Vraag

School en vrienden

  • 29 June 2018
  • 2 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben hier nieuw en heb een probleem.
Ik heb een tijdje terug verkering met iemand gehad dat was een niet al te best persoon en na bijna vier weken ging het uit. Na een dag kreeg ik met een andere dat was een niet slimme keuze van mij hierdoor werd ik door heel veel mensen slet en hoer genoemd (ik weet niet wie)na okk weer bijna vier weken ging dat uit ik kreeg daarna een beetje fix met iemand maar dat was vriendschappelijk en mensen dachten dat het meer was. Nu een week nadat het uit is vinden mensen mij nog steeds een hoer/slet, maar het probleem is dat ik iemand leuk vind (alweer) en hij mij ook alleen het is ook net bijna twee weken uit met zijn vriendin. Hij wil wel verkering maar dan over ongeveer twee weken en dat wil ik ook wel. Alleen ben ik bang dat ik nog meer slet/hoer genoemd wordt. Het is bijna vakantie en mijn moeder zegt dat ik beter kan wachten tot na de vakantie, maar ik vind diegene echt leuk maar mijn moeder snapt dat volgens mij ook niet helemaal. Ik weet op dit moment even niet meer wat ik moet doen en denk ook afentoe waarom ik er nog ben. Sommige mensen zeggen dat ze mij niet zo noemen maar dan hoor ik van andere mensen dat ze mij wel zo noemen en dat terwijl het mijn beste vrienden/vriendinnen zijn. Het was niet slim van mij om met die andere twee te nemen want dat was gewoon een grote fout die ik had gemaakt waar ik later achter kwam. Ik voel mij hierover ook heel kut en snap eigenlijk ook wel beetje waarom mensen mij een slet/hoer noemen maar ik vind het wel zwaar irritant. Maar die gene die mij nu leuk vind weet ik honderd procent zeker van dat ik hem ook leuk vind. Ik weet alleen niet meer wat ik moet doen en ben daarbij heel erg jullie hulp nodig. Ik denk er afentoe ook aan om er een eind aan te maken maar dat wil ik ook niet. Maar ik wil gewoon echt dat mijn probleen op houd. Hopelijk hebben jullie een oplossing voor mij want ik zit er heel heel heel erg mee.
Groetjes trouble15

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Vervelend dat je je zo slecht voelt onder die uitlatingen van schoolgenoten. Ik denk echter dat je je daarvan niets moet aantrekken. Het is niet nodig hieraan energie te verspillen. Daarnaast zijn alle problemen opgelost als je dit langs je heen laat glijden. Ik weet ook wel dat het niet zo makkelijk gaat, maar het is wel de makkelijkste en snelste oplossing. Daarnaast zou ik het contact verbreken met die ‘vriendinnen’ die je hoer en/of slet noemen. Je bent GEEN hoer of slet of wat dan ook omdat je met 2 jongens in korte tijd op elkaar hebt gehad. Dus maak je jezelf dit alsjeblieft niet wijs. Echter is het wel vreemd dat je binnen een dag alweer met iemand anders verkering hebt. Je kunt je afvragen of je er wel verstandig aan doet. Verkering hebben draait om meer dan alleen iemand leuk vinden. Misschien moet je bij jezelf nagaan of je niet veel te makkelijk hierin bent.

Ik snap je moeder in deze dus wel. Je dacht namelijk ook destijds dat je die 2 exen leuk vond, maar verkering hebben is hele andere koek. Dit is ook wel gebleken. Mocht je nu alsnog verkering met die 3de nemen zou dat je 3de vriendje in 3 maanden worden. Lijkt je dat zelf ook niet een slecht plan. 2 maanden wachten kan geen kwaad.

Ik denk dat je beter eerst voor jezelf kan uitvogelen wat verkering hebben nou is en inhoudt. Jij neemt maar verkering met iedereen die je leuk vindt, maar zo werkt dat toch niet. Dan zou ik al 10 x verkering hebben gehad. Je moet toch ook gevoelens voor diegene hebben of verliefd zijn op diegene. Het draait niet alleen om iemand leuk vinden.
Hoi!

Heel vervelend dat anderen zulke opmerkingen maken. Je bent geen slet, en het is heel respectloos dat ze dat zomaar tegen je zeggen. Je zou dit pesten kunnen noemen, en daar kan school zich mee bezig houden. Kan je dit bij je mentor melden?

Je denkt er af en toe aan er een einde aan te maken. Dat klinkt zorgwekkend. De opmerkingen van anderen hebben een grote impact op jou, terwijl die anderen waarschijnlijk niet beseffen hoe hard ze je raken. Voor jouw welzijn lijkt het me van belang dat de personen die die opmerkingen maken hierop worden aangesproken, bv. door je mentor.

Groetjes
x

Reageer