Ruzie met een oude internet vriendin [HELP]

• 21 april 2014
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

ik heb een tijd een internet relatie gehad met een meisje. (Ben zelf een jongen)
Alleen zei heeft het uitgemaakt, want ze vond me niet meer leuk.  Maar zei begreep
niet dat ik toen afstand wou. Toen hebben we best veel ruzie gehad.
Na een tijdje wilden ze het goed maken. Alleen ze deed nogsteeds onaardig tegen mij.
Vervolgens word ik door een vriend van haar uitgescholden en gepest met mijn geloof.

Dus ik wil haar niet meer spreken. Maar zij wordt dan weer boos dat ik haar negeer, dus
dan zeg ik wie die jongen is die mij voor lul zet op het internet. Zei zegt: 'hahaha dat is ........'.
Dus ik zeg dat ik dat niet kan uitstaan. Zei zegt dat het haar niks boeit. Waarop ik antwoord:
Mooi hoef je niet tegen me te praten lekker rustig.

Dan word zei weer boos, en dreigt zei oudere en gevaarlijke (Weet niet of het waar is) jongens
erbij te halen.

Maar toch krijg ik er een beetje rillingen van.

Help me! Wat moet ik doen??

Gr

3 reacties

Heeii,

Jeetje wat een ***  ( mag ik dat wel zeggen )?
Maar ja hahah. Ik zou inderdaad gewoon jullie contact breken.
Verwijder haar op facebook/twitter/whatsapp/instagram/snapchat enz.
Des noods blok je haar gewoon. Maar maak je geen zorgen voor dreigende jongens.
Het was een lange afstandsrelatie, dus blijkbaar wonen ze ergens in de buurt van dat meisje.
Verder heb je nog altijd je ouders en vrienden ( des noods de politie ).
Maar je kan ( volgens mij )  wel verwachten dat ze het vast niet meent.
En als wat er gebeurt via internet.. Moet je het gewoon negeren.

Oplossing is dus gewoon negeren :)

Veel succes!

x Dunya
Hoi, 

bedankt voor je reactie. Alleen kijk. Ik had al het contact verbroken, alleen dan geeft ze mijn nummer aan andere en dan gaan hun mij vervolgens helpen..

x
Hee

ALs je haar niet meer wilt spreken zou ik gewoon het contact verbreken... Zeg dat dan duidelijk tegen haar.. Misschien handig om haar dan even op te bellen ofzo.. En verwijder dr dan van facebook, skype enz..

succes xx 

Reageer