Probleem relatie(s) gaat raar denk ik voor me?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Het gaat heel raar eraan toe…😐😶

Ik heb al een relatie met mijn vriendin die ik eerst langzaam maar ook snel haar leuk vond enzo, en wat later gezegt dat ik op haar ben enzo, en ze is echt, niet nep.

Ze woont in Thailand enzo, dat zie ik op haar acc, maar oke.

Ik houw echt van haar als wat, ik maak filmpjes voor haar van haar vaak en soms Ik met haar erbij op Likee dat ik het post.

En ze is stapel op me ook.

Haar ouders waren eerst kwaad op haar eerst enzo met me zijn ofzo zoiets maar die hadden echt de DOMSTE redenen bedacht om zo met haar te zijn.

Haar ma zei enzo tegen me op haar tel dat ik slechts maar 4 of 5jaar met haar mag zijn maar dan moet ze trouwen met haar neef! GOOR, en die neef vond het goed zelfs! SLAAT NERGENS OP JA!!! Die familie van haar is raar opzich, en de regel is dat je HELEMAAL niet eens mag trouwen met je Neef.

Dat is de regel in de wet in Thailand!

En haar ma zei van ook dat ze met haar man gaat overleggen wat, ze zei iets dat ze iets mij niet wilde vertellen maar oke.

En ik ben gewoon het het voordeel, mijn (ouders) dat weten ze al ook van wat er is gebeurd, ze zeggen meer van als ze tenminste met me gaat Facetimen ofzo dat het echt is wat er gaat gebeuren zoiets.

Maar ze zei dat haar ouders mag niet ofzo, niet echt de echte redene gehoord maar ik ga gewoon blijven vragen zoiets, alleen ALS het het met moeite word gedaan ofzo om toch met videobellen met me te gaan praten enzo.

Maar oke andere kant hebben mijn (ouders) gezegt dat ze niet mee eens zijn met die rare (deal) wat eigenlijk het nooit er moest zijn geweest.

Zo zie ik dat ze een deal wilde sluiten de ouders van mijn vriendin.😑

Maar oke ander probleem vertel ik later.

En mijn vrienden vinden het allemaal echt belachelijk die (deal) enzo.

En ze zijn erg blij voor me wie ik ben en mij steunen ik en mijn vriendin samen.😄

Ik was toch als eerste van plan met mijn vriendin te gaan trouwen💍☺voordat haar ouders opdoken enzo over die belangrijke (deal)hahahahaa.🤣😂😌😎

Ik leg later de ander gedoe uit.


23 reacties

Begrijpelijk, dat geweld naar je geliefden toe je zo woedend maakt. Echter lijkt de beste vorm van wraak me hier om dit aan de politie over te laten. Op die manier kunnen degenen die je vriendin gekwetst hebben, grondig aangepakt worden. Is je vriendin al naar de politie gegaan?


Gr. Kenshin

Ik denk het niet, ik kan proberen na te vragen....

Begrijpelijk, dat geweld naar je geliefden toe je zo woedend maakt. Echter lijkt de beste vorm van wraak me hier om dit aan de politie over te laten. Op die manier kunnen degenen die je vriendin gekwetst hebben, grondig aangepakt worden. Is je vriendin al naar de politie gegaan?


Gr. Kenshin

Oei, wat naar dat je vriendin mishandeld is geweest door een groepje jongens. Erg heftig! Ze gaat inderdaad best naar de politie toe. Een goede tip van je, om een volwassene mee te vragen naar de politie. Hopelijk komt alles goed, en herstelt ze snel van haar verwondingen. 

 

Gr. Kenshin

Ik zag op haar gezicht blauweplekkjes..... IK GA WEL MET EEN HONKBAL STOK DIE EENS EEN LESSJE LEREN OFZO!!!!

NIEMAND RAAKT MIJN GELIEFDE MENSEN AAN!!! IK VECHT TERUG!!!!!!😤😤😤😤😤😤😤😤 hun bang maken is meer dan genoeg om hun LESSJE te leren.😑

Oei, wat naar dat je vriendin mishandeld is geweest door een groepje jongens. Erg heftig! Ze gaat inderdaad best naar de politie toe. Een goede tip van je, om een volwassene mee te vragen naar de politie. Hopelijk komt alles goed, en herstelt ze snel van haar verwondingen. 

 

Gr. Kenshin

Oh, is er slecht nieuws? Vertel je daar graag meer over? Hier kan je alles in vertrouwen kwijt. 

 

Gr. Kenshin

Ik weet waarkm mijn vriendin weer niet dagen aanwezig is, 1 (+2) redenen.

1 ze is druk met school.

2* ze is door een groepje jongens op haar school in elkaar gemept wat, en haar proberen vast te binden met een touw ofzo, en wat blauwe plekjes op haar schattige mooie gezicht! (enzo)😤😤😤😤😖😖😖😖😖😣😣😣😣😣

Ik was puur KWAAD!!!

Dus zei ik kwa nr de politie gaan enzo, en een taktiek te gebruiken wat ik haar heb verteld als (die jongens) achter haar na gaan maar zij gaat naar de politie, dat een volwassenen met haar mee gaat als veiligheid dat er niks mis gaat gebeuren enzo.

Dus ja....

Oh, is er slecht nieuws? Vertel je daar graag meer over? Hier kan je alles in vertrouwen kwijt. 

