'- Schaamte Voor Mijn Kleine Borsten. -'

• 7 september 2015
  • 9 reacties
  • 768 Bekeken

Hallo Mensen, 

Ik Zelf Heb Niet Zulke Grote Borsten En Ik Voel Me Ook Best Wel Onzeker Daarover. Ik Ben Toe Aan Seks, Maar Doordat Ik Kleine Borsten Heb Durf Ik Geen Eens. Mijn Ouders Zeggen Dat Ik Een Normale Formaat Borsten Heb. Maar Wanneer Ik Dan Weer Naar Mijn Klasgenootjes Kijk Zie Ik Dat Dat Gewoon Niet Zo Is. Iedereen Heeft Borsten En Ik Helemaal Niks.. Niks Is Een Groot Woord Maar Ik Heb Gewoon Nauwelijks Wat. Ik Wil Seks, Maar Ik Durf Echt Niet Mijn Borsten Te Laten Zien. Alsjeblieft Hebben Jullie Tips Voor Mij? 

Hopelijk Krijg Ik Een Paar Tips Van Jullie. 

Groetjes.

9 reacties

Heejj Al2408.

Ik heb juist precies het tegen overgestelde. '' Te grote borsten '' lees hierover in mijn andere topic!

Mag ik vragen wat voor Cupmaat je hebt? En je leeftijd?

Ik denk dat je Borsten vanzelf nog wel gaan groeien, bij de een is dit anders als bij de ander.
Dat hoort nou eenmaal bij de puberteit.
Nu baal je waarschijnlijk dat je erin zit, maar over een paar jaar heb je het al achter de rug!

Heel veel succes :)

xx

Btw, Welkom op deze site!
Grote borsten hebben is nou ook niet bepaald een hemel, ik hou heel erg van mooie bloesjes met knoopjes enzo maar die kan ik niet aan omdat het simpelweg niet past. Kleine borsten betekend niet dat ze niet mooi zouden zijn, elk lichaam is uniek en mooi op zijn eigen manier. Daarnaast het formaat van je borsten zou niet van belang moeten zijn in je seksleven. Seks is iets wat je over het algemeen doet met mensen die van je houden! Als iemand echt om je geeft maakt het hem/haar echt niet uit of je grote borsten hebt of niet! gewoon optimistisch zijn over jezelf! 🙂
Wanneer je seks met iemand gaat hebben doe je dat met iemand waar je veel van houd neem ik aan. Die gene houdt ook van jou als t goed is. Als je dat zeker weet boeit het hem vast niet dat je niet zulke grote borsten hebt...
Succes x
Precies wat yes.nina zegt! Je kan pas seks hebben met iemand als je die persoon goed genoeg vertrouwd, en de liefde tussen jullie sterk is! Als dit het geval is, dan zou hij van je houden met grote borsten of zonder! Uiteindelijk komt het toch op innerlijk aan!
Niks om je voor te schamen, en als iemand je niet meer seks wil hebben alleen omdat je kleinen borsten hebt is die het gewoon niet waard
Ik heb precies het zelfde en de zelfde leeftijd als jou. Ik had er ook moeite mee, vooral omdat mijn vriendinnen me daarmee plaagte maar mensen houden van je of je nou wel borsten hebt of niet en dat zou jou vriendje of vriendinnetje ook moeten denken. Maak je geen zorgen er zijn genoeg mensen die het zelfde hebben en het groeit heus wel. kijk anders naar je moeder of zussen als je die hebt. Dan zou het ongeveer die grootte moeten worden denk ik.
Je moet niet bang zijn om welke cup-maat je hebt, ik ben namelijk een jongen en sommige mensen (waaronder ik) vinden kleinere borsten wel geil, zit je eigenlijk al in de pubertijd? want nog niet kan het best zijn dat je borsten nog niet groeien
Je moet sws niet bang zijn ik vind een meisje leuk die kleine borsten heeft ik let meer op de face dan ook bij meiden

Reageer