook zo’n relatie binnen gestapt met ik meende 7 andere personen ( volgens mij 1 man en 6 vrouwen ) toen ze 17 was is ze langzaam de relatie in geleid en op haar 18de verjaardag is ze spiritueel met haar leef groep getrouwd.

En voor sproetje is het een heel mooi gegeven , omdat ze nu al heel close is met haar moeders dit gaat “verzegelen” met een relatie en in de liefdes en sex relatie van haar moeders gaat toe treden misschien is dit ook wel een teken dat ze misschien een polygamie gemeenschap willen opbouwen, gezien als sproetje een eigen vriend of vriendin krijgt buiten haar ouders om deze ook toe kan treden tot hun relatie het lijkt mij zoals sproetje schrijft een groot en zeer warm nest toe waar ze in leeft en dat ook maar zo niet op wilt geven en misschien wil ze wel veel meer geven dan dat ze nu kan om dat ze nog minderjarig is iets wat in mijn ogen heel erg mooi en romantisch toelijkt.

 

 

Precies dat, dat gebeurt bij ons , mormonen, ook zo,  an af mijn 17de verjaardag zal ik ook de relatie in geleid worden, en groei ik ook de gezamenlijke relatie  met mijn beide moeders in.

zo dat ik op de dag dat ik 18 wordt precies om 00.01 uur ik de legale leeftijd heb om sex te bedrijven ik zover klaar ben dat ik direct met mijn beide moeders naar bed ga en ontmaagd wordt en sexueel geactiveerd wordt door hun eigenlijk voel ik mij er nu al klaar voor maar ben nog minderjarig wat strafbaar is dus moet nog even wachten maar soms verheug ik mij er nu al op om lekker vrij onze intimiteit te delen en sex te hebben met ons 3

Ps

wij willen een 100% lesbische polygamiesche groep op richten en langzaam meerdere vrouwen toe laten zonder kinderen en wij willen ook geen kinderen in de groep om dat er al te veel mensen zijn op de planeet en wij daar niemand aan toe voegen wil

Reputatie 2
Badge +1

 -onnodige quote verwijderd-
​​​​​​​

Hoi sproetje,

 

hebben jullie het bed inmiddels gekregen?
Hoe bevalt het bed, en het samen slapen met je beide moeders in een bed?

Reputatie 3
Badge +4

 -onnodige quote verwijderd-

Hoi sproetje,

 

hebben jullie het bed inmiddels gekregen?
Hoe bevalt het bed, en het samen slapen met je beide moeders in een bed?

 

Heb je misschien belangstelling vanuit je werk?

Maar we hebben het bed nu 4 weken, en het bevalt uitstekend, het heeft enorm veel voordelen.

Sinds wij het bed hebben, ga ik samen met mijn beide moeders op een vaste tijdstip naar bed.

Wij liggen om de beurt in het midden, dat is het fijnste plek om te liggen, om dat de gene die aan weerszijde liggen lekker tegen je aan gaat liggen , en je klem ligt en hun lichamen lekker tegen je aan voelt, en als ze hun arm om je heen doen, dat voelt super warm, zo niet heet en comfortabel, je wordt bedolven door liefde en het is super knus om in deze positie te liggen.

En ook onze sociale band onderling is alleen maar sterker geworden we groeien echt heel close naar elkaar toe, wij worden steeds meer een 3ling wat dat betreft.

En qua slapen op zich ook er is meer onderlinge controle dus we slapen beter, vroeger toen ik nog een eigen bed had en ik niet slapen kon greep ik al snel naar mn tablet of phone om te internetten etc soms wel tot diep in de nacht. Maar sinds ik samen met mijn beide moeders in bed slaap is dit niet meer aan de orde het stimuleert je wel om te slapen als mijn moeders ook gaan slapen.

Ik slaap nu ook veel rustiger, waar ik eerder niet onder een dekbed kon slapen en alleen maar in slaapzakken sliep , slaap ik nu alleen nog onder een dekbed of ik nu in het midden lig of op 1een van de zijkanten, maakt niet uit ik snap nu erg goed en rustig en ben s’morgens ook niet meer zo vroeg wakker.

Voor ons 3en heeft het goed uitgepakt om samen in 1 bed te slapen.

We wachten dan ook lekker af tot ik meerderjarig ben om te zien hoe het gaat als wij dan ook onze intimiteit ( sexuelelusten ) met elkaar gaan delen denk dat onze groep binding dan nog meer de diepte in gaat, nu lijkt het meer op een platonische relatie.

Reputatie 2
Badge +1

 -onnodige quote verwijderd-

Hoi sproetje,

 

hebben jullie het bed inmiddels gekregen?
Hoe bevalt het bed, en het samen slapen met je beide moeders in een bed?

