Beantwoord

Sex met ex van zus?

  • 30 April 2018
  • 9 reacties
  • 3231 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik heb laatst 2x afgesproken met de ex van me zus en de eerste keer zaten we al te zoenen ? en tweede keer wou hij het doen. Ik was er nog niet klaar voor dus heeft ie op me lopen rijden... naakt.. (ik had gewoon kleren aan) maar nu wilt hij dus dat ik weer kom en dan verder gaan....
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 June 2018, 20:00

Bekijk origineel

9 reacties

Hij is 18 en ik 14
Hoi!

Naast het feit dat hij de ex van je zus is, is het belangrijk dat jij alleen dingen doet waar je je goed bij voelt. Vond je het ok wat hij met je deed?

Als jij niet verder wilt gaan, hoef je dat niet te doen. Bij twijfel is het beter af te wachten. Als jullie nu sex hebben, en je krijgt er spijt van, kan je de klok niet terugdraaien. Als jullie nog even geduld hebben, zodat jij de kans krijgt hierover na te denken, maak je waarschijnlijk de juiste beslissing.

Rond deze leeftijd is vier jaar leeftijdsverschil best wat. Hij is een stuk ouder, en het kan dat hij dingen anders ziet dan jij. Het is belangrijk dat jij niets tegen je zin doet, in wat voor situatie je je ook bevindt. Als jullie ergens mee begonnen zijn, en het voelt niet juist, kan je ermee ophouden. Op elk moment. Hij moet dat respecteren.

Hij is de ex van je zus. Jij kent je zus. Kan je haar reactie inschatten? Het lijkt me aangewezen dat jullie hierover praten. Het is haar ex, dus het kan gevoelig liggen. Dit soort dingen kan je moeilijk geheim houden.

Groetjes
x
Hi Depressedddd,

als die vriend zich ook zo gedroeg toen je zus verkering met hem had, snap ik wel dat ze het uit gemaakt heeft.

Hij lijkt een beetje oversekst en luistert niet echt naar jou.

Er is vast wel iemand die beter bij je past. Jij verdient een vriendje die je respecteert en van je houdt en zich een beetje beter aanpast aan jou.

Groetjes,
M&M's
Wat vind je zus hiervan?? ik zou je echt gwn dikke slipper geven

Advies: heb geen seks met hem, zoen ook niet met hem, doe niks met hem
1) hij is meerderjarig jij bent minderjarig, per definitie is hij strafbaar als jullie seks hebben (hij is ook volgens wet dan pedo)
2) dit is gwn een statement, denk hier goed over na:
Denkje niet dat hij je misschien gebruikt om je zus te fucken (als in irriteren, boos maken,terug te pakken)
3) sws nooit de ex van je zus vertrouwen
First. Niet echt legaal
Second. Als je iets niet wil noet je het duidelijk zeggen.
Als ie door gaat. Sla m en ren weg ofzo?
Hij slaat me als ik weg ren
Hi Depressedddd,

Ik was er al bang voor dat het niet goed zou aflopen toen ik mijn eerste reactie op 2 mei postte.

Ik zou zeggen, dump hem. Jij verdient iemand die van je houdt en niet iemand die je slaat.

Sterkte.

Groetjes,
M&M’s
Hij heeft geen recht jou te slaan. Naar mijn gevoel is hij niet de juiste partner voor je. Om meer pijn te voorkomen, kan het goed zijn afstand van hem te nemen.

Reageer