Beantwoord

Pls help ik kan hierdoor niet slapen

  • 20 May 2019
  • 2 reacties
  • 2170 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 15 en had eerst een vriendje. Ik voelde alsof er iets niet klopte maar negeerde het en blaimde het op mij autisme. Hij wilde aan me komen op seksueel gebied en ik liet dat toe (echt dom i know). Het verste dat wr gingen was vingeren dus ik ben gelukkig niet ontmaagd. Maar als hij dan aan de beurt kwam blokkeerde ik en ik kreeg uiteindelijk zelfmoordneigingem omdat ik zo boos op mezelf werd. Ik zocht snel voort excuses waarom ik niet wilde maar hij brak er altijd doorheen. Hij bedoelde het goed hij dacht dat als je door de blokkade heen breekt alles goed kwam. Ik besefde me een tijdje terug dat het iets anders is. Ik ben gay.. Ik voel me vreselijk schuldig het was namelijk wel mijn beste vriend. Nu zijn we weer vrienden en ook echt goede vrienden hij accepteert me zoals ik ben en ging er volwassen mee om. Hij was ook mijn 1e Relatie. Nu een tijdje later heb ik een vriendin. Ik voel nog veel spijt naar haar dat ik met mijn ex om va maar daar heeft ze geen problemen mee. Maar het gene wat me vooral dwars zit is het feit dat er al ooit jemand aan me gezeten heeft. Bij haat ga ik daarmee echt mee wachten tot ik ouder ben. Ik heb het gevoel dat we lang samen gaan zijn maar ik heb niemand om dit te bespreken. Mijn schuldgevoel is zo hoog vooral naar haar want ze weet niet dat ik ooit zo ver ben gegaan en dat hoeft ze ook vele jaren of mischien wel nooit te weten. Ben ik een vreselijk persoon enof een schande. Is het erg en moet ik me schuldig maar haar voelen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 May 2019, 10:58

Bekijk origineel

2 reacties

Hey @schrijver58.

Wat goed dat je al aangeeft dat je spijt hebt, maar eigenlijk is dat nergens voor nodig. Ik snap wat je bedoelt dat je door iemand anders al 'te snel' aangeraakt bent, want ik heb dat ook gehad.
Ik had ook veel spijt, en wist niet of ik het in me volgende relatie ook moest zeggen.
Maar nu zie ik het als een hele grote les. Probeer sterker in je schoenen staan met iets wat je niet wilt! Jij bent de baas over jezelf en maakt zelf uit wat je wel of niet wilt.
Schuldgevoel hoeft er niet te zijn, omdat je vriendin je genomen heeft zoals JIJ bent. Dus maak je geen zorgen, en begin gewoon een nieuwe frisse start en geloof in je zelf!

Super veel liefs en veel geluk met je relatie !❤️
JustHelping.
Badge

Reageer