Vraag

Relatie

• 29 december 2016
  • 7 reacties
  • 187 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb sinds april een vriend waar ik mee app. Ik vertel hem alles en hij verteld alles aan mij hij troost me als ik verdrietig ben hij stimuleert me met school enzo, we zijn verliefd op elkaar♡. Nu komt het probleem hij is 23 en ik ben 14. En zijn moeder kwam erachter dat ik zo jong was, mn vriend moest tegen mij zeggen dat hij niet kon ivm mijn leeftijd, hij heeft dit gezegt en vond het absoluut niet leuk en ik ook niet. Hij had in het begin tegen me gezegt: als je zoveel van iemand houdt dan doet de rest er niet toe. Wat vinden jullie nou van het leeftijds verschil?

Groetjes X

7 reacties

Mijn persoonlijke mening, is dat leeftijd er niet toe doet. Tenminste dit voorbeeld ben leeftijdsverschil valt nog wel mee vind ik.
Bedankt
Love is stronger then evrything
Mijn vriendin is zelf 2 jaar jonger
Maar in jouw geval is het ook prima als jij het maar goed vindt
MAAR volgens de wet is het iliegaal en als er iemand aangiften doet dan kan de meerderjaarige gearresteerd worden
Oke 😉. We doen niks seksueels is het dan nog steeds strafbaar?
Bedankt voor je reactie!
Reputatie 6
Badge +14
Oke 😉. We doen niks seksueels is het dan nog steeds strafbaar?
Bedankt voor je reactie!

Als er geen sexuele handelingen zijn, is het niet strafbaar
Als die er wel zijn, dan is hij volgens de wet een pedofiel en mag hij dus in de bak worden gegooid
Ik raad het altijd af om te daten met een veel ouder persoon omdat het meestal nooit positief afloopt
Maarja als er iets bestaat als "echte liefde" dan wil ik het niet in de weg zitten natuurlijk
Bedankt angovis!
Ik heb zelf ook een relatie met behoorlijk leeftijdsverschil, en ik vind dat het er niet toe doet. Je wordt toch verliefd op de persoon, niet op een nummertje wat bij hem hoort. Je wordt verliefd op iemands persoonlijkheid, op hoe diegene is. En leeftijd beïnvloedt dat wel een beetje, maar leeftijd is echt niet het grootste deel van iemands persoonlijkheid. Let me know if u need me! x

Reageer