Praten over/met jongens

  • 3 December 2018
  • 2 reacties
  • 119 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het doel van dit forum: praten over hoe je met jongens om gaat. Ofzo.

Gewoon omdat ik dat allemaal nog al ongemakkelijk vind om met vriendinnen te bespreken en het hier anoniem wat makkelijker gaat. Dus als je tips hebt zet ze hier neer en als je zelf iets hebt stuur een link naar je forum of zet het hier neer en dan kan ik wie weet helpen. Oh ja JONGENS PRAAT MEE PLZZZ!!!! Daar hebben we pas iets aan.

Dan nu mijn verhaal:
Er zit een jongen in mijn klas en hij is best wel leuk en hij zit me bij wiskunde altijd aan te kijken en dan kijk ik soms terug en soms niet, hij mengt zich vaak uit het niets met gesprekken die ik en een vriendin hebben, met niet al te zinninge opmerkingen maar meer gewoon meepraten. Dus ik reageer dan gewoon wel aardig want ik voel me bij hem niet zo vreselijk ongemakkelijk als bij de rest maarja. En soms praat hij gewoon willekeurig tegen me, en verder doet hij dat niet tegen anderen. Maar aan de andere kant zit hij dan tijdens mijn presentatie heel ongeinteresseerd te doen. En ik kom hem elke week tegen bij pianoles, dat doet hij ook (!) maar dan negeert hij me soort van. Dus het is zo dubbel allemaal en ik weet echt niet wat ik er mee aan moet. Daar komt bij dat ik eerst dacht dat hij homo was dus zowiezo geen optie, maar nu heeft hij een halfjaar geleden een meisje op een vreselijk onhandige manier mee uit gevraagd. En dat werd zo ongemakkelijk, dat doe je echt alleen als je iemand echt heel leuk vind.

Dubbele singalen dus, iemand advies ofzoiets?.??

2 reacties

Hmmm lastig situatie...
Op deze site kan je erachter komen,Je kan ook testen doen maar ik denk dat deze website handiger is
Heel veel succes😘
Ik weet niet of je het meteen zo negatief moet zien. Misschien vindt hij het lastig om oogcontact met je te hebben zonder elkaar te spreken en dat hij daarom zijn blik ergens anders op richt.
Je kan hem testen door een keer met hem af te spreken (hoeft niet perse een hele middag bij iemand thuis te zijn) maar je zou ook kunnen vragen of hij een keer na school huiswerk wilt maken of dat je hem vraagt om in een tussenuur naar een supermarkt mee te gaan. Op deze momenten kun je kijken in hoeverre hij geïnteresseerd in je is d.m.v. de soort vragen die hij stelt (probeer dit niet uit te lokken maar dat het uit zichzelf komt) of aan de hand van gesprekken die jullie hebben. Hoe diepgaander deze zijn hoe groter de kans dat hij geïnteresseerd in je is.

Reageer