relatie

  • 1 July 2019
  • 3 reacties
  • 169 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
Hey ik ben benieuwd naar hoe ver mensen van mijn leeftijd (13-14) in hun relatie zijn . Zowel sexueel als romantisch . Alvast bedankt

3 reacties

Ik heb geen relatie, maar ik was ooit verliefd. Ik probeerde heel lief te zijn en van alles en nog wat te doen, maar ik had gewoon moeten doen wat ik wilde doen. Ik had mezelf moeten zijn. Wees jezelf!
Nog niet zover, geven al wel knuffels en hebben een keer gezoend, maar dat vind ik niet erg, als je maar gelukkig bent
Badge
Hey ik ben benieuwd naar hoe ver mensen van mijn leeftijd (13-14) in hun relatie zijn . Zowel sexueel als romantisch . Alvast bedankt
Hey Uiltje123,

Ik ben 13, maar ik ben nog niet zo ver, hoor. Ik heb veel vriendjes gehad (dat vind ik tenminste), maar ik vind niet dat ze meetellen. Je kon het niet echt ''een serieuze relatie'' noemen.

Qua seksueel ben ik ook niet ver haha. Ik heb wel een keer gezoend, zonder tong. Maar dat is al weet ik veel hoeveel jaar geleden dus ik weet niet meer HOE ik het deed 😂. En ja, knuffels, handje vasthouden.

Maar onthoud, je hoeft niet altijd ''de norm'' aan te houden. Als jij op je 9e hebt gezoend, is dat oké. Als je seks hebt na je 25e, is dat ook oké. Je moet je niet laten opfokken door weet ik veel wie, doe gewoon waar JIJ aan toe bent.

Hoop dat je hier wat aan hebt gehad,

Beyourselfandcarryon

Reageer