Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Privé nummer van m'n ex

• 7 oktober 2017
  • 10 reacties
  • 132 Bekeken

Hey.
Ik heb een tijdje geleden een topic geplaatst over dat ik stiekem ging afspreken met m'n nieuwe vriendje ( nu m'n ex ) , maar ik heb het verknald ik was mezelf niet, nu hebben we geen contact meer, ik heb hem een bericht gestuurd op Facebook en insta gestuurd, maar helaas niet gelezen ? hoe kan ik nou zo'n domme fout maken, het enige wat er nu nog overblijft idee z'n prive nummer, is er een manier waarop ik hem kan bereiken?
Groetjes mij

10 reacties

als je hem echt echt wilt bereiken bel of app hem gewoon, zolaat je ook nog zien dat je moeite voor hem hebt gedaan
Umh ik heb z'n nummer alleen als privé staan ik kan hem niet makkelijk bereiken ?
Ey,

Als hij niet op facebook reageert en normaal wel dan moet je helaas toch het gevoel laten landen dat hij je nu niet wil spreken.
Bij mannen kan dit soms wel even duren voordat er gesprek weer mogelijk is. Het kan zelfs zijn dat als je contact wil zoeken bij een jongen die geen contact wil hebben het juist het tegenovergestelde gebeurd dat hij je juist nog meer wegduwt.
Mijn advies is om op facebook een bericht te sturen dat je graag contact wil hebben en dat je ook bereid bent om ervoor te wachten.

Een moeilijke situatie. Verder is mijn advies om je nu te gaan richten op je eigen persoonlijke ontwikkeling. Je zegt dat je niet jezelf was, wat is dat? Onzekerheid? pijn vanuit het verleden? Wat het ook is, dit zou belangrijk kunnen zijn om dit eerst op te lossen zonder een jongen zodat je het probleem niet meer terug ziet in je toekomstige relatie.

Groetjes SafeX
Hoi!

Frustrerend dat hij niet antwoordt, maar ik denk dat je best even afwacht. Probeer het binnen een week nog eens. Schrijf hem een brief, en ga die bij hem in de brievenbus steken. Een brief is persoonlijker dan zo’n Facebookberichten.

Groetjes
x
@safex + @100DIVERGENT11 bedankt , op sommige momenten voel ik me heel raar dan ben ik zomaar een ander persoon en die heeft hij dus ontmoet, nu doet hij als of ik nooit met hem gepraat heb ?
Na 5 week nog geen reactie maar ik kan het gewoon niet uit mijn hoofd krijgen
Je zegt dat je je op sommige momenten heel raar voelt en dat je zomaar een andere persoon bent. Denk je dat je last hebt van schizofrenie? Is dit bij jou vastgesteld? Je praat hier best eens over met iemand, een psycholoog bijvoorbeeld, want het lijkt me echt niet fijn om ineens iemand anders te zijn. Als die jongen weet dat je zo deed door een psychische aandoening, geeft hij je misschien nog een kans!
@100Divergent11 er is alleen pddnos met wat adhd, en ik heb in de berichten gezet dat ik toen ook niet mezelf was en verteld over wie ik wel ben
Hij is nu waarschijnlijk nog boos, maar zal wel wat afkoelen. Hij gaat sowieso nadenken over wat jij geschreven hebt, pddnos en ADHD kunnen een grote impact op je hebben, dat moet hij begrijpen.

Wacht zeker een week, en als hij dan niet gereageerd heeft, kun je hem nog altijd die brief schrijven.
@100DIVERGENT11 bedankt ?

Reageer