Vraag

Relatie beginnen

  • 22 November 2020
  • 5 reacties
  • 173 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hoi,

 

Hoe zijn jullie een relatie begonnen, en hoe gingen jullie ermee om. 
En wat was de volgorde van de vervolgstappen bij jullie?

 

Hopelijk kunnen jullie dit invullen, ik ben namelijk benieuwd hoe het bij jullie ging.


5 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Ik zou het fijn vinden als iemand hierop zou reageren

Hey JustAMathBoy,

Zelf heb ik nog nooit een relatie gehad, dus deze vragen kan ik niet voor je beantwoorden:) Ik kan wel begrijpen dat je graag een antwoord wilt.

Wat informatie en tips over een relatie beginnen, bijvoorbeeld verkering vragen, kun je vinden op deze website: https://nl.wikihow.com/Een-meisje-verkering-vragen.

Er zijn heel veel sites waar je dit soort info kunt vinden, dus je kunt ook altijd zelf nog even zoeken. Of wat rondkijken op het forum, er zijn genoeg topics over dit onderwerp, misschien vind je daar wel wat tussen…

Succes!

Groetjes,
Simply Me

Diegene heeft mij verkering gevraagd, toen gingen we logeren en toen zoenen die keer dat we daarna gingen logeren tongden we

heey,

ik ga je een ding zeggen wat je misschien niet bepaald wil horen maar wat bij mij wel van belang was:

I went with the god damn flow.

een relatie is echt het laatste wat je wil forceren omdat je een magische efteling-like relatie wilt, dan ga je uiteindelijk shit tolereren die eigk niet door de beugel kan. zo is dat iig bij mij ook gegaan.

want het kwam ook op het meest onverwachte moment ooit, in een periode waarbij ik liefde maar afleidend en overrated vond. net klaar met een vergadering, iemand stelde mij nog een vraag, we praatten voor 1.5 uur en bam; daar begon het. 

en sindsdien heb ik het eigk gewoon allemaal op me af laten komen, hoe silly dat ook klinkt. wat ik zou adviseren aan je is om dat lekker te doen, alle mooie herinneringen omarmen en elkaar beter leren kennen, maar je moet ook bij jezelf blijven en je niet volledig in die persoon storten simpelweg “just because.” 
dit kan namelijk slopend zijn in so many ways. 

qua verhaallijn en vervolgstappen zou ik vooral bepalen wat jij en de ander hierbij fijn vinden, want hier is namelijk niet echt een norm voor ofzo. ontdek en erken jullie grenzen, forceer aub niks bij jou of bij de ander en blijf gewoon lekker bij jezelf!

en als je nu nog single bent is dit de perfecte kans om eens mooi op jezelf te gaan focussen en om een leven op te bouwen waar je trots op bent. je gevoel voor eigen waarde verhogen, routines op stellen, goed je best doen op school en al die bullcrap waar je probs veel lectures krijgt over je ouders.
want zelfverzekerdheid en je leven op orde hebben is echt heel attractive! ; )

hopelijk zijn al je vragen hiermee beantwoord!


groet,
seabreezes

 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo, ik denk dat je gewoon een beetje bij diegene rond moet hangen en met zijn/haar vrienden wat meer omgaan zodat het niet opvalt.

 

als iemand jou leuk vind maar het niet durft te zeggen moet je gewoon op iemand afstappen en vragen of hij/zij een x wil afspreken 

Reageer