Vraag

Relatie met mijn zus

  • 5 February 2019
  • 3 reacties
  • 1003 Bekeken

Badge
Hi ik ben 13 en mijn zus 16 sinds paar dagen hebben wij een relatie we voelen ons allebei Hier het prettigst bij niemand weet het behalve mijn bestfriend ik ben een Jongen trouwens mijn zus en ik zijn het liefst bij elkaar we slapen ook samen ik zou graag jullie mening hier over willen ?!:

3 reacties

Over wat voor relatie spreken we hier?
Is het niet gewoon een spelletje of is dit serieus?
Mijn mening hierover is natuurlijk dat ik het raar vind- als ik het goed lees en dit een liefdesrelatie is. Als dit het geval is, vind de gehele maatschappij het raar (en gaat er waarschijnlijk over geroddeld worden als je in een niet al te grote stad/dorpje woont). Ook is het wettelijk aan bepaalde kanten niet toegestaan, jullie zijn namelijk familie; hier komen nog een boel regels en argumenten bij- maar in het kort, het mag absoluut niet. Je bent 13, weet je zeker dat dit een relatie is zoals je die hier beschrijft?
als dit een serieuze relatie is dan raad ik je sterk aan om te zorgen dat echt niemand hier van weet. In de huidige maatschappij wordt dit namelijk niet erg gewaardeerd. Geen idee of je toevallig uit Katwijk komt? Die plek staat namelijk aardig bekend om de incest enz.

Maar net als Anoniem.groet zegt, is dit een serieuze relatie of gewoon een random spelletje? Denk hier goed over na voordat je een fout gaat maken.
Hoi

Een liefdesrelatie tussen broer en zus is eerder ongebruikelijk. Jullie kunnen prima een sterke band hebben en close met elkaar omgaan, maar elkaar zien als relatiepartner raad ik niet aan.

Rond de puberteit is een leeftijdsverschil van drie jaar best groot. Je zus en jij kunnen beiden behoeften hebben die niet met elkaar overeenstemmen. Het is belangrijk dat elk van jullie alleen doet waar hij of zij zich goed bij voelt, en zich niet laat dwingen door de ander.

Groetjes
Kenshin

Reageer