Vraag

seks

  • 4 May 2019
  • 2 reacties
  • 476 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, ik ben een meid en ben 15 jaar oud.
ik ben nog maagd, en let daar goed op. Ik weet gewoon alles over seks zit zelf ook aan de prikpil. Kan er normaal met mama over praten maar nu het punt is, ik heb een vriendje en ben nu wel klaar voor seks. Maar waar? Ik wil wel dat me eerste keer speciaal is. Zou graag willen overnachten met me vriend dan maar wij mogen niet samen slapen. Op me kamer ben ik bang dat iedereen alles hoort vanwege echo, of dat ik me niet helemaal kan ontspannen. Maar bij hem vind ik op een of andere manier respectloos tegenover zijn ma enzovoort. Wat als hun ons horen? vet awkward dan die volgende ochtend. Mijn vriend is trouwens al wel ontmaagd, en heeft al seks gehad met 5 andere. Alhoewel ik weet dat hij echt van me houdt want we zijn al tijdje samen. Maar is het nog anders. Stel ik ben slecht? ik heb gewoon antwoorden nodig denk ik 😂. Hoe hebben jullie dat gedaan?
kusjes x

2 reacties

Hey!

Je zou ergens naartoe kunnen gaan samen zonder overnachting, maar het dan zeg maar overdag doen?
Misschien heeft je vriendje zelf wel ideeën, aangezien hij het al vaker heeft gedaan?
Je zou ook kunnen proberen jullie ouders te overhalen om toch samen ergens te mpgen gaan slapen.
Nou ja, voor alles een eerste keer hé, en iedereen moet ergens beginnen, ik den, heus niet dat je vriendje je slecht in bed gaat vinden!
Ik denk dat je trouwens wel wat topics rond plaatsen vindt als je op die term zoekt hier op het forum.

Groetjes
Lot
Hey,
Je kan ook keer heel simpel een test doen op gehoor als je alleen thuis bent. Met muziek kijken hoe hard dat staat en of je dat kan horen. Soms kan het juist handig dat hij het vaker heeft gedaan. Er is niks voor niks een spreekwoord op een oude fiets moet je het leren.😉 hij weet er vast al wat meer van zo kan hij je goed leiden. Verwacht ook niet dat alles in een keer goed gaat. Onderzoek gewoon alles en probeer wat uit. Alleen let wel op het moet wel goed voelen doet het niet of een van jullie vind het fijn stop er dan mee. Hopelijk heb je hier wat aan.

Groetjes,
Een persoon

Reageer