Vraag

Schuld gevoel

  • 6 May 2018
  • 6 reacties
  • 193 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey forumpje,

Ik heb nu al een aantal maanden een relatie. Nu kwam er in de mei vakantie een super goede vriend logeren en zijn we zo ver gegaan dat we sex hebben gehad. Ik heb er geen Spijt van maar heb wel een schuld gevoel tegenover mijn vriendje. Moet ik hem eerlijk zeggen dat ik vreemd ben gegaan en zijn hart breken of verzwijgen en doorgaan alsof er niks gebeurd is. Ik weet het echt niet.

Xx LNP

6 reacties

ik zou het toch tegen hem zeggen hoe moeilijk het ook is anders ga je jezelf echt lopen opvreten met dit gevoel lijkt me niet echt fijn
Hey
Ik denk ook dat je het echt moet zeggen anders heb je zelf een schuldgevoel en de kans is best groot dat het een keer uitkomt. Dan kun je het maar beter gezegd hebben. Hoe moeilijk dat ook is.
Jonah
ja idd zoals jonah als zegt dat het uitkomt, kan je het beter zelf zeggen want als hij er zelf achter komt ben je de pineut denk ik. zou het een keer in de avond op bed vertellen doe ik ook altijd als ik iets heb te vertellen
Hoi!

Zoals de reacties hierboven zeggen, lijkt eerlijkheid me het beste. Hoe langer je dit verzwijgt, hoe moeilijker het wordt.
Het zal vast een moeilijk gesprek worden, maar je zal er uiteindelijk een beter gevoel aan overhouden.

Groetjes
x
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Sluit me volledig bij bovenstaande reacties aan.
De kans is aanwezig dat het uiteindelijk via een andere weg naar je vriendje komt en dat is 'erger'. Eerlijkheid duurt het langst, geldt ook hier.
Vertel het op een rustig moment als jullie samen zijn en hou rekening met het ergste.
Bespreek het met je vrienden leg het hem uit. ik denk dat hij het wel accepteert maar je hebt wel zijn vertrouwen in jou geschonden dus is het goed als je die band nog even versterk.

Reageer