Vraag

seks op 13

  • 26 October 2019
  • 4 reacties
  • 300 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik heb een vraag. Ik en een vriendin zijn erg close en ik weet voor 80% dat wij verkering krijgen dat merk ik ook aan haar. Maar ik weet niet hoe ik haar moet vragen voor een kus of een tijdje misschien zelfs seks.... als het er op aankomt... ookal ben ik pas 13 en zij ook komt het er misschien ooit op aan


4 reacties

hee! je moet natuurlijk alles doen als jij en je vriendin er allebei klaar voor zijn. ik denk dat je het niet per se hoeft te vragen maar het gewoon gebeurt. je kan aan dr vragen hoe ver ze is met alles en dan er subtiel op in gaan. 

Badge

Ik heb hetzelfde probleem.

Reputatie 1
Badge

Ik zou eerst maar wachten tot je met haar hebt. Zoenen gaat vanzelf als jullie dat willen of je praat via de app erover met haar. Voor sex ben je sws nog wat jong en ik denk dat zij dat ook wel vind. Meisjes hebben sws graag eerst wat langer met een jonger. Succes!

Dag,

Ik zou wachten tot dat jullie verkering krijgen. Ieder meisje is verschillend dus k kan niet zo zeggen hoe je heer verkering moet vragen. ik zou het wel simpel houden. Kijk hoe het loopt en misschien dat jullie gaan zoenen enzo. Sex hebben lijkt mij nu nog te jong en ergens in mijn hoofd brand er een lampje dat je eerst moet vragen of zij dat überhaupt wel wil (nooit iemands grenzen negeren).

Veel succes met het vragen!

Groetjes: Kittycatty ! 

Reageer