ruzie/boos

• 14 maart 2017
  • 0 reacties
  • 37 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hai, ik zit al een tijd ergens mee. Ik had namelijk een vriendin waarmee ik veel lol had. maar ze was zo bezitterig en snel jaloers. Ik heb hierdoor ook heel vaak ruzie met haar gehad. Als we dan met een groepje vriendinnen afspraken en zij kon die dag niet (terwijl we haar wel mee hadden gevraagd) werd ze helemaal boos op mij. Ik ben ook boos op haar geworden,maar later deed ze inneens weer aardig tegen mij en derest van ons groepje. Het komt er op neer dat ik klaar met haar ben en dat ik geen vriendinnen met haar meer wil zijn. Alleen nu doet ze zo leuk en heeft ze super veel lol met derest van ons groepje en ik ben eigenlijk nog boos op haar. Ze doet er nu alles aan dat ik me buitensgesloten voel en op een heel geniepige manier. Ik denk dat ze me terug wil pakken van vroeger. Zij werd bijvoorbeeld niet uigenodigd op een feestje en ik wel. Ik heb vroeger ook best vaak ruzie gehad met haar en ik denk dat ik gewoon klaar ben met onze vriendschap. Alleen ze gaat nu wel met vriendinnen van mij om waar ik vroeger ook mee omging. Ik ga nu ook meer met anderen om omdat ik me zo erger aan haar maar alsnog vind ik het jammer dat ik minder met die andere vriendinnen omga. Ik weet ook niet of ik boos tegen haar moet worden. tips?

0 reacties

Geen reactie

Reageer