Ruzie met ex

  • 27 January 2018
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik hoop dat iemand mij wil helpen want ik heb namelijk een ruzie met mijn ex en ik wil gwn dat we weer normaal tegen elkaar kunnen doen en ik heb ook nog wel gevoelens voor hem, maar hij heeft dus een dm gesprek met een vriend van mij gehad toevallig die dacht dat het met mij was hierin zei die mij dat ik een aandachtshoer was en alleen met hem genomen had voor de aandacht en hem nooit leuk gevonden heb toen heeft hij mij geblokt op insta, snapchat en app. Maar het klopt helemaal niet dat ik hem nooit leuk gevonden heb en ik weet niet eens hz fie me nu geblokt heeft. Heefr iemand tips of ik nu met hem noet praten hierover en hoe ik er voor zorg dat we weer normaal kunnen doen. Aan gezien ik hem elke dag op school tegen kom is deze ruzie een beeyje ongemakkelijk

2 reacties

Hey,
Ik zou proberen om met hem te praten. Het zou alleen wel kunnend dat hij niet wil praten. In dat geval kun je misschien een vriend(in) van je die hij ook kent, vragen of hij/zij met hem wil praten, Probeer hem uit te leggen dat je hem wel echt leuk hebt gevonden en evt dat je hem nu nog steeds leuk vindt. Verwacht niet meteen van hem dat alles weer goed is. Als hij wat tijd nodig heeft om na te denken, geef hem die tijd dan. Hopelijk komt het dan weer goed tussen jullie, vriendschappelijk of meer.
Succes
Jonah
Het lijkt mij in ieder geval verstandig om even te wachten, zodat hij misschien wat rustiger is en zijn emoties niet zo mee laat spelen.
Dan lijkt het mij een optie om er over te praten.

Reageer