Skip to main content
Hey mensen,

Ik ben een meisje van 14. Ik heb sinds 2 weken een vriendje en ik ben super gelukkig met hem. We doen gezellig samen dingen en we spreken bijna elke dag af. We weten allebei dat in een relatie op deze leeftijd klef met elkaar zijn best mag, We willen allebei wel eens zoenen of tongen, alleen durven we allebei dat niet doen.

Ik weet ni presies waarom maar ik ben bang dat ik het fout doe of ni kan fz snap je en ik durf gwn ni om hem oppeens te zoenen of te knuffelen fz en hij durft dat ook ni.

Heeft iemand tips voor mij?

tyyy xxx anoniem
Nouja, ik gok dat hij iets vergelijkbaars zal denken.

Niemand zal er goed in zijn bij de eerste keer.

Misschien kun je met hem iets "afpspreken".

Zo zou je eventueel een goed moment kunnen kiezen of vormen om te zoenen.

Daarnaast lijkt het mij sowieso een goed idee om het te bespreken.

Als jij aangeeft dat je er onzeker over bent zal hij er rekening mee kunnen houden.
@MensPersoon vorige week hebben we het via app over gehad dat we allebei best wel graag willen zoenen en tongen. We zouden het de volgende dag doen en we hebben ook afgesproken, ik durfde hem niet te zoenen ofzo en hij deed ook maar niks. Weet je miss waarom hij niks deed?

Heb je een oplossing hoe ik het best hem oppeens kan zoenen fz of als ik met hem afspreek kan laten merken of hoe ik best kan zeggen dat ik het dan wil doen?

xxx annoniem
je moet t gewoon proberen schat, als t voor beide de eerste keer is kan t nooit fout gaan......

zorg er wel voor dat je niet de ruig begint en dat je een schoon gebid hebt.

veel plezier met zoenen, en denk erom, het is geen Miele

Reageer