Seks met 38 jarige

  • 28 April 2023
  • 21 reacties
  • 1063 Bekeken

Badge

Hoi! Ik zit met iets. Ik ben 16 en heb een soort relatie met iemand van veertig en het is heel lekker, maar ik kan het aan niemand vertellen. Ik wil het graag aan mensen vertellen, en als ik zwanger word zou ik het ook met mijn ouders willen bespreken. Ik ben christelijk dus dat maakt het nog moeilijker. Ik weet dat het gek klinkt allemaal maar het is echt waar. Ik vraag me ook af of het strafbaar is ofzo. 

Ook weet ik niet of hij wel van me houdt. Ik hou enorm veel van hem maar hij laat het niet zo zien. Vroeger zei hij er nog wel wat van maar nu niet meer zoveel.

Groeten mij


21 reacties

Hij is een pedo. Het leeftijdsverschil is bizar groot. Het is officieel niet strafbaar tenzij er een machtsverschil bij betrokken is. Desondanks is het moreel zeer verwerpelijk van hem om dat te doen met een 16-jarig meisje.

Reputatie 7
Badge +9

Ik zou het aan hem vragen en als je een relatie hebt met iemand van 18+ is het illegaal want jij ben minderjarige en hij is meerderjarige en dan mag je geen relatie hebben ook al was jij 17 en hij 18 was het al illegaal 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @3948 ,

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groetjes,

Renske (De Kindertelefoon) 

Badge

Hij is een pedo. Het leeftijdsverschil is bizar groot. Het is officieel niet strafbaar tenzij er een machtsverschil bij betrokken is. Desondanks is het moreel zeer verwerpelijk van hem om dat te doen met een 16-jarig meisje.

Hij is echt geen pedo. Ik ben best vrouwelijk en wat ouder en voor de rest kijkt hij ook naar gewoon oudere vrouwen.

Maar even hé, je bent 16 hebt seks met een bijna 40 jarige en als je zwanger zou worden vertel je het aan je ouders? Misschien kun je beginnen met naar de huisarts gaan en iets van de pil te vragen? Condoom gebruiken is ook verstandig… Als je met 16 de keuze kunt maken om vrijwillig seks te hebben dan zou je ook moeten zorgen voor de veiligheid...

Er is nog iemand hier op her forum met precies hetzelfde, alleen die man is 30, daar heb ik gezegd doe het niet want het is niet okee! 

 

Badge

hij is gesteriliseerd. Ik vind het moeilijk want ik hou zoveel van hem

@39_Anoniem  als hij is gesteriliseerd waarom heb je het dan over zwanger worden? Zo krijg je verkeerde tips. En gesteriliseerd of niet je moet het dan alsnog veilig doen want je kunt een soa oplopen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat gaat echt nooit wat worden. Het leeftijdsverschil is veel te groot. Jullie zitten allebei in heel andere fases van jullie leven. Strafbaar is het idd niet maar ik vind een man van bijna 40 die iets begint met een meisje van 16 wel een 🚩

Reputatie 4
Badge +3

tja ik vind het maar niks als ik het zo hoor..
het leeftijd en machtsverschil is groot en onhandig . het is niet illegaal maar wel zoals Tim16 zegt een hele grote red flag.
dit soort mannen kunnen het bijv heel leuk en lief laten klinken enzo maar er zit altijd heel wat anders achter. 

Reputatie 7
Badge +9

Dumpen. Honderd procent. Dit zou niet mogen.

 

38? Wat denkt ie dat ie is? 18?

 

Zeker niet mee verder gaan

Badge

@39_Anoniem  als hij is gesteriliseerd waarom heb je het dan over zwanger worden? Zo krijg je verkeerde tips. En gesteriliseerd of niet je moet het dan alsnog veilig doen want je kunt een soa oplopen.

 

nee maar er is altijd nog een kans

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik snap dat het niet leuk is om te horen, maar de anderen hebben echt gelijk. Het is wrs een pedo. Je zij dat je christelijk bent, dan geloof je dus ook dat je geen seks moet hebben voor het trouwen. Dus je moet die man gwn dumpen. Hoe vervelend het ook is.

Badge

Ik heb ook iets ik word alleen maar verliefd op oudere mannen en ik weet niet waarom en hoezo maar ja ik denk dat ik gwn gek in mn kop ben

Reputatie 2
Badge +1

In principe doen jullie niets verkeerds in de ogen van de wet, maar ik ben bang dat hij jou gewoon voor de sex gebruikt.  Nou is daar niets mis mee zolang dat bij jullie beiden ok is. Ik zie echter geen toekomst in jullie "relatie"  Het komt echt heel veel voor dat meiden van jou leeftijd vallen op een oudere man., en dat is ook hoe de natuur ons ontworpen heeft. Ik zou alleen wel ff gaan nadenken over wat jullie beiden verwachten van deze relatie. In de tussentijd....geniet gewoon van elkaar.

