Vraag

Rare ongesteldheid

  • 20 February 2018
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal

Ik had een tijd geleden een forum geschreven over misschien zwanger zijn, we hadden een soortvan seks(om het echt helemaal te snappen is het beter die te gaan lezen) maar ik heb echt een gevoel dta ik zwanger ben want ik ben misselijk, heb hoofdpijn, veel afscheding en soms heb ik bloed en dan denk ik yess ik ben ongesteld en niet zwanger en dan doe ik een tampon in en als ik die dr uithaal zit het vol bloed maar de volgende dag is er helemaal geen bloed meer en de ander dgaen ook niet terwijl ik het altijd 5dagen lang was met veel bloed. Ik ben nu al ongeveer 2,3 jaar ongesteld. Ik ben wel van plan om aan de pill te gaan.

Maar wat moet ik doen?
Zwangerschapstest halen? (Wil ik liever niet want ik woon in een dorp waar de roddels snel rond gaan en om ergens anders heen te gaan is raar want ik ben 13.
Of afwachten?

Xx mij zou het echt fijn vinden als iemand helpt

2 reacties

oplossing 1, Een vermomming (bril+hoed ofs)
Oplossing 2, gewoon afwachten..

XXX
Hoi!

Je ongesteldheid kan beïnvloed worden door allerlei factoren, zoals vermoeidheid, veranderingen in je eetpatroon, stress... Het is mogelijk dat je niet zwanger bent, maar dat er een van deze dingen of iets anders aan de hand is.

Een zwangerschapstest doen lijkt me een goed idee. Als je die liever niet in een winkel gaat halen, kun je die ook online bestellen. De meeste bedrijven verpakken zwangerschapstesten heel discreet, zodat je op het pakje niet kunt zien wat erin zit.

100% zekerheid heb je pas als je bij de dokter bent geweest. Zwangerschapstesten uit de winkel kunnen soms een fout resultaat geven, zeker als je nog niet lang zwanger bent. Bij de dokter nemen ze bloed af, en kunnen ze je met zekerheid zeggen of je zwanger bent of niet.

Als je niet zwanger bent, kan het goed zijn om naar de dokter te gaan i.v.m. de klachten die je nu hebt. Je bent al langer dan twee jaar ongesteld, dus misschien ligt er een duidelijke oorzaak achter je klachten, en kan die verholpen worden.

Groetjes
x

Reageer