Beantwoord

relatie

  • 16 October 2019
  • 7 reacties
  • 552 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben 13 jaar en zou graag een relatie willen maar niemand vind mij leuk wat xou ik hier op kunnen doen?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 16 October 2019, 00:04

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Anoniem6337,

13 jaar is zeker nog jong. De meeste kinderen krijgen tussen 14-16 jaar voor het eerst verkering. Er zijn er die het proberen te forceren maar dat is naar mijn mening niet verstandig. Wacht af tot er wat leuks op je pad komt. Zie er verzorgd uit, doe leuke kleding aan en wees vooral jezelf, dan kom je er wel!

Jij hebt me nu al 2 keer geholpen bedankt😘

 

Jij hebt me nu al 2 keer geholpen bedankt😘

 

Blij om te horen dat ik je ook echt heb kunnen helpen! :)

Hey,

Kijk, als je nog nooit een relatie hebt gehad kan je der soms heel erg naar gaan zoeken omdat het spannend is enz. Maar hé, je bent nog heel jong en je kan het niet forceren. Geloof me, er komt een dag, snel of laat, dat je iemand vindt waarvan je om het maar makkelijk samen te vatten: de vlindertjes krijgt. En tja, soms is het niet wederzijds en da's ff heel kut, ben der vaak geweest, maar die persoon die jou net zo leuk vind komt echt wel!

Lang verhaal kort: je bent jong, het komt allemaal zeker nog, je hoeft zelf zeker niet iets te veranderen en geniet nu lekker van het leven want de middelbare school is echt super lache en leuk.

 

Groetjes

Badge

hallo ik ben lucas 14 jaar ik vraag me af is het normaal om met iemand te hebben als er 2 jaar tussen zit

 

Reputatie 3
Badge +2

hallo ik ben lucas 14 jaar ik vraag me af is het normaal om met iemand te hebben als er 2 jaar tussen zit

 

Het is niet erg en kan prima (tussen mijn moeder en vader zit meer dan 4 jaar), maar op twaalf jarige leeftijd zit rond de pubertijd en kan het dus zijn dat de een veel verder is dan de ander, het ligt er ook aan welke kant het op gaat, want 12 is zoieso wel erg jong om iets serieus te beginnen (14 eigenlijk ook, maar dit komt toch vaker voor).

hallo ik ben lucas 14 jaar ik vraag me af is het normaal om met iemand te hebben als er 2 jaar tussen zit

 

Dat is heel normaal. Vaak zijn meisjes wat volwassener dan jongens van dezelfde leeftijd dus vaak vallen meisjes ook op iets oudere jongens. Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn

Reageer