Vraag

Ruzie met het meisje dat ik leuk vind?

  • 27 January 2018
  • 5 reacties
  • 423 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen

Ik heb een vraagje ik heb ruzie met een meisje. En ik ben op haar maar ik weet niet hoe ik het goed kan maken iemand tips? Of weet iemand hoe ik kan zorgen dat ze me leuk vind?

Gr 13875t

5 reacties

Hoi!

Je bent verliefd op het meisje waar je ruzie mee hebt. Ruzies zijn er om op te lossen, dus daar zou ik in de eerste plaats mee beginnen.

Ik ken de aanleiding van de ruzie niet, maar als ze bereid is om te praten, is dat hoogstwaarschijnlijk de beste oplossing. Luister naar haar standpunt, laat haar naar jouw standpunt luisteren en probeer zo de zaken uit te klaren. Best is een gesprek in het echt, en niet via sms.

Als ze niet meer met je wil praten, kun je haar een brief schrijven, met daarin hoe de zaak er voor jou uitziet. Het is persoonlijk, maar ik vind dat een brief een grotere invloed kan hebben dan een berichtje met je telefoon, aangezien een brief meer de indruk geeft dat je moeite wil doen om de ruzie op te lossen.
Je kunt die brief aan haar afgeven, of aan een vriendin van haar geven, en vragen of zij de brief wil afgeven.

Ik zou pas over je liefde voor haar beginnen als de ruzie is opgelost. Als je haar vertelt dat je gevoelens voor haar hebt, terwijl jullie ruzie hebben, maakt dat de zaak volgens mij alleen maar ingewikkelder. Eerst de ruzie uitklaren, en dan nadenken over hoe je haar gaat vertellen over je gevoelens voor haar.

Hoe je ervoor kan zorgen dat ze je leuk vindt? Vriendelijk zijn in de eerste plaats. Ook al hebben jullie ruzie, met schelden of grove opmerkingen los je niets op. Probeer ook zeker naar haar kant van het verhaal te luisteren, en probeer je in te leven in hoe de situatie voor haar is. Zo kun je misschien een oplossing vinden die voor beide partijen gunstig is.

Succes!

Groetjes
x
Ze weet al dat ik haar leuk vindt want ze is tevens ook mijn beste vriendin
Ok, ze weet al dat je haar leuk vindt. Zie je het zitten om de ruzie op te lossen? Als ze je beste vriendin is, kunnen jullie over deze dingen praten. Het zou jammer zijn als jullie band verloren gaat door deze ruzie.
Ja weet ik nog andere tips?
Mischien iets romantisch echt ieder meisje houd daar van chocola ofzo?

Reageer