 

Heb je misschien belangstelling vanuit je werk?

Maar we hebben het bed nu 4 weken, en het bevalt uitstekend, het heeft enorm veel voordelen.

Sinds wij het bed hebben, ga ik samen met mijn beide moeders op een vaste tijdstip naar bed.

Wij liggen om de beurt in het midden, dat is het fijnste plek om te liggen, om dat de gene die aan weerszijde liggen lekker tegen je aan gaat liggen , en je klem ligt en hun lichamen lekker tegen je aan voelt, en als ze hun arm om je heen doen, dat voelt super warm, zo niet heet en comfortabel, je wordt bedolven door liefde en het is super knus om in deze positie te liggen.

En ook onze sociale band onderling is alleen maar sterker geworden we groeien echt heel close naar elkaar toe, wij worden steeds meer een 3ling wat dat betreft.

En qua slapen op zich ook er is meer onderlinge controle dus we slapen beter, vroeger toen ik nog een eigen bed had en ik niet slapen kon greep ik al snel naar mn tablet of phone om te internetten etc soms wel tot diep in de nacht. Maar sinds ik samen met mijn beide moeders in bed slaap is dit niet meer aan de orde het stimuleert je wel om te slapen als mijn moeders ook gaan slapen.

Ik slaap nu ook veel rustiger, waar ik eerder niet onder een dekbed kon slapen en alleen maar in slaapzakken sliep , slaap ik nu alleen nog onder een dekbed of ik nu in het midden lig of op 1een van de zijkanten, maakt niet uit ik snap nu erg goed en rustig en ben s’morgens ook niet meer zo vroeg wakker.

Voor ons 3en heeft het goed uitgepakt om samen in 1 bed te slapen.

We wachten dan ook lekker af tot ik meerderjarig ben om te zien hoe het gaat als wij dan ook onze intimiteit ( sexuelelusten ) met elkaar gaan delen denk dat onze groep binding dan nog meer de diepte in gaat, nu lijkt het meer op een platonische relatie.


Idd was gewoon belangstelling vanuit mijn werk.

Wat ik gelezen heb klopt dus wel dat je beter slaapt ed als je met meerdere op 1 kamer ligt ( merk ik op het werk ook wel in het test centrum) maar om met meerdere personen in een bed te slapen had ik niet veel ervaringen over gelezen,maar komt op het zelfde neer als je met meerdere op een kamer slaapt maar dan in apparte bedden.

Dat jullie onderlinge band zo erg naar elkaar toe groeit komt ook wel door het samen slapen, om dat jullie nu nog meer bij elkaar zijn en nog meer betrokken zijn met elkaar verstevigd dit alleen maar, waar door jullie steeds meer tot elkaar aangetrokken voelen en dit ook steeds dieper wordt bij jullie.

Als jij straks 16 bent mag je ook legaal  lichamelijke contact hebben met je beide moeders, en als jullie dan sex met elkaar gaan bedrijven gaat jullie relatie zich nog meer gaat zetten en dan ook echt van een relatie kunnen spreken want dan zijn jullie immers in alle opzichten partners van elkaar

Badge

Hoi,

 

Ookal is dit een oud topic, ik wil ff reageren op wat Sproetje eerder zei:

 

“Wil wel even aanvullen dat je van onze kerk en geloof wel de liefde mag bedrijven tussen moeder dochter en vader zoon na je 18de maar niet vader met dochter of moeder met zoon om dat je dan zwanger kan raken wat niet gewenst is bij mensen uit de zelfde familie, maar een pure lesbische relatie tussen mij en mijn moeders mag dus wel van de kerk”

 

Dit is NIET waar… google het maar.
In de officiële mormoonse kerk is homoseksualiteit niet gewoon en incest is er zeker niet toegestaan. Ofwel Sproetje is voorgelogen ofwel ze is lid van een rare afsplitsing van die kerk. Ikzelf denk dat ze misschien vooral fantaseert, juist ook door deze verkeerde informatie te geven. 

De mormonen hebben het als geloof al moeilijk genoeg (thanks, South Park) om serieus genomen te worden, zonder deze vreemde leugens.

Maar Sproetje zal hier op dit forum wel nooit meer actief zijn. Ik hoop voor haar dat ze hoe dan ook een fijn seksleven heeft, met of zonder die “moeders”. 

ikzelf vind het wel wat verontrustend dat er in deze topic zo gereageerd wordt op incest (en de mix ervan met polyamorie) alsof dat OK is.  Ik vind dat er in dat gezin wel sprake is van ongezonde seks en misbruik. 

Reageer