Vraag

relatie met 16 jarige

  • 24 January 2021
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben 14 jaar (meisje) en begin een jongen van 16 leuk te vinden... een probleem, hij heeft een vriendin. Wat toevallig mijn oude bestevriendin is.

Nu wil ik hun niet uitelkaar halen, maar ik weet dat de jongen haar niet super leuk vind dus ik weet het niet.

 

En ik weet ook niet of hij nog maagd is (die vriendin is al bijna 18 namelijk) dus weet ik ook niet of het verstandig is sinds ik wel maagd ben :(

Wat zou ik doen?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Wat vind je belangrijker? Je vriendin of die jongen, er is een kans dat als je er tussen gaat zitten dat je vriendin jou dan niet meer wilt, en misschien wilt die jongen jou ook niet, dus dan ben je er 2 kwijt, ik zou gewoon opzoek gaan naar iemand die geen vriendin heeft waarmee jij bevriend bent, groetjez, 

-flopflop13 

Het is idd niet zo chique om te proberen tussen die twee te komen. Als jij denkt dat die twee niet zo goed boteren, komt er vanzelf wel een einde aan hun relatie. Dan zou je eventueel wat kunnen proberen.

Badge

@Floddertje ik weet dat hij me echt wel vind zitten maar miss heb je toch gelijk, bedankt!😊

Reageer