Relatie met leraar

• 15 February 2017
  • 3 reacties
  • 388 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hey Hey,

Ik heb een soort relatie met mijn leraar. Dit klinkt een beetje vaag, maar het zit zo. We willen nog niet afspreken omdat hij mij les geeft en dat echt heel erg verboden is. Ons contact is bijna alleen via snapchat of soms praten we in het echt op school. Een vriendin van mij weet het dus als hij eventjes komt kletsen vindt ze dit ook niet raar.
Ik vind hem echt heel erg leuk en hij mij ook. Het voelt ook super dubbel, want je wil graag bij hem zijn wat dus niet kan.
Wat vinden jullie hiervan?

xx

3 reacties

Het is fanatisch om verliefd te zijn, maar houdt school en privé gescheiden. Maar het zou voor jullie beide naar aflopen. Praat in jullie privétijd over hoe jullie dingen gaan aanpakken en of jullie nog langer dit kunnen volhouden. Natuurlijk is apart en zullen mensen je raar aankijken, maar ik vind dat liefde geen grenzen kent. Maar kijk in deze situatie of je wel zo ver in staat bent om relatie te starten met de docent. Want als de waarheid eenmaal boven water is zijn de poppen aan het dansen.
"Wat vinden jullie hiervan"
Nou Julie doen beide iets wat bij wet verboden is dus wat denk je dat ik er van vind?
Hopelijk voor jou vertelt je vriendin het niet aan je ouders of erger nog.....aan de politie
Want dan gaat meneer de leraar de bak in
Hoe groot is het leeftijdsverschil?

Reageer