 

Gr. Kenshin

Oh, ik snap dat je je zorgen maakte. Ik word ook best nerveus, als iemand dagen niet van zich laat horen. Weliswaar kan je vriendin vast goed voor zichzelf zorgen, ook als ze het druk heeft :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Helaas het slechte nieuws waarom ze ook niet meer echt aanwezig is....  ... je wilt niet weten wat.

Oh, ik snap dat je je zorgen maakte. Ik word ook best nerveus, als iemand dagen niet van zich laat horen. Weliswaar kan je vriendin vast goed voor zichzelf zorgen, ook als ze het druk heeft :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Leer elkaar dan maar goed kennen :) Er valt vast nog een hoop over elkaar te ontdekken. Over hobby’s bijvoorbeeld, of wat ze studeert op school. 
 

Gr. Kenshin

Zal ik vragen enzo, ze is druk daarom was ze wat dagen niet aanwezig😐😶 ja ik was gewoon me kapot zorgen aan het maken over haar.

Zo ben ik, ik word gestresst als niemand wat dagen met text ofzo😐😶

Leer elkaar dan maar goed kennen :) Er valt vast nog een hoop over elkaar te ontdekken. Over hobby’s bijvoorbeeld, of wat ze studeert op school. 
 

Gr. Kenshin

Handig, dat je trucjes kent :slight_smile:  Hoe lang ken je je vriendin trouwens al?

 

Gr. Kenshin

Meer dan 2weken 3ofzo, of een maand, ik ben gewoon de tel kwijt😂🤣

Handig, dat je trucjes kent :slight_smile:  Hoe lang ken je je vriendin trouwens al?

 

Gr. Kenshin

-onnodige quote verwijderd-

Dat ik altijd mijn truckjes heb om uit de problemen te halen, met deels liegen en dat ik zelf een moeilijke tijd heb enzo.

Zo kom ik snel ermee weg uit een kloote situaties enzo.

Ik hoop dat je juist zit met je gevoel :)

 

Wat bedoel je met dat je wel weet wat je kan doen, als er ooit wat mis gaat in je leven?

 

Gr. Kenshin

-onnodige quote verwijderd-

Ja snap ik, maar ik weet hoe ze klinkt en eruit ziet in haar video's, en het is totaal niet nep, anders zag ik dat iets niet klopte lol.

Maar oke ik weet wat ik doe, ik weet wel wat ik kan doen als er ooit wat mis gaat in mijn leven.🙂

Dat kan, dat ze het druk heeft. 

 

Ik bedoelde dat wanneer jij voor het eerst met haar belt, iemand daar misschien bij kon zijn. Op die manier kan iemand in de gaten houden of er geen verkeerde dingen gebeuren. Je weet namelijk nooit, met iemand die je online ontmoet. Da’s hoe ik erover denk. Better safe than sorry. 

 

Gr. Kenshin

Plan dat videogesprek maar. Mag ik vragen welke taal jullie spreken? Is dat Engels? Ik ben gewoon wat nieuwsgierig. 
 

Als je een videogesprek, zeker de eerste keer, wat spannend vindt, is het misschien een idee om er een vriend(in) bij te vragen die in de achtergrond meekijkt. Op die manier kan die vriend(in) een oogje mee in het zeil houden. 
 

Gr. Kenshin

Wat bedoel je met wie wat waar ooje in het zeil te houden met haar ofzo?!????

Zeg wat je helemaal ermee bedoelt😂

-onnodige quote verwijderd-

Ja gewoon Engels, we hebben een goede klik, maar ze reageert wat dagen niet want mijn vrienden zeggen dat ze druk is enzo😫☹️☹️☹️☹️☹️

Plan dat videogesprek maar. Mag ik vragen welke taal jullie spreken? Is dat Engels? Ik ben gewoon wat nieuwsgierig. 
 

Als je een videogesprek, zeker de eerste keer, wat spannend vindt, is het misschien een idee om er een vriend(in) bij te vragen die in de achtergrond meekijkt. Op die manier kan die vriend(in) een oogje mee in het zeil houden. 
 

Gr. Kenshin

Bedoel je dat je probeert om een videogesprek in te plannen?

 

Gr. Kenshin

Ja, op insta of Whatsapp, maar insta heeft betere video kwaliteit enzo daarom hahaha

Bedoel je dat je probeert om een videogesprek in te plannen?

 

Gr. Kenshin

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Dat ben ik steeds dat in te plannen lol.

En ze is echt echt, ze is niet nep.

Hey JadeGameSetPlay

 

Je hebt een vriendin uit Thailand. Als ik het goed begrijp, kennen jullie elkaar vanop het internet. Nu zeggen haar ouders dat zij met haar neef zal moeten trouwen, wat blijkbaar niet mag. 

 

Ik zou zeggen: als jouw vriendin gedwongen wordt om te huwen met een familielid en dat tegen de wet is, kan ze naar de politie toe. Die kan haar beschermen. Herinner je vriendin hier gerust aan, zodat ze voor haar eigen veiligheid op kan komen. Jij kan, aangezien je zo ver woont, namelijk weinig in haar plaats doen. Je kan haar echter wel steunen. 

 

Hebben jullie al eens gevideobeld? Het lijkt me verstandig om dat eens te doen. In een videogesprek kunnen jullie elkaar een stuk beter leren kennen. Wees echter altijd op je hoede met personen die je kent vanop het internet; stuur bijvoorbeeld geen naaktfilmpjes of -foto’s van jezelf. Die zouden maar eens in de foute handen vallen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer