Vraag

Shit verliefd op een jongen met een vriendin

  • 10 January 2021
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Shit omg, een paar topics geleden heb ik verteld dat ik verliefd ben alleen dat ik niet weet op wie en dat ik een vriendje wil en dat ik wil dat hij bij me is.

Nou. Ik was een beetje met vrienden aan het praten in de groepsapp, en toen typte een jongen wat, en hij gaf me gelijk met een soort tip maar dat doet er niet toe. En ik moest lachen. En ik denk dat ik verliefd op hem ben. Ik ontdekte het net pas maar als ik aan hem denk dan krijg ik het gewoon warm en hij is echt super knap. Maar er is 1 dingetje hij heeft een vriendin. En zij is super aardig en ze verdient hem maar HOE KAN HET DAN DAT IK HEM LEUK VIND ALS IK WEET DAT HIJ NIET OP MIJ IS. ik was liever niet verliefd waarom is dit zo MOEILIJK!!!! wat moet ik doen en hoe gaat verliefdheid over plssss help me.

Liefs x


5 reacties

Goedenavond @Elzaaatje,

 

Wat vervelend, oei. Helaas gaat verliefdheid niet zomaar over. Wel balen voor je, snap wel een beetje hoe jij je kan voelen. Maar, zodra hij nog gelukkig is met die gene, kan je hem dat helaas niet ontnemen. Helaas is liefde iets wat altijd oneerlijk is en zal blijven. 

En als het je extreem dwars blijft zitten, zou je het eventueel aan je beste vriend(in) kunnen vertellen. En als je dat liever niet doet, kan je het ook nog altijd opschrijven bijvoorbeeld. En heel misschien, valt die wel voor jou. Je weet het maar nooit. Hou hoe dan ook het positieve erin. Hopelijk heb je hier wat aan.

 

Joejoe :)

Heyy 

Ten eerste kan je gevoelens niet uitzetten, je vind nou eenmaal iemand leuk of niet. Het mooie is is dat je ook sws meer mensen leuk gaat vinden. Je hoeft dus niet te lang stil te blijven staan bij deze jongen. Hij is leuk, en door. 

Ten tweede is het heel normaal om een jongen eigenlijk 'zomaar' leuk te gaan vinden, zoals je al zei, je wilt ook gewoon heel graag een vriendje, dan is het niet zo gek dat je uitkomt bij iemand met een vriendin: je zou die vriendin willen zijn. Er zit logica achter. Je vindt iemand die hartstikke leuk is, en single, en geïnteresseerd in jou. Dat komt echt wel. Maak je daar maar geen zorgen over. Zorg ervoor dat je niks overhaast of forceert, het moet wel echte liefde zijn (ik heb ook in de zinnen hiervoor het gehad over 'leuk' in plaats van 'verliefd' omdat ik enigszins betwijfel dat het tweede aan de hand is) 

Badge

heb ik ook op iemand ze is heel leuk maar heeft al een vriendje, het voelde als een enorme opluchting toen haar vertelde dat ik verliefd op haar ben ook al wees ze me af, we zijn nog steeds bevriend

Badge

Shit omg, een paar topics geleden heb ik verteld dat ik verliefd ben alleen dat ik niet weet op wie en dat ik een vriendje wil en dat ik wil dat hij bij me is.

Nou. Ik was een beetje met vrienden aan het praten in de groepsapp, en toen typte een jongen wat, en hij gaf me gelijk met een soort tip maar dat doet er niet toe. En ik moest lachen. En ik denk dat ik verliefd op hem ben. Ik ontdekte het net pas maar als ik aan hem denk dan krijg ik het gewoon warm en hij is echt super knap. Maar er is 1 dingetje hij heeft een vriendin. En zij is super aardig en ze verdient hem maar HOE KAN HET DAN DAT IK HEM LEUK VIND ALS IK WEET DAT HIJ NIET OP MIJ IS. ik was liever niet verliefd waarom is dit zo MOEILIJK!!!! wat moet ik doen en hoe gaat verliefdheid over plssss help me.

Liefs x

als je het weet, vertel je het me dan:pray:

Reputatie 3
Badge +2

Heejj @Veertje03 , echt vervelend ja hij zit dus ook in mn klas bedankt voor de tips ik ga iig niet iets doen qua actie ondernemen ofzo

Reageer