Vraag

relatie


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben een normale jongen van 14. Al mijn vrienden om me heen hebben een relatie,behalve ik. Dus op school ben ik de enige die niet bezig is met iemand. Dit is best ongemakkelijk. Is er iemand die weet hoe dit minder ongemakkelijk word, of hoe ik het best zelf een vriendin krijg?

10 reacties

Nouja je kan er eentje zoeken maar word je daar dan gelukkig van? Ik weet t niet zo.. echte liefde komt onverwachts
P.S.
ik zit niet ver in de pubertijd, waardoor ik nog een redelijk hoge stem heb, waar ik ook nog een beetje last van heb (ik ben er aan gewend)
Dat moet niks uitmaken 🙂
ja inderdaad, maar is soms best vervelend.
T klinkt mss een beetje lullig. Maar je bent pas 14! Ga genieten van t leven en geef geen geld uit aan meisjes xD
ja, das waar. maar het blijft ongemakkelijk om dan alleen te zitten terwijl de rest een vriend/vriendin heeft.
Het is geen noodzaak.
Een deel van die relaties zal hoogst waarschijnlijk binnen enkele maanden uiteenvallen, dus dan hoef jij daar niet om te treuren.
Daarnaast kun je toch gewoon bij andere mensen zitten , zonder dat je een relatie met ze hebt.
Dat zou anders wel een heel interesante harem maken ....
Het is inderdaad niet belangerijk, maar ik kan het niet echt goed vinden met andere mensen uit mijn klas. Gewoon omdat ze erg irritand zijn en zich heel stoer gedragen(waar ik echt een hekel aan heb). Dus het is best lastig om bij anderen te gaan zitten. Is er ook een manier om het ominder “ongemakkelijk” te maken?
heeft iemand nog tips?
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Gewoon niet meer over nadenken. Alleen maar beter dat je geen relatie hebt, bespaart je gezeik. Je bent 14, geniet lekker van je onbezorgde leven. Een relatie zou toch niets voorstellen. Dus gewoon stoppen met denken over de verschillen tussen jou en je vrienden op dit gebied.

Daarnaast bestaat de school toch uit veel meer mensen dan alleen je klas? Er zijn zoveel mensen waarmee je contact kunt maken.

Reageer