Rood haar, maar niemand valt op rood?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 13 en heb rood haar, maar als ik hir forum''s lees valt geen enkele jongen op rood? Klopt dat, veel meisje uit mijn klas hebben een vriendje, of gehad, En ik niet komt het door mijn haar kleur?

10 reacties

Heyy,,
er zijn indd van die mensen die dat verschrikkelijk lelijk vinden, trek je er niks van aan joh! Het gaat om het innerlijk je vind nog wel iemand!
xx hartjefoood
ach jah dat is iets waar me mee moeten leven en denk na na je 18 wilt iedereen een meisje met rood haar 

maar jah als jongen niet zo hetzelfde komt wel goed
Ik vind rood haar juist heel erg mooi! En ik weet zeker dat er heel veel jongens zijn die dat ook vinden.
Of je nou rood, zwart, bruin of blond haar hebt, dat maakt toch helemaal niks uit?
Ik vind dat altijd zo'n onzin; "ik val op meisjes/jongens met bruin haar." en dat soort dingen.
Je wordt toch verliefd op de persoon, niet op zijn of haar haarkleur? :p 
Ik denk echt niet dat het aan je haarkleur ligt hoor!
Jij vindt vast ook wel heel snel iemand die jij heel leuk vindt en die jou ook helemaal geweldig vindt, en ook je haarkleur. ^^

Xx Depressed 
er vallen vast wel jongens op rood haar, heb ik ook gehad(geverfd dan) Ik heb nu voledig blauw haar en een vriendje en Rood haar is mooi don't forget!!
Dus ik als smurf zeg mn vriendje vindt mn haar niet geweldig maar accepteerd me zoals ik ben
xx
heeey, er zijn heel veel jongens die rood haar leuk vinden maar durven dat niet ye zeggen omdat je altijd van die mensen hebt sie schelden met ginger enzo, en zijn daardoor bang ook gepest te worden. maar rood is een zeldzame en zeker een mooie kleur hoor 
xx
Ik vind meiden met rood haar erg opwindend en mooi. Ik zou graag een vriendin hebben met rood haar.
Heee
Er zijn inderdaad enkele jongens die rood haar niet zo mooi vinden, maar het gaat om jou als persoon!
Maar er zijn gelukkig veel meer jongens wie de haarkleur niet uitmaakt of rood haar juist super mooi vinden!
Ik ken eigenlijk geen ene vrijgezel met rood haar, maar wel met bruin, zwart en blond haar :)
Als het goed is wil een jongen verkering met je om je innerlijk en als hij je niet wil om je haarkleur is het een stommerd :)
En je bent echt nog hartstikke jong, op jouw leeftijd hebben al veel kinderen nog geen verkering (gehad)!
Ik zit nu in de 3e en ga bijna naar de 4e klas (14 jaar) en heb ook nog nnooit verkering gehad (in groep 2 dan:o)
Dus laat je niet ontmoedigen door je haarkleur, je bent een super leuke meid zoals je bent!
xx
Badge

kind ik val op rood haar

Ik vind rood haar wel mooi hoor, niks mis mee.

Badge

Rood haar is juist mooi naar mijn mening. Er zijn genoeg jongens die juist op rood haar vallen. Niets aan jezelf veranderen.  Het hoeft niet te kloppen maar ik zeg het toch: Vind je iemand met blond/donker blond of zwart haar leuk? Zo ja, dan zag ik dat persoon. Misschien is het een teken, als je ooit iemand leuk vind met die haar kleur, vooral degene met blond/donker blond haar. Als het de goede is, zal hij jou ook leuk gaan vinden of een hele goede vriendschap mee op bouwen.

Reageer