Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Schoolcrush

• 4 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Hey allemaal,
Ik wil eventjes iets neerschrijven & jullie wat vragen om hulp! Sinds een week ofzo voel ik me ineens heel erg aangetrokken door een jongen van bij mij op school. Hij is even oud als ik. Het enige is, dat we nog nooit echt gepraat hebben. Ik vind hem gewoon heel knap & ben al veel over hem te weten gekomen via sociale media. Sinds kort zie ik dat hij soms naar me kijkt. Ik kom hem ook overal tegen ineens. Als ik niet op school ben, mis ik hem. Een paar maanden geleden heeft mij toegevoegd op facebook, ik heb alleen zijn verzoek nooit geaccepteerd tot een week geleden. Ik heb nu ook opgemerkt dat hij me al volgde op instagram & zelf men foto’s likete, whuut?? Ik heb echt al heel veel opgezocht op het internet over hoe je nu het best je crush aanspreekt. Maar ik heb het gevoel alsof hij het juist raar gaat vinden dat ik zo ineens heel random tegen hem ga beginnen te praten. Wie weet vindt hij me wel helemaal niet zo leuk als ik dacht. Oh nog een weetje, hij rijd paard, hij ziet er mij ook een hele nette jongen uit. Het enige probleem is dat ik echt niks over paarden weet. Wat zouden jullie doen in deze situatie & is het verkeerd om zo maar op een jongen af te stappen & hoe kan ik dit het best doen?

Alvast bedankt X

2 reacties

Hey,

Als je het moeilijk vind om uit het niets op hem af te stappen kun je hem misschien ook een berichtje sturen, bijvoorbeeld iets als ''Hee, jij bent .... toch? Ik zie je wel eens lopen op school'' Daarmee kan je eigenlijk niet fout gaan en als jullie dan een leuk gesprek hebben gehad kan je hem misschien daarna ook op school aanspreken en iets zeggen als ''Hee, ik ben .... we hebben gister geappt met elkaar'' Dan heb je in ieder geval een rede om hem op school aan te spreken en vanuit daar kun je misschien vaker met hem appen/snappen/dm'en of vaker op school met hem praten. Dan is het ''ijs gebroken'' zegmaar en is het denk ik niet zo ongemakkelijk meer want dan hebben jullie elkaar in ieder geval al een keer gesproken. En dat je niet zo veel over paarden weet is helemaal niet erg. Jij kan bijvoorbeeld heel erg veel van make-up houden, maar als hij daar niets vanaf weet is dat toch ook niet zo erg?

Ik weet niet of deze tips veel gaan helpen, but I tried my best 😛
Heel erg bedankt voor je reactie! Hier ben ik al veel mee!

Reageer