Vraag

Single voor het leven - Hoe krijg ik een vriendin.

  • 19 November 2019
  • 13 reacties
  • 762 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben al 13.5 jaar single, hoe kan ik eindelijk een vriendin fixen? :)


13 reacties

Hoi,

Je bent pas 13. Heel veel kinderen hebben op die leeftijd nog geen verkering gehad dus is er niks aan de hand. Ben je al verliefd? Stap op diegene af en knoop een gesprek aan. Gewoon iets casuals over school bijvoorbeeld. Als je gewoon leuk en aardig tegen haar doet begint ze misschien ook iets voor je te voelen. Vooral niet jezelf aan uitsloven! Veel succes!

 

Reputatie 1
Badge +1

75% van de 13-jarigen hebben al verkering (gehad) en mijn beste vriend ook maar thanks voor je tips.

 

 

Reputatie 3
Badge +4

75% van de 13-jarigen hebben al verkering (gehad) en mijn beste vriend ook maar thanks voor je tips.

 

 

 

En 75% plus je beste vriend eindigt op niks. Niet rot bedoeld tho. Tegenwoordig moet alles zo snel gaan.. seks, relaties, drugs etc. Waarom? Hoeft allemaal niet en al helemaal niet nu. Geniet nou maar van je vrije leven, toen ik 13 was dacht ik nog lang niet aan een relatie hahah

 

haha ik ben al 16,5 jaar singel

 

nyny

Ik ben ook al 14 en een half jaar single, maar ben een jongen en een beetje social awkward ¯\_(ツ)_/¯

Ik ben ook 13 en ik vind het ook lang duren, en sommige mensen vinden hun liefde pas als ze 20 zijn ofzo, je weet het niet. Je hoeft je in ieder geval NU niet druk te maken om relaties, dat komt heus nog wel. Geniet nog maar van je rustige leven! :)

 

Grtz Shadowz

Reputatie 2
Badge +1

sameee, ik wil ook echt een vriendje

Badge +1

-Onnodige quote verwijderd-

Hoi, ik heb ooit ergens gelezen dat als je er naar op zoek bent, de kan veel kleiner is dat je iemand vind dan als je gewoon je leven lijd.

Badge +1

ik heb zelf een vriendje, je kunt online via discord (bijvoorbeeld) iemand zoeken. Weet wel dat meisjes afhaken als jongens zeggen ‘ik ben op zoek naar een vriendin’ ze kunnen je gaan zien als een fuck boy gaan zien.

hopelijk heb je er wat aan :)

Reputatie 6
Badge +12

je moet niet jezelf uitsloven want dat werkt (meestal) niet

Badge

Als je verkering neemt omdat je er zin in hebt NIET DOEN. Je moet pas een meisje echt vragen als je echt dwnkt dat je met haar lang kan volhouden en haar al echt erg leuk vind! Je breekt iemands hart alleen maar als je maar verkering neemt met haar omdat je een vriendin wilt

Reputatie 3
Badge +2

Heb geduld, je moet jezelf niet zo te pushen. Je bent pas 13 en dat is nog best jong, je hoeft op deze leeftijd echt niet perse een vriendin te hebben. 

Was het maar zo,

 

Een vriendinnetje of vriendje is niet iets voor een status ofzo, net als alles anders in deze maatschappij. Ik ben net 16 en heb ook nog nooit een meisje gefixed, of ja mn buurmeisje XD. Geef het tijd er zal vast wel een mooi en lief meisje je pad kruisen. 

Reageer