Slaafje zijn

  • 9 July 2018
  • 6 reacties
  • 1494 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Kan ik zomaar bij iemand voor een weekend echt een huisslaaf zijn of is dat onverstandig ik twijfel hier echt aan het is bij een oudere maat bij mij dus is wel te vertrouwen

6 reacties

Hi Rico88,

wat hebben jullie afgesproken dat jij voor hem moet doen dan?

Ik ben samen met mijn twin ook wel eens als seksslaaf behandeld en dat is niet echt bevallen. Het was toen we door een aantal jongens werden misbruikt, dus situatie was misschien wel een beetje anders, maar ok. Maak duidelijke afspraken.

Groetjes,
M&M's
Theoretisch gezien kan zeer veel, maar ik denk dat je het als eerste met hem moet bespreken.
Dan weet je ook of het verstandig is.
Hi Rico88,

Ben je er al een beetje uit voor jezelf? Dus wat je zou willen doen en wat niet?

Ik kan je wel een voorbeeld geven van wat we moesten doen en dan kun jij alvast bedenken of je dat zou willen. Ik weet natuurlijk niet of die maat van jou zulke dingen met jou wilt doen, maar wie weet. Dus denk er goed over na.

Twin en ik moesten ’s morgens bloot op onze knieën gaan zitten in de badkamer en dan kwamen die jongens ook bloot en moesten we ze pijpen en spoten ze hun sperma in ons gezicht en ook wel in ons mond en daarna plasten ze in ons gezicht en over ons heen. Mijn broertje en ik moesten hetzelfde bij elkaar doen.

Soms moest ik mijn twinbroertje neuken, terwijl hij (mijn twin) die jongens pijpte of pijpte mijn twin mij, terwijl hij door die jongens geneukt werd en omgekeerd en ook andere combinaties.

Als die jongens wilden gaan plassen, moesten we hun piemels uit hun broek halen en vasthouden, tijdens het plassen.

Onder de douche moesten we ze inzepen met onze blote handen en nog meer dingen.

Soms moesten we bloot hun kamer opruimen en de (af)was doen ofzo.

Als je van elkaar houdt en het vrijwillig is, dan kan het wel fijn zijn, maar wij moesten het doen. Soms voelde het lichamelijk wel fijn en opwindend en we kwamen dus ook wel klaar, maar we wilden het geestelijk eigenlijk niet.

Het klinkt misschien raar, maar het “liefste” deden m’n twin en ik dingen bij elkaar. Wij houden tenminste nog van elkaar en als we met elkaar dingen deden, dan hoefden we op dat moment iig niet met die jongens.

Bij alles wat we deden konden ze aan ons zitten en dat deden ze dus ook vaak.

Hoe oud is jouw vriend en zijn jullie verliefd op elkaar?

Groetjes,
M&M’s
Hoi!

Volgens mij is slavernij verboden. Je kan de afspraak maken bij iemand klusjes te doen, eventueel in ruil voor een beetje geld. Je kan die persoon ook helpen zonder dat daar iets tegenover staat, bijvoorbeeld als die persoon het moeilijk heeft.

Zolang jij geen dingen doet die je niet wilt, is het ok. Vanaf het moment dat er iets gebeurt waar jij je niet goed bij voelt, heb je het volste recht het af te trappen.

Uit liefde kan je dingen voor elkaar doen, maar nooit dingen die je niet wilt.

Groetjes
x
Het ligt er wel aan wat je dan gaat doen...

Seksslaaf is, nouja, alleen ok als jij het zelf ook wil/fijn vindt.

Slaaf om dingen op te ruimen, zou ik niet doen, want opruimen is ehm, niet heel leuk.

Als je vriend het moeilijk heeft thuis ofzo, is het een ander verhaal, maar ga niet dingen doen uit medelijden die je anders niet zou doen.
Badge

Ik weet niet wat je met huisslaaf bedoelt. Ik dat de afwas, en kuisen enzovoort. Of eerder een slaaf in huis. Het enige dat ik weet is dat ik graag een sex slaaf zou willen zijn, sterker een sissy slaaf. Dat is echt mijn grote droom. Met zo en mooie meerstes.😍

 

Grts ik en mezelf

Reageer