Vraag

relatie

  • 19 January 2020
  • 10 reacties
  • 199 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyyy,

Ik wil graag jullie mening (niet dat er iets gaat veranderen want ik hou van hem)

Wat is jullie mening over dat ik een relatie heb met iemand die 27 is (ik ben 14)

Xx


10 reacties

Mijn mening toen ik las:" Hij is 27 en ik ben 14" 👀😲.

13 jaar verschil is behoorlijk hoog. Al helemaal voor iemand die nog minderjarig is. Ik vind het absurd. Echt belachelijk, dat je dat überhaupt wilt. Het zou zowat je vader kunnen zijn.

Ik kan amper geloven dat dit goed blijft gaan. Jij bent jezelf nog helemaal aan het ontwikkelen op elk gebied, ook seksueel, en hij is al ruim 8/9 jaar klaar met de ontwikkeling.  Het hebben van seks met elkaar zou zelfs tegen de wet zijn, kindermisbruik. Pedofiel is die gast 100%. Al zou je 4 jaar wachten dan is hij 31 jaar en jij pas 18. Ik zou er niet aan moeten denken om met zo'n oud iemand een relatie te willen hebben. 😖.

Ik kan wel iets neerzetten over dat het verstandig zal zijn als je dit en dat doet,  maar dat boeit jouw zo te lezen toch niet. 

Ja sorry voor mijn mening,  maar ik heb hier niks goeds over te vertellen. 

See ya!

Spookyzx. 

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind het heel raar. Waarom zou je iets willen met iemand die 13 jaar ouder is?? Hoe weet je dat hij goede bedoelingen heeft?? Seks met deze gast zou zeker weten illegaal zijn. Ik vind het eng, en ik vind die vriend van je een beetje een pedo. Maar ja het boeit jou niet dus het zal allemaal wel. 

Mijn mening toen ik las:" Hij is 27 en ik ben 14" 👀😲.

13 jaar verschil is behoorlijk hoog. Al helemaal voor iemand die nog minderjarig is. Ik vind het absurd. Echt belachelijk, dat je dat überhaupt wilt. Het zou zowat je vader kunnen zijn.

Ik kan amper geloven dat dit goed blijft gaan. Jij bent jezelf nog helemaal aan het ontwikkelen op elk gebied, ook seksueel, en hij is al ruim 8/9 jaar klaar met de ontwikkeling.  Het hebben van seks met elkaar zou zelfs tegen de wet zijn, kindermisbruik. Pedofiel is die gast 100%. Al zou je 4 jaar wachten dan is hij 31 jaar en jij pas 18. Ik zou er niet aan moeten denken om met zo'n oud iemand een relatie te willen hebben. 😖.

Ik kan wel iets neerzetten over dat het verstandig zal zijn als je dit en dat doet,  maar dat boeit jouw zo te lezen toch niet. 

Ja sorry voor mijn mening,  maar ik heb hier niks goeds over te vertellen. 

See ya!

Spookyzx. 

Ja, ik snap wel dat het misschien ietsje veel leeftijdsverschil is. Maar als ik 16 ben is de seks legaal 

hoii, ik zit zelf in een soort gelijke situatie alleen mijn vriend is 5 jaar ouder, ik d8 dat dat al veel was maar naar mijn mening vind ik 13 jaar te veel sorry!

Badge

hallo,, opzich is er met 13 jaar leeftijdsverschil niet veel mis maar het feit dat je pas 14 bent en dus minderjarig en hij al bijn 30(!) is wel een beetje overdreven. Maar ja je moet het zelf weten en ik hoop voor je dat hij geen slechte intenties met je heeft.  

“(niet dat er iets gaat veranderen want ik hou van hem)”

Hoezo om onze mening vragen als je dit zegt?  Net als @Spookyzx  zei. Het kan bijna je vader zijn! 13 jaar leeftijd verschil is wel heel erg hoog. 

Lieve schat, als jullie gelukkig zijn, hij respect voor je heeft en jullie elkaar vertrouwen. Is er niks aan de hand ik heb zelf ook met een jongen die 16 jaar ouder is, zorg echt dat hij te vertrouwen is pls. Als jij iets wil doen dan doe je dat niet okee bijv als jij nog geen seks zou willen hebben moet hij dat accepteren. En liefde is liefde ondanks de leeftijd. 

 

Ik vind dat een aantal mensen hier erg extreem reageren met dat het je vader kon zijn maar kom op nee, je bent geen vader op je 13e. 

 

Weten je ouders van hem? 

Lieve schat, als jullie gelukkig zijn, hij respect voor je heeft en jullie elkaar vertrouwen. Is er niks aan de hand ik heb zelf ook met een jongen die 16 jaar ouder is, zorg echt dat hij te vertrouwen is pls. Als jij iets wil doen dan doe je dat niet okee bijv als jij nog geen seks zou willen hebben moet hij dat accepteren. En liefde is liefde ondanks de leeftijd. 

 

Ik vind dat een aantal mensen hier erg extreem reageren met dat het je vader kon zijn maar kom op nee, je bent geen vader op je 13e. 

 

Weten je ouders van hem? 

Mijn moeder weet er nog niks van. Nee maar precies dat vind ik ook "love is love". En hij heeft ook echt respect als ik iets niet wil of leuk vind.

Hey. 
Ik vindt 13 jaar ook wel een beetje veel, maar als je iets ouder bent vindt ik t ook geen enkel probleem.

tussen mijn opa en oma zat 27 jaar (geen grap mijn opa was 52 toen mijn moeder werd geboren) en tussen mijn ouders zit ook 12 jaar.

Voor mijn gevoel kan het dus wel en zo ben ik ook opgevoed met iedereen is gelijk, maar ik raad wel aan om op sommige gebieden van de liefde nog eventjes te wachten.

mvg meisjeopdewereld

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, 

Ik vind dat je er goed over zou moeten na denken, ook even bedenken wrm de ander een relatie wil. Vanwege jou of vanwege je lichaam? Ik vind dat je een relatie mag hebben met wie je wilt, de ouders van mijn vriendin, daar zit ook 13 jaar verschil tussen. Voor mij zou het helemaal niks uitmaken. Je hoeft niet te doen wat andere mensen willen dat je doet.

Groetjes, 

Anoniememeid

 

Reageer