Reputatie 2
Badge +1

Hey hey fijn dat je dit deelt! En ook erg knap ik denk dat dit ook al een moeilijke stap is.

 

Het is voor iemand die 16+ is NIET strafbaar om seks te hebben met iemand die 18+ is zolang het vrijwillig is en zonder betaling.

 

Nu las ik verder en ik hoorde dingen waarvan ik dacht “oei”, ik denk dat het verstandig is dat je het uit maakt en ik hoop oprecht dat je dat gaat doen want ik maak me zorgen. Vertel het aan iemand die je vertrouwt in het echt en bespreek het met die persoon. Deze man is niet goed voor je, schaam je er zeker ook niet voor want jij hebt niks verkeerds gedaan. Je vind hem leuk, en je bent seksueel tot hem aangetrokken. Maar ik weet bijna zeker dat hij je gebruikt, en hij je enkel pijn gaat doen in de toekomst. Zet deze man uit je leven en vraag hulp, misschien ook een psycholoog omdat het erg heftig kan zijn om iemand waar je veel van houd los te laten en uiteindelijk te beseffen dat iemand niet echt van je hield.

 

Luister alsjeblieft naar wat ik zeg en zorg goed voor jezelf okay? Jij verdient iemand die je het mooiste gevoel geeft van heel de wereld, niet enkel op seksueel gebied. Laat niemand jou een gevoel geven dat hij niet van je houd. Take care, het komt goed! ❤

Badge

het voelt echt alsof ik hem verraad nu… maar ik snap jullie reacties ook. Ik kan hem niet loslaten, ook al gebruikt hij me. We hebben een band en ik kan het niet meer verbreken. Hij is de enige waar ik seks mee kan hebben van mijn geloof denk ik.

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

God wil het beste voor jou, dat is dit niet, geloof me, hij zal het niet erg vinden maar goed vinden dat je voor de goede keuze kiest. Pas alsjeblieft goed op jezelf ❤ Praat er ook met mensen over als je het echt niet alleen kan. Het is niet jouw schuld ook al laat men je dat wel voelen, het is een vieze streek van hem. En je veraard hem niet, je gaf jezelf de kans om jou misbruiker los te kunnen laten door advies.

Reputatie 1
Badge +1

Hoi, ik heb bewust niet erbij gepakt dat je geen seks meer mag hebben met anderen, maar ik heb op school, een christelijke, geleerd dat daar een rede voor is, 1) soa’s en 2) als jij met meerdere mensen seks hebt kun je minder goed verliefd worden, dat komt door een stofje, een soort lijm voor elkaar, maar na een tijdje werkt seks dus niet meer zo goed om elkaar leuk te gaan vinden.

en God heeft meer wetten voor iemands gezondheid, de Israëlieten moesten de andere volkeren vermoorden omdat zij ziektes met zich mee droegen. En dat blijkt echt gevaarlijk ze zijn. Veel indianen zijn namelijk overleden omdat de Europeanen ziektes met zich mee brachten toen ze naar Amerika zijn gegaan.

dus ik denk niet dat God het zo bedoeld heeft dat je nu met niemand anders mag gaan dan met die man. Echt waar. Uiteindelijk wilt Hij het beste voor je. Als je het echt niet zeker weet kan je ook bidden om een teken.

Hee meid,

 

Heb je er al over nagedacht wat je gaat doen? 

Het zal vast een moeilijke keus voor je zijn! Wel erg knap dat je het hierop durft te zeggen :)

 

Ik zou inderdaad iemand in het echte leven zoeken die je vertrouwt en waarbij je dit kwijt kan. Zo niet dan moet je er zelf even goed voor gaan zitten.

Aangezien je hem leuk vindt zal dit erg moeilijk voor je zijn maar mij lijkt het wel het beste om ermee te stoppen. Je kunt misschien tegen hem zeggen dat je hem wel nog erg leuk vind maar het je geen fijn gevoel geeft vanwege het leeftijdsverschil. Hij is een volwassen man en moet zoiets echt wel begrijpen..

 

Het is niet raar dat jij hem leuk vind. Het is raar van hem dat hij ermee door gaat. Zo gaat het niet fijn eindigen en zul je een gebroken hartje hebben <3

 

Je kunt het beste op tijd stoppen.

 

Hopelijk heb je er wat aan en doe je er wat mee bedankt voor het lezen <3 

 

En veel succes meid!

Reputatie 2
Badge

hoi

ik zou gwn meteen gelijk dumpen hij gebruikt je alleen maar om te neuken, dus dump hem gwn (40 is wel een beetje heeeeeeeeel groot leeftijdsverschil) 

sucses!

Badge

Hij gaat ook nog eens vreemd… Maar ik durf helemaal niet te stoppen en ik zit nu in een instelling wat ook heel intensief is. Een begeleider vroeg al of er iemand aan me heeft gezeten maar ik zei nee.

Reageer