Vraag

relatie met vriendin van beste vriend

  • 23 March 2021
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Jake is mijn beste vriend, hij zit net zoals ik op speciaal onderwijs. Hun relatie is al een keer, na een week uit gegaan. Maar daarna hadden ze weer. Jake is een jongen die op speciaal onderwijs zit, omdat hij agressie problemen heeft. Maar voor de rest is het een normale gozer. En ik ben zijn beste vriend. Ik heb tegen hem gezegd: yo man, bro code. Ik ben nii zo. Ik blijf van dr af omdat t jouw chick is. En daar ben ik eerlijk in. Ik ben er niet van om terwijl iemand een relatie met mijn beste vriend heeft, en dan met zijn vriendin te gaan. Maar nu vertelde ze mij dit vandaag: “Yo ik zit in een dilemma. Je weet dat ik met jake heb toch, nou ik vind hem niet echt leuk. Ik vind een vriend van hem leuk. Maar ik durfde gewoon geen nee te zeggen. Dat vind ik ziellig.” Waar op ik vroeg: “wie is het dan.” Toen zij zij: “het is iemand die best goed bevriend is met jake... en ik weet dat het dan niet kan, om het eerst uit te maken met jake en dan met zijn beste vriend te gaan.” En tot hier weet ik alles wel hoe ik het moet hendelen. Maar nu kom ik bij het punt van... stel zij maakt het uit. Zou het dan erg zijn als ik na een maand met haar neem...? Kijk jake is zon goeie vriend van mij, hij zal mij niet in elkaar slaan of iets. Maar ik wil niet dat hij straks anders naar mij gaat kijken of iets. Dat is mijn probleem. Kijk, ik kan alles gewoon goed aan hem uit leggen. Dat is  het probleem niet. Maar het probleem is dat ik me gewoon lullig er over voel. Dus nu is mijn vraag eigenlijk... is het oke als ik het hem dit vertel? Of is dat niet goed van mij tegenover dat meisje, Want ik wil in elk geval met beide de vriendschap behouden die ik nu heb. 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

tja, of een vriendin of de bro-code… het is aan jou, waarschijnlijk is er een hele grote kans dat Jake een agressiefe aanval omdat je met zijn vriendinnetje hebt… dit moet je echt zelf overwegen… bedenk ook hoe je het zou vinden als iemand jouw bro-code breekt.

Heey Quinnt,

Tja, dit is een lastig dilemma. 

Je beste vriend heeft verkering met een meisje. Dat meisje is op jouw. Maar om Jake niet teleur te stellen heeft ze ja gezegd tegen hem gezegd. En jij hebt een bro-code met Jake. 

Het is de vraag in hoeverre jij dit moet uitleggen aan Jake. Dan komt dat meisje er onderuit. Naar mijn idee is zij degene die dit aan Jake moet uitleggen. Zij moet het uitmaken met Jake en eerlijk vertellen hoe het zit. Dat zij hem niet wilde teleurstellen en dat ze een relatie met jouw wil.Als zij dat eerst heeft uitgelegd aan Jake, kan jij het daarna met hem bespreken.

Ik zou je adviseren om eerst dit met dit meisje te bespreken en haar op haar verantwoordelijkheid wijzen. In plaats van dat jij dit gaat oplossen. 

Groetjes,

Simply Me

doe het meisje maar afwijzen, dit gaat voor teleurstellingen zorgen. succes

Reageer