Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Schoonouders ontmoeten..

Tags:
bang , tips ,

QueenDeetje Auteur
Net nieuw
Reacties: 3

13 oktober 2017, 12:57

Hey hallo!! 😋😋

Ik heb geen idee waar ik mee moet beginnen dus doe ik het maar zo 😂

Ik heb nu zo’n 1,5 maand een relatie met mijn vriend. Wij hebben elkaar 3 jaar geleden leren kennen, maar dat was één fiasco 😂

Na 3 jaar, kwamen we elkaar weer tegen op social media en begonnen we met elkaar te praten.
In die tijd, was ik bezig met het herstellen van een verbrijzelde voet, dus afspreken kwam niet van te pas. Maar buiten dat om, praatten we iedere dag en steunde hij me.

Toen ik weer groen licht kreeg van mijn orthopeed, zagen we elkaar na 3 maanden weer voor het eerst. We begonnen elkaar steeds vaker te zien en van het één kwam het ander en zitten we vervolgens in een relatie.

Wij wilden het allebei stil houden, niks op social media en niemand die het zou weten, omdat we weten dat er ellende van kan komen.

Maar nu.. hij heeft al kennis gemaakt met mijn moeder. Hij vertelde mij destijds dat hij er aan dacht om het ook tegen zijn ouders te vertellen, ik keurde dit al gauw af. De reden hiervan is omdat ik zijn eerste vriendin ben.

Gister belde hij mij op en vertelde mij dat zijn vader perongeluk mee keek op zijn telefoon tijdens het bekijken van een filmpje, daarbij kwam een melding van mij met hartjes.

Uiteraard had zijn vader daar vraagtekens bij en vroeg aan mijn vriend wie dat was. Mijn vriend probeerde het nog te dekken maar dat ging niet meer 😂

Zijn ouders willen mij aankomende zondag ontmoeten, zijn vader heeft al boodschappen in huis gehaald en door de telefoon al een beetje met mij gesproken.

Maar nu komt het.

Ik ben als de dood om ouders te ontmoeten.
Mijn vorige schoonouders waren niet bepaald de leukste, zij keurde mij meteen af.

Ik ben niet het type ideale schoondochter.
Ik heb zichtbare tattoeages op mijn arm, valt te bedekken met mouwen, maar ooit zullen zij er toch achter komen.

Ook ben ik zijn eerste vriendin.

Ik heb mijn vriend al gevraagd van wat voor bloemen zijn moeder houd en ga die ook halen, omdat ik niet met lege handen daar aan kan komen aangezien zij zo gastvrij zijn om mij te willen ontmoeten en allemaal boodschappen in huis halen.

Kan iemand mij helpen? Ik ben echt als de dood, het liefst ga ik niet, maar ik weet dat het er ooit van moet komen dus heb het eigenlijk ook het liefst achter de rug.

Help!! 😫😫

Reacties (2)

• xLotx
    Vaak actief
    Reacties: 262

13 oktober 2017, 17:02

Hoi !
    Spannend zeg :)
    Ik denk dat het niet is omdat je de vorige keer met minder toffe mensen te maken had , dat dit nu weer zo moet zijn .
    Ik weet niet hoe die mensen naar tatoeages kijken , misschien eens polsen bij je vriend ? Je kan hem ook vragen eerst bv. een foto van jou te tonen aan hen , zodat ze niet al te verwonderd zijn als ze je zien . Dit in het geval ze er slecht mee omgaan , want volgens mij zullen ze toch vooral blij zijn voor hun zoon , dan kijken naar je innerlijk en daarna pas naar je uiterlijk (maar tegen dan heb je uiteraard al een verpletterende indruk gemaakt hé ;) ) .
    Die bloemen zijn een erg goed idee , en voor de rest er gewoon voor gaan !
    Als hij heel erge/vreemde ouders had zou hij het vast al gezegd hebben , dus geen paniek :)

Succes !
    Groetjes, Lot
    Blijf jezelf , er zijn al zoveel anderen ! :)
  • 100Divergent11
    Topper
    Reacties: 1248

13 oktober 2017, 18:22

Hoi!

Spannend :)
    Ja, wat xLotx zei, van die foto, is zeker een goed idee. Niet alle mensen zijn tegen tattoos. Ik weet niet wat jij allemaal op je arm hebt staan, maar wie weet heeft die vader ook tattoos.
    Je kunt simpelweg aan je vriend vragen hoe zijn ouders zijn. Hij is erbij opgegroeid, dus je hebt een perfecte informatiebron om al een korte samenvatting te krijgen van het type mensen dat ze zijn.

Best schattig dat je die vader zijn favoriete soort bloemen probeert uit te zoeken :) Met jouw persoonlijkheid maak je vast een goede indruk, zeker als je bloemen meebrengt.

Ga jezelf niet helemaal veranderen voor die ouders. Wees jezelf, want ze komen er toch achter wie je bent, welk masker je nu ook zou opzetten. gewoon jezelf, dan komt het wel goed :)

Jammer dat je vorige schoonouders niet meevielen, maar ja, je hebt van alles rondlopen op deze planeet.

Succes!

Groetjes
    x
    After victory, tighten your helmet cord.